Hotel Okura Amsterdam
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 222*
Rho Hotel(Amsterdam)
US$ 208*
US$ 197*
  • Inclusief ontbijt
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 243*
US$ 230*
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 229*
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 189*
US$ 309*
The Albus(Amsterdam)
US$ 294*
US$ 253*
Agoda.com
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 94*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 122*
13 maart 2017 beoordeeld

Wij hebben twee dagen mogen genieten van de mooie ruime executive junior suite met een fantastisch uitzicht vanaf de 21e verdieping over Amsterdam. Naast de heerlijke luxe van deze kamer met voldoende zit-liggelegenheid, de van alle gemakken voorziene badkamer, tevens gebruik gemaakt van de executieve lounche alsmede de spa met sauna en stoombad.
Onvergetelijk was het diner bij Ciel Blue, dit was zonder meer helemaal top.
Vanaf het onthaal bij de ingang, de kennismaking bij de receptie, de begeleiding naar- en de ontvangst met een zalig taartje op- de kamer alsmede de verdere verzorging door uiterst vriendelijk en attent personeel maakten deze dagen een fantastische belevenis.
Overkomelijke min puntjes waren: afzonderlijke regeling van de verschillende verlichting alsmede een kamertemperatuur minder dan 20gr. was niet mogelijk (of hebben wij niet gevonden) Een puntje van aandacht is het smerige richeltje van de (verwarmde)toiletbril

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
13 maart 2017 beoordeeld

Vanwege een jubileum nachtje Okura gepakt met heerlijk diner in Sazanka. Top ervaring, heerlijk bed en uitzonderlijk persoonlijke service. De receptie is persoonlijk en onze kamer was bijna klaar, moesten even wachten maar kregen direct koffie aangeboden van Nick. Door Esmee van den Broek fantastische kamer gekregen op 20ste verdieping. Geen gebruik gemaakt van health spa, maar wel van het ontbijt, dat ook geweldig was. Hotel voldoet absoluut aan de standaard van 5-ster.

Verbleef: maart 2017
11 maart 2017 beoordeeld

Je hoeft eigenlijk de deur niet meer uit voor de gastronomische keuze en de combi van overnachten op top niveau. Okura blijft op beiden hoog scoren. Als je überhaupt iets anders zou willen zal dat niet liggen aan de opperste combi.

Kamertip: Alle kamers zijn top, de hoekkamers bijna 'panoramisch'
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
10 maart 2017 beoordeeld

Een geweldig hotel, ik had voor het hotel gekozen omdat het dichtbij de RAI lag en overweeg zeker het hotel bij mijn volgende bezoek aan Amsterdam weer te boeken.
Van het vriendelijke onthaal, de kamers tot het ontbijt, alles was heel verzorgd!

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
28 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk kunnen wij alleen maar zeggen: "probeer het zelf eens".
De service staat hier erg hoog in het vaandel.Ook is de hygiëne zoals het hoort te zijn.

Lekker eten kun je hier echt overal.Of je nu gebruik wilt maken van de roomservice,of in een van de restaurants.Veel beter wordt het niet.

Ook het ontbijt is een echt beleving(met enorm veel verschillende keuzes).Het personeel is erg vriendelijk en/ook erg behulpzaam.

Niks wordt hier aan het toeval overgelaten.En je hebt ook sterk de indruk dat aan elke wens kan worden voldaan.
Wij verheugen ons nu al weer op de volgende overnachting.

"Excellent hotel"

Great service.It is a great value for money.
Highly recommended.

Verbleef: februari 2017, reisde met familie