Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
8 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 335
Hotels.comUS$ 335
PricelineUS$ 335
TravelocityUS$ 335
TripadvisorUS$ 335
Orbitz.comUS$ 335
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.328)
Beoordelingen filteren
3.328 resultaten
Waardering van reizigers
2.298
727
188
69
46
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.298
727
188
69
46
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 3.328 beoordelingen
Beoordeeld op 19 april 2022

Hotel ligt op een prettige locatie en is gemakkelijk met de auto te bereiken. Voldoende parkeergelegheid. Personeel heel vriendelijk. Onze kamer was van mindere kwaliteit. Badkamer niet schoon en douche werkte niet (waterdruk). Na verzoeken om te verbeteren, is verbetering aangebracht. Echter voor de gemiddelde prijs van een kamer mag je meer verwachten. Alle restaurants waren volgeboekt, geen ruimte voor hotelgasten.

Datum van verblijf: april 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank bjorns737
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Quality Manager Manager, Other van Hotel Okura Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2022
Google-vertaling

Dear bjorns737,

Thank you for visiting Hotel Okura Amsterdam and for taking the time to share your experience with us.

First of all, I am pleased to learn that you have enjoyed the service of room service and the room itself. It is a pleasure to receive positive feedback and comments from guests.

Thank you very much for the very valuable feedback given about the lack of cleanliness in the bathroom. I can imagine this caused you much frustration and disappointment. Therefore, I would like to offer my sincerest apologies.

Personally, I appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

Sincerely,

Andrea Romero
Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 april 2022 via mobiele applicatie

Voor de verjaardag van mijn partner een Ciel Bleu arrangement geboekt bij Hotel Okura. Het arrangement bevatte een overnachting in een Panorama Kamer, champagne op de kamer, diner bij Ciel Bleu, ontbijt en parking.
De kamer was top. Gelegen op de 19e etage met een geweldig uitzicht over Amsterdam. Zelfs vanuit de badkamer had je grote ramen met prachtig zicht op de stad. De badkamer had overigens 2 wastafels, inloopdouche en bad en een verwarmd toilet. De kamer had naast een bureau met stoel ook nog een apart zitje bij het raam. Vooraf had ik gevraagd of er wat ballonnen in de kamer geplaatst konden worden en een taartje als verrassing voor de jarige. De ballonnen waren er...de taart helaas niet. Net als de champagne. Ze bleken weggehaald te zijn om afkoelen en smelten te voorkomen omdat wij iets later waren met inchecken dan doorgegeven. Deze werden overigens bij navraag direct gebracht. Het taartje smaakte echt super en de champagne trouwens ook. Kim van guest relations heeft dit top geregeld. Vooraf met haar een fijn contact gehad om deze verrassing in orde te maken. Het diner in de avond was geweldig (apart beoordeeld). Na afloop hebben we nog even genoten van het mooie uitzicht van het verlichte Amsterdam om vervolgens in een diepe slaap te vallen op het uitstekende bed. In de ochtend hebben we beneden ontbeten. Er staan enkele gerechtjes op een kaart die je kan bestellen en er is een buffet met voor ieder wat wils. Check out tijd is ruim, om 12u. Dat gaf ons nog de gelegenheid om naar de lounge te gaan om nog even een kop koffie ter afsluiting te drinken. De toegang tot de lounge zat namelijk ook inbegrepen. Hier kun je terecht voor een klein hapje en drankje. Wij hebben genoten van het verblijf, van de gastvrijheid en vriendelijkheid van iedereen. Wij komen ongetwijfeld weer een keer terug.

Kamertip: Kies voor een van de hoger gelegen kamers als je wilt genieten van een geweldig uitzicht.
Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Marjo082
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Quality Manager Manager, Other van Hotel Okura Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2022
Google-vertaling

Dear Marjo082,

Thank you for your visit to Hotel Okura Amsterdam and for taking the time to share your experience with other travellers.

We are delighted to read that you have enjoyed your Ciel Bleu package, and the personalised touch provided by our colleagues; this is what I call a true Omotenashi experience.

I will personally share your comments with Kim as we are certain that your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously create extraordinary guest experiences for all our guests. It makes me very proud to read that we succeeded in doing so.

Thank you again for taking the time to share your impressions and we hope to welcome you back to Hotel Okura Amsterdam.

Yours sincerely,

Andrea Romero
Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 maart 2022

Voor de verjaardag van mijn vrouw had ik een paar nachten in het Okura hotel in Amsterdam geregeld. Het was de eerste keer voor ons in zo'n luxe hotel en die is uitstekend bevallen. We hadden een mooie kamer op de zeventiende etage met een zeer ruime badkamer, ook met uitzicht.
Het hele hotel straalt luxe en rust uit, precies waar we in deze rare tijd even aan toe waren. Daarbij zorgt het supervriendelijke personeel dat je je helemaal thuis voelt.

Datum van verblijf: maart 2022
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Pvanderlinden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Quality Manager Manager, Other van Hotel Okura Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2022
Google-vertaling

Dear Pvanderlinden,

Thank you for your visit to Hotel Okura Amsterdam and for taking the time to share your experience with other travellers.

We are delighted to read that you have enjoyed your stay and that our staff was always on top of everything; this is what I call a true Omotenashi experience.
I will personally share your comments with our team as we are certain that your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously create extraordinary guest experiences for all our guests. It makes me very proud to read that we succeeded in doing so.

Thank you again for taking the time to share your impressions and we hope to welcome you back to Hotel Okura Amsterdam.

Yours sincerely,

Andrea Romero
Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 maart 2022 via mobiele applicatie

Vanaf de eerste stap bij binnenkomst tot en met het vertrek is alles uitmuntend geregeld, wij voelden ons meer dan welkom.
Een bijzondere avond in de bar met fantastische gin tonics, wil ik bij deze mijn speciale dank uitspreken aan Kevin, Paul, Annebel, Marc en Jean Paul.
Heel professioneel, vriendelijk en attent. Je merkt dat er oprechte aandacht wordt besteed aan de service. Alle verwachtingen overtroffen!

Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank BJDweij
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Quality Manager Manager, Other van Hotel Okura Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2022
Google-vertaling

Dear Brenda,

Thank you for your visit to Hotel Okura Amsterdam and for taking the time to share your positive opinion with other travellers.

We are delighted to read that you have enjoyed the service of our staff. I will personally share your comments with Kevin, Paul, Annebel, Marc and Jean Paul as we are certain that your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously create extraordinary guest experiences for all of our guests.

Thank you again for taking the time to share your impressions and we hope to welcome you back to Hotel Okura Amsterdam.

Yours sincerely,

Andrea Romero
Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 november 2021 via mobiele applicatie

Goed verblijf gehad in een ruime kamer op de vijfde etage. Personeel in het gehele hotel was erg vriendelijk. Volgende keer kom ik zeker terug en dan zal ik ervoor zorgen dat ik een kamer op een hogere etage boek.

Complimenten ook voor de kwaliteit van de restaurants. Van ontbijt tot diner alles was perfect

Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde met familie
Bedank Martvdb
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Quality Manager Manager, Other van Hotel Okura Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2021

Beste Martvdb,

Hartelijk dank dat u voor Hotel Okura Amsterdam heeft gekozen en dat u de tijd heeft genomen om een positieve recensie achter te laten.

We waarderen uw vriendelijke woorden. Wij zijn trots als we lezen dat onze service. Wij zullen uw opmerkingen zeker delen met ons team, aangezien wij er zeker van zijn dat uw feedback zal dienen als een aanmoediging voor al onze medewerkers, aangezien wij ernaar streven om de kwaliteit van onze diensten voortdurend te verbeteren.

Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en wij kijken ernaar uit u weer te verwelkomen.

Vriendelijke groet,

Andrea Romero
Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken