Beoordeeld op 28 oktober 2018

In het weekend heeft het Okura momenteel in de lobby een afternoon high tea. Heel sympathiek ontvangst met mooie Japanse thee geserveerd door meisjes in traditionele Japanse kleding. De thee werd geserveerd met prachtige high tea hapjes, hartig ,verschillende zoete hapjes en gebak wat er allemaal uitzag als prachtige schilderijtjes en heerlijk smaakte.

Beoordeeld op 19 oktober 2018 via mobiele applicatie

Weekendje Amsterdam in het Okura. Vriendelijke en professionele service. Mooie kamer met prachtig uitzicht over de stad. Leuke buurt op loopafstand van de hotspots van Amsterdam. Ontbijt goed verzorgd. Spa en zwembad heerlijk.

Beoordeeld op 13 oktober 2018 via mobiele applicatie

Nachtje gelogeerd om een verjaardag te vieren. Personeel is netjes, klantvriendelijke en doen wat ze moeten doen. Een executive suite gereserveerd, waardoor je ook gebruik kon maken van de executive lounge op de 22ste verdieping, waar lekker bier, wijn, fris koffie en thee en wat hapjes stonden. Kamer is verder proper. Faciliteiten waren top, sauna, zwembad werken naar behoren en zijn goed hygiënisch. Het ontbijt is heerijk, alles is vers.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 11 oktober 2018 via mobiele applicatie

Super hotel, TOP! Ongelooflijk uitzicht, rustig heel vriendelijk, lekker ontbijt , Lunch in Serre ook top, ik ga zeker terug. Alles op Afstand , super omgeving.Personeel is uitstekend, exucitive room met uitzicht geboekt en mooie upgrade gekregen.!!!!Heerlijk

Beoordeeld op 10 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel had voor een nacht geboekt kreeg inplaats van een junior suite een grote hoek suite en dan dat personeel die leggen je in de watten of dat je een koning bent ik had een tafeltje gereserveerd bij Chiel blue heb gegeten of dat ik in een 3sterren restaurant zat heerlijk kon ook nog tot 13.00 op mijn kamer blijven het was allemaal top,ontbijt was ook meer dan lekker een fantastisch weekend gehad bedankt allemaal

Reistype: Reisde alleen