11 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 157
Hotels.comUS$ 157
PricelineUS$ 158
TravelocityUS$ 157
Agoda.comUS$ 158
Destinia.comUS$ 174
Beoordeeld op 29 september 2021 via mobiele applicatie

Een mooi hotel dat dicht bij de snelweg zit, en op loopafstand openbaar vervoer in de buurt heeft.

De nieuwe gerenoveerde kamer was mooi met voldoende ruimte. Al miste ik wel een kast(je) om wat kleding op te bergen.

Het ontbijt was goed met voldoende keuze.

Het parkeren is echter wel een minpunt!
Er wordt €24 per dag gevraagd (veels te veel voor een gast die in het hotel verblijft).
Met toeval ontdekte ik dat precies dezelfde parkeerplaats ook beheerd wordt door parkbee. En parkbee vraagt maar €10,20 per dag. Dat is gewoon 57,5% goedkoper!

Kamertip: Regel het parkeren via parkbee. Is 57,5% goedkoper dan wat het hotel vraagt.
Datum van verblijf: september 2021
Francis Windt, Owner van Mercure Amsterdam City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2021

Dank voor uw opmerkingen, fijn dat u het in ons hotel naar uw zin had !
(Wat betreft Parkbee : er zijn slechts enkele plaatsen per dag beschikbaar voor Parkbee)

Beoordeeld op 25 augustus 2021

Wij zijn hier gekomen nadat we bij Corendon hotel zaten. Wat een verschil. Super klantvriendelijk en hotel is schoon. We werden warm ontvangen en de kamers waren schoon. De kinderen hebben genoten en dagje Amsterdam is ook goed te doen!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Francis Windt, Owner van Mercure Amsterdam City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2021

Dank u wel voor deze mooie woorden, we zijn blij dat u genoten heeft !

Beoordeeld op 25 juli 2021 via mobiele applicatie

Zijn hier drie dagen geweest omdat ik als vrijwilliger Nederlands geef aan vluchtelingen door heel Nederland . Gisteren zijn wij bij Turkse mensen geweest in Hoofddorp. Deze mensen zijn volledig geëmancipeerd en geïntegreerd.
Wil lopen weg uit het hotel om uit te checken en daar staat een Nederlands blonde man die alleen tegen mijn man zegt helllo sir.
Heb verdorie het hotel alles betaald en ik als Indische vrouw van 53 ben ineens ben onzichtbaar gemaakt door een supervisor van de schoonmaakdienst. Als vrouw en socioloog van 53 voelde mij niet serieus genomen en gediscrimineerd.
Zolang wij onze mond vol hebben van Moslims moeten wij het goede voorbeeld geven.
Het is ook nog in strijd met artikel 1 van de grondwet.
Mijn Nederlandse man zei ook terecht, valt mij op dat alleen mensen met een andere huidskleur hier bedienen en schoonmaken.
Indien jullie racistisch en vrouwonvriendelijk bezig zijn, dan zijn jullie bij ons aan het verkeerde adres.

Kamertip: Ga naar het Mercure centrum
Datum van verblijf: juni 2021
Francis Windt, Owner van Mercure Amsterdam City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2021

Jammer dat u een vervelende ervaring omschrijft. Uiteraard willen wij niet racistisch zijn en keuren wij racistisch gedrag af. Wij herkennen ons niet in uw opmerkingen en willen graag verder onderzoeken wat er precies is gebeurd. Kunt u ons aub. informeren op welke datum u in ons hotel heeft verbleven, en onder welke naam ?

Beoordeeld op 19 juni 2021

Wat een heerlijk paar dagen heb ik gehad in dit hotel. Prachtige nieuwe kamers, van alle gemakken voorzien. Lief personeel en een gezellig sfeer.
Ondanks de corona maatregelen, hebben ze ontzettend hun best gedaan op een corona-proof ontbijt en diner op de kamer. Helaas geen gebruik kunnen maken van het terras aan het water in verband met het slechte weer.

Kamertip: Hoge toren dus uitzicht genoeg.
Datum van verblijf: mei 2021
Francis Windt, Eigenaar van Mercure Amsterdam City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2021

Beste Philippine,

Bedankt voor het schrijven van deze fantastische review. Ik ben blij om te zien dat u een paar heerlijke dagen heeft gehad bij ons Mercure hotel. Goed om te lezen dat u ondanks het COVID-19 virus zich toch veilig heeft gevoeld in het hotel. Uw complimenten over het hotel en het personeel zal ik delen met het team en dan zou ik u graag uitnodigen om een keer terug te komen voor ons terras op een dag met goed weer.

Amy van 't Veer
Team Member Front Office

Beoordeeld op 4 juni 2021

Ideaal gelegen, dicht bij uitvalswegen en aan de amstel, met mooi tarras aan het water.
Grote kamers, schoon modern ingericht, koffie en thee op de kamer, grote douche, veel parkeergelegenheid. Zeer vriendelijk personeel.

Kamertip: Mooi uitzicht over de amstel
Datum van verblijf: juni 2021

Dank voor uw mooie woorden over ons hotel. We zijn blij dat u een fijn verblijf hebt gehad !