11 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 157
Hotels.comUS$ 157
PricelineUS$ 158
TravelocityUS$ 157
Agoda.comUS$ 158
Destinia.comUS$ 174
Beoordeeld op 8 april 2022

Dit hotel ligt aan het einde van de A2. Dus je bent direct aan de autoweg. Het ligt niet pal in het centrum van Amsterdam maar op 5 a 10 minuutjes wandelen ligt het metrostation Overamstel. Je bent dan op 10 a 15 minuten in Amsterdam centraal station. Kamer was ruim, met kitchenette en regendouche. Zeer goed kwalitatief afgewerkt. Het personeel was super vriendelijk en zeer hulpvaardig. Een echte aanrader. Bij ons volgende bezoek naar Amsterdam gaan we zeker hier weer overnachten. En bij het afrekenen van de parking kregen we ook nog een mooie korting hierop. Echt fantastisch.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 14 maart 2022

Weekendje Amsterdam, en vorig jaar via Social Deal hier een kamer gereserveerd. Hierdoor betaalden we een erg lage prijs voor een kamer, die modern en compleet was uitgerust met een mini-keuken, een ruim tweepersoonsbed, regendouche enz. Het hotel is prima gelegen, net buiten de stadskern en met de metro is het stadscentrum vlot bereikbaar. Prima ontbijt, vriendelijk personeel en via SD konden we 24u parkeren bij het hotel voor 17,5 euro. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 12 maart 2022 via mobiele applicatie

Verbleef vorig jaar juni bij jullie en of dit bevallen is? Heb einde van het jaar geboekt voor zaterdag de 26e en, omdat ik nog vakantiedagen op moet maken, er de zondag maar aan vast geplakt. De (uitbestede) klantenservice mag wat scholing krijgen op het vlak van empathie. Maar ter plekke; wat een warmte en gastvrijheid. Meedenken ook! Maar goed, ik had beloofd geen beoordeling. Wel een vraag. Ik boek doorgaans via social deal voor twee personen. Maar ben vrijgezellig. Boeit me niet, heb het er graag voor over. Wat ik wel jammer vind is dat ik dus altijd ook voor twee ontbijten betaal. En dat kan ik, al ben ik grote eter, niet op. Ook dat ik ben weer niet zo "Hollands" om daarover te zeuren. Maar ik zie hier wel een kans. En..daar komt ie.. in hoeverre is het mogelijk dat ik hetzij een Oekrainse vluchteling of nog beter een vrijwillige tolk trakteer op een mooi (want dat is het) ontbijt. Graag hoor ik uw mening.

Datum van verblijf: juni 2021
Reistype: Reisde alleen
Francis Windt, Owner van Mercure Amsterdam City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2022

Dank u voor uw mooie complimenten ! Fijn dat uw verblijf in ons hotel naar wens was. We zullen uw opmerking aan onze klantenservice doorgeven. Omdat het ontbijt inbegrepen was in uw kamerprijs geven wij het ontbijt cadeau, u heeft er niets voor betaald. Wat betreft Oekrainse vluchetlingen zijn we in gesprek met de gemeente Amsterdam.

Beoordeeld op 25 november 2021

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Francis Windt, Owner van Mercure Amsterdam City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2021

Beoordeeld op 29 september 2021 via mobiele applicatie

Een mooi hotel dat dicht bij de snelweg zit, en op loopafstand openbaar vervoer in de buurt heeft.

De nieuwe gerenoveerde kamer was mooi met voldoende ruimte. Al miste ik wel een kast(je) om wat kleding op te bergen.

Het ontbijt was goed met voldoende keuze.

Het parkeren is echter wel een minpunt!
Er wordt €24 per dag gevraagd (veels te veel voor een gast die in het hotel verblijft).
Met toeval ontdekte ik dat precies dezelfde parkeerplaats ook beheerd wordt door parkbee. En parkbee vraagt maar €10,20 per dag. Dat is gewoon 57,5% goedkoper!

Kamertip: Regel het parkeren via parkbee. Is 57,5% goedkoper dan wat het hotel vraagt.
Datum van verblijf: september 2021
Francis Windt, Owner van Mercure Amsterdam City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2021

Dank voor uw opmerkingen, fijn dat u het in ons hotel naar uw zin had !
(Wat betreft Parkbee : er zijn slechts enkele plaatsen per dag beschikbaar voor Parkbee)