24 mei 2018 beoordeeld

niet voor herhaling vatbaar... had online ingecheckt... verloren moeite... niets was voorbereid bij het inchecken! de receptioniste (die andere gasten aan het inchecken was) heeft tot 2 x toe iemand uit de back-office moeten halen om ons in te checken ... hadden diner geboekt: 2-gangen menu: geen keuze: slaatje met gerookte zalm en asperges met bearnaise saus.. ik lust absoluut geen bearnaisesaus: vroeg om hollandaise of mousseline saus: kreeg een geschifte saus! ondermaats! kreeg van de zaalverantwoordelijke een drankje aangeboden voor dit voorval... toen wij het restaurant verlieten, werd er ons nageroepen dat wij onze drankjes van deze namiddag nog niet betaald hadden, terwijl ik duidelijk gezegd had dat het op de rekening van kamer 215 kon gezet worden... heel gênant voorval! sorry hoor... dit kan echt niet voor een 4* hotel!

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Mercure A, General Manager van Mercure Hotel Amsterdam West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2018

Wat vervelend, mijn excuses! We zullen ervan leren!

23 mei 2018 beoordeeld

Vanwege 3 dagen evenementen in de RAI overnacht in het Mercure. Prima receptie en barbediening. Prima ontbijt en 's avonds lekker buffet met ruime keuze. Prima kamer met goede bedden. Wel is het zo als je verder in een gang je kamer hebt dan moet je wel een stukje lopen. Goede ruime en grote parkeergelegenheid. Kortom een goed hotel waar we graag nog eens terug naar toegaan.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner

Hartelijk dank voor uw feedback!!

11 april 2018 beoordeeld

Zeer goed en zeer tevreden, een goed hotel om de auto te parkeren, op reis te gaan te vliegen en dan op de terugweg , na late aankomst te slapen. De Gold kaart helpt daarbij. Zeker voor herhaling vatbaar.

9 april 2018 beoordeeld

Ik heb net al mijn resterende reservaties in 2018 voor overnachtingen in de buurt van Schiphol overgebracht naar Mercure Amsterdam West. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, een restaurant waar bijzonder lekkere gerechten bereid worden, en een ontbijtbuffet waar je graag je dag begint!

6 april 2018 beoordeeld

Na vele jaren al gelogeerd te hebben in dit hotel is de kwaliteit alleen maar omhoog gegaan. De vernieuwingen zijn duidelijk zichtbaar in de vernieuwde kamers, de bedden zijn goed 'n genot om op te slapen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Mercure A, General Manager van Mercure Hotel Amsterdam West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 april 2018

Bedankt Paul, goed om te lezen, groet Frans