Beoordeeld op 28 mei 2018

Ik reserveer sinds 20 jaar regelmatig een hotelkamer bij het Mercure Hotel Amsterdam City. Meestal voor 4 overnachtingen per week, en dit 1 tot 2 maal per maand. Ik heb dit hotel zien mee-evolueren met wat van een klasse-Hotel te bieden. Zowel parking, restaurant (snack of uitgebreide diner), internet voldoen in hoge mate om na een lange dagtaak je 'paperworks' in orde te brengen en met een tevreden gevoel 's avond iets te eten in het restaurant. In die 20 jaar zijn continue veranderingen aangebracht -zoals het interieur van de kamers- om er een aangename week te verblijven. De vriendelijkheid van het personeel valt me telkens terug op als ik incheck of 's morgens langs de incheck balie passeer, om me naar de parking te begeven. Ook steeds een gemoedelijke babbel in het restaurant . Ik durf zeggen dat na 20 jaar het nog steeds geen 'sleur' is of er tegenop zie om mijn week te starten in het Mercure Hotel Amsterdam City. Ik kom zowaar overal, en kan dus best vergelijken wat betreft service of netheid...

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 16 mei 2018

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 12 april 2018

prettige ontvangst. uitstekende ligging: .met de metro in een mum van tijd naar het centrum van amsterdam. geweldig ontbijt. goede kamer met airco.
we komen graag terug. we bevelen dit hotel aan.
geen minpunten te melden

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 28 maart 2018

Na een aangenaam warm welkom bij de receptie door Xadim, iets minder aangenaam verrast dat de verkregen upgrade in onze beleving een downgrade leek (bewust 'n kamer met bad geboekt, maar upgrade kamer bleek deze niet te hebben en het bed was belabberd). Echter, na dit de volgende dag bij dezelfde, vriendelijke gastheer te hebben opgemerkt werden we fantastisch geholpen en kregen we zonder blikken of blozen een (geweldige) alternatieve upgrade die ruimschoots aan onze (oorspronkelijke) boeking/wensen voldeed. Mercure Amsterdam City (en in 't bijzonder Xadim)... hardstikke top geregeld/afgehandeld. Chapeau!!!

Kamertip: Voor iets meer ruimte en comfort kies je beter een classic (driepersoons/family) kamer, minder modern en toch fijner.
Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
RenskevanHoof, Management Assistant van Mercure Hotel Amsterdam City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Het spijt ons dat u onze upgrade als een downgrade heeft ervaren in eerste instantie, maar wij zijn blij dat Xadim dit voor u heeft kunnen oplossen. Wij zullen uw complimenten zeker aan hem overdragen!

Hartelijke groet,
Team Mercure Hotel Amsterdam City

Beoordeeld op 26 maart 2018

Het hotel licht enigszins te ver van de belangrijkste zakelijke centra van Amsterdam
(4 km van de zuidas). Het openbaar vervoer is goed geregeld met pendelbus/taxis, maar wil je daar niet van afhankelijk zijn dan is de taxi de enige optie. Daarvan zijn er
's ochtends voldoende van aanwezig. Kamers zijn zakelijk ingericht. Geen overdreven decoratie. Schoon en efficient. De restaurantvoorziening is prima. Niets op aan te merken en tot laat in de avond (23hrs) open voor diner. Ontbijt is uitgebreid: continental en engels. Receptie vriendelijk maar bij uitchecken geen NL sprekend persoon.

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
RenskevanHoof, Management Assistent van Mercure Hotel Amsterdam City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2018

Geachte Henri L.,

Dankuwel voor het delen van uw ervaring met ons hotel. Wij zijn blij dat uw verblijf heeft kunnen voldoen aan uw verwachtingen, en wij hopen u in de toekomst dan ook weer te mogen verwelkomen.

Hartelijke groet,
Renske van Hoof