“Absoluut fantastische belevenis”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 13 websites!
Hotel Okura Amsterdam
Beoordeeld als nr. 27 van 371 hotels in Amsterdam
13 maart 2017 beoordeeld

Wij hebben twee dagen mogen genieten van de mooie ruime executive junior suite met een fantastisch uitzicht vanaf de 21e verdieping over Amsterdam. Naast de heerlijke luxe van deze kamer met voldoende zit-liggelegenheid, de van alle gemakken voorziene badkamer, tevens gebruik gemaakt van de executieve lounche alsmede de spa met sauna en stoombad.
Onvergetelijk was het diner bij Ciel Blue, dit was zonder meer helemaal top.
Vanaf het onthaal bij de ingang, de kennismaking bij de receptie, de begeleiding naar- en de ontvangst met een zalig taartje op- de kamer alsmede de verdere verzorging door uiterst vriendelijk en attent personeel maakten deze dagen een fantastische belevenis.
Overkomelijke min puntjes waren: afzonderlijke regeling van de verschillende verlichting alsmede een kamertemperatuur minder dan 20gr. was niet mogelijk (of hebben wij niet gevonden) Een puntje van aandacht is het smerige richeltje van de (verwarmde)toiletbril

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hotel Okura Amsterdam
Bekijk de nieuwste beoordelingen

13 maart 2017 beoordeeld

Vanwege een jubileum nachtje Okura gepakt met heerlijk diner in Sazanka. Top ervaring, heerlijk bed en uitzonderlijk persoonlijke service. De receptie is persoonlijk en onze kamer was bijna klaar, moesten even wachten maar kregen direct koffie aangeboden van Nick. Door Esmee van den Broek fantastische kamer gekregen op 20ste verdieping. Geen gebruik gemaakt van health spa, maar wel van het ontbijt, dat ook geweldig was. Hotel voldoet absoluut aan de standaard van 5-ster.

Verbleef: Maart, 2017
11 maart 2017 beoordeeld

Je hoeft eigenlijk de deur niet meer uit voor de gastronomische keuze en de combi van overnachten op top niveau. Okura blijft op beiden hoog scoren. Als je überhaupt iets anders zou willen zal dat niet liggen aan de opperste combi.

Kamertip: Alle kamers zijn top, de hoekkamers bijna 'panoramisch'
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
10 maart 2017 beoordeeld

Een geweldig hotel, ik had voor het hotel gekozen omdat het dichtbij de RAI lag en overweeg zeker het hotel bij mijn volgende bezoek aan Amsterdam weer te boeken.
Van het vriendelijke onthaal, de kamers tot het ontbijt, alles was heel verzorgd!

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
28 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk kunnen wij alleen maar zeggen: "probeer het zelf eens".
De service staat hier erg hoog in het vaandel.Ook is de hygiëne zoals het hoort te zijn.

Lekker eten kun je hier echt overal.Of je nu gebruik wilt maken van de roomservice,of in een van de restaurants.Veel beter wordt het niet.

Ook het ontbijt is een echt beleving(met enorm veel verschillende keuzes).Het personeel is erg vriendelijk en/ook erg behulpzaam.

Niks wordt hier aan het toeval overgelaten.En je hebt ook sterk de indruk dat aan elke wens kan worden voldaan.
Wij verheugen ons nu al weer op de volgende overnachting.

"Excellent hotel"

Great service.It is a great value for money.
Highly recommended.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
27 februari 2017 beoordeeld

Overnacht in een Deluxe Room. Een heerlijk bed, ruime en schone kamer! Regendouche was een leuke verrassing. De service en gastvrijheid was buitengewoon.
Genoten van het verblijf.
Parkeren op eigen terrein is absoluut een pluspunt.
Enig minpunt was dat het erg onrustig was vanwege de voorbereiding van een beurs.

• Verbleef: December, 2016, reisde voor zaken
19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk verblijf gehad in het Okura hotel. We wilden graag eten bij Ciel Blue en hebben een leuk arrangement kunnen boeken in dit mooie hotel. De dag begon met een bezoek aan de Spa en Health center met een heerlijke Zweedse massage. Daarna door naar de Jacuzzi en wat baantjes trekken in het zwembad. Bij terugkomt op de kamer stond een fles gekoelde champagne voor ons klaar. We hadden een executieve kamer en konden ook nog gebruik maken van de executieve lounge. Mooie ruime kamer. Alles netjes en schoon en een heerlijk breed bed. Ontbijt was prima verzorgd en meer dan voldoende keuze. Personeel was erg vriendelijk en zeer service gericht. Enige minpuntje was dat bij afrekenen niet duidelijk was dat wij een arrangement geboekt hadden waardoor de rekening bij uitchecken bijna twee keer zo hoog was. Uiteraard werd dat keurig gecorrigeerd.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Hilton Amsterdam
Conservatorium Hotel
nr. 18 van 371 in Amsterdam
1.312 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Okura Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Okura Amsterdam

Adres: Ferdinand Bolstraat 333, 1072 LH Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > De Pijp
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 5 zakenhotel in Amsterdam
Nr. 8 spahotel in Amsterdam
Nr. 17 romantisch hotel in Amsterdam
Nr. 18 familiehotel in Amsterdam
Nr. 22 luxe hotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 174 - € 443 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Hotel Okura Amsterdam 5*
Aantal kamers: 300
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van MyHotelShop, Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Orange Marketing Services, Japan Co., Ltd., Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Okura Amsterdam met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Okura Hotel Amsterdam
Amsterdam Okura Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?