5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel had voor een nacht geboekt kreeg inplaats van een junior suite een grote hoek suite en dan dat personeel die leggen je in de watten of dat je een koning bent ik had een tafeltje gereserveerd bij Chiel blue heb gegeten of dat ik in een 3sterren restaurant zat heerlijk kon ook nog tot 13.00 op mijn kamer blijven het was allemaal top,ontbijt was ook meer dan lekker een fantastisch weekend gehad bedankt allemaal

Verbleef: oktober 2018, reisde alleen
Beoordeeld op 30 september 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel met goede service.
Erg mooie kamers met mooi uitzicht.
Het ontbijt was erg goed en vers! Je kunt heerlijke omelet bestellen bij het buffet.
Wordt door personeel veel Engels gesproken. (Niet storend)

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
HotelOkuraAmsterdam, General Manager van Hotel Okura Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Hotel Okura Amsterdam en voor het delen van uw ervaringen op TripAdvisor.

Het is een genoegen te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en dat u positieve ervaringen heeft betreft de kamers en de service. Daarnaast werkt uw compliment betreft het ontbijt in Le Camelia erg motiverend en ik ben blij te horen dat u heeft genoten van ons ontbijt. Uw complimenten heb ik met veel plezier gedeeld met het team.

Nogmaals hartelijk dank en het team kijkt ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 22 september 2018 via mobiele applicatie

Werkelijk heerlijk! Wij hadden het 3 gangen lunch menu genomen met de eend en de roodbaars. Vriendelijke, professionele bediening en prijs/ kwaliteit is top. Zeker de moeite waard voor de volgende keer

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 september 2018

Mijn vrouw en ik verbleven in het hotel voor onze bruiloft. De kamers zijn goed en groot en ze hebben een mooie badkamer. Wat ons het meest is opgevallen is hoe attent het personeel is. Van de incheck tot aan de begeleiding door het hotel om foto's te kunnen schieten was het personeel fantastisch. Het personeel toont interesse en is begripvol. Dank Okura, jullie hebben bijgedragen aan een van onze mooiste momenten.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
HotelOkuraAmsterdam, General Manager van Hotel Okura Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring naar aanleiding van uw recente verblijf bij Hotel Okura Amsterdam op TripAdvisor.

Het is een genoegen om te lezen dat u uw verblijf bij ons als positief heeft ervaren. De complimenten over de service zal ik intern delen met het team. Daarnaast ben ik blij dat de faciliteiten in ons hotel u goed bevallen zijn.

Nogmaals hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. Wij zien er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen begroeten bij Hotel Okura Amsterdam.

Beoordeeld op 8 september 2018 via mobiele applicatie

Top hotel in Amsterdam. Service zeer goed en vanaf het parkeren tot aan inchecken prima geregeld. De kamers erg schoon en luxe. Grote plus voor dit hotel is de aanwezigheid van 3 top restaurants en een mooie bar helemaal boven. Met het mooiste uitzicht van de stad.

Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
HotelOkuraAmsterdam, General Manager van Hotel Okura Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen op TripAdvisor naar aanleiding van uw recente verblijf bij Hotel Okura Amsterdam.

Het is een genoegen om te lezen dat u uw verblijf en service bij ons als positief heeft ervaren en daarom zal ik uw complimenten intern delen met het team. Daarnaast ben ik blij dat de faciliteiten in ons hotel naar wens waren.