12 april 2018 beoordeeld

prettige ontvangst. uitstekende ligging: .met de metro in een mum van tijd naar het centrum van amsterdam. geweldig ontbijt. goede kamer met airco.
we komen graag terug. we bevelen dit hotel aan.
geen minpunten te melden

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
28 maart 2018 beoordeeld

Na een aangenaam warm welkom bij de receptie door Xadim, iets minder aangenaam verrast dat de verkregen upgrade in onze beleving een downgrade leek (bewust 'n kamer met bad geboekt, maar upgrade kamer bleek deze niet te hebben en het bed was belabberd). Echter, na dit de volgende dag bij dezelfde, vriendelijke gastheer te hebben opgemerkt werden we fantastisch geholpen en kregen we zonder blikken of blozen een (geweldige) alternatieve upgrade die ruimschoots aan onze (oorspronkelijke) boeking/wensen voldeed. Mercure Amsterdam City (en in 't bijzonder Xadim)... hardstikke top geregeld/afgehandeld. Chapeau!!!

Kamertip: Voor iets meer ruimte en comfort kies je beter een classic (driepersoons/family) kamer, minder modern en toch fijner.
  • Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
RenskevanHoof, Management Assistant van Mercure Hotel Amsterdam City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Het spijt ons dat u onze upgrade als een downgrade heeft ervaren in eerste instantie, maar wij zijn blij dat Xadim dit voor u heeft kunnen oplossen. Wij zullen uw complimenten zeker aan hem overdragen!

Team Mercure Hotel Amsterdam City

26 maart 2018 beoordeeld

Het hotel licht enigszins te ver van de belangrijkste zakelijke centra van Amsterdam
(4 km van de zuidas). Het openbaar vervoer is goed geregeld met pendelbus/taxis, maar wil je daar niet van afhankelijk zijn dan is de taxi de enige optie. Daarvan zijn er
's ochtends voldoende van aanwezig. Kamers zijn zakelijk ingericht. Geen overdreven decoratie. Schoon en efficient. De restaurantvoorziening is prima. Niets op aan te merken en tot laat in de avond (23hrs) open voor diner. Ontbijt is uitgebreid: continental en engels. Receptie vriendelijk maar bij uitchecken geen NL sprekend persoon.

• Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
RenskevanHoof, Management Assistent van Mercure Hotel Amsterdam City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2018

Geachte Henri L.,

Dankuwel voor het delen van uw ervaring met ons hotel. Wij zijn blij dat uw verblijf heeft kunnen voldoen aan uw verwachtingen, en wij hopen u in de toekomst dan ook weer te mogen verwelkomen.

Renske van Hoof

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In verband met een laat etentje in Amsterdam dit hotel voornamelijk vanwege zijn ligging geboekt. Met de metro konden we gemakkelijk in het centrum komen en terug had de taxi ons zo afgezet bij het hotel. De volgende dag na het ontbijt zaten we snel weer op de snelweg.

Bij aankomst lag dankzij de online checkin de sleutel al klaar. Het was wat druk en rommelig bij binnenkomst maar de ontvangst was vriendelijk en professioneel.

In de kamer (9010, privilege kamer toren A) bleek het raam niet goed te sluiten waardoor het erg tochtte. Na een belletje met de receptie konden we snel terecht in een andere kamer (9017) waar we het probleem niet, of minder hadden.

De kamers zijn bescheiden qua afmetingen maar modern en met een comfortabel hard bed.

Wij hebben ze ivm de aard van ons bezoek niet nodig gehad maar een vier sterren hotel die zegt dat er badjassen en pantoffels zijn (er is immers een sauna en stoombad) moet er wel voor zorgen dat deze amenities er ook zijn. In de 1e kamer was maar 1 paar sloffen en 1 badjas terwijl we voor twee personen boeken. In de tweede kamer was er geen badjas en waren er geen sloffen. Dat is een vier sterren hotel eigenlijk onwaardig.

Ook troffen we naast de drankjes “van het huis” een geopend flesje spa rood in de minibar. Housekeeping had dit moeten zien en had deze fles, vermoedelijk van de vorige gasten, natuurlijk al weg moeten halen.

Ontbijt was goed verzorgd en met vriendelijk personeel.

Als je een vroege vlucht hebt en alvast in de buurt wilt zijn, of als je een nacht in Amsterdam wilt blijven ivm bijvoorbeeld een event dan is het Mercure Amsterdam
City zeker aan te raden.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner

Beste Damien,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft uw feedback aangaande uw verblijf met ons te delen. Wij gaan uw feedback met de betreffende afdelingen oppakken om onze services te kunnen verbeteren. We zijn blij te lezen dat u ons hotel zou aanraden voor een verblijf in Amsterdam, onze dank voor dit mooie compliment en we zien u graag nog eens terug in ons hotel.

Renske van Hoof

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is enkel voor zijn ligging al een top hotel. Je kan echt niet beter logeren. De kamers zijn niet groot, maar bij een citytrip is het volgens mij niet de bedieling lang op de kamer te zijn. Een aanrader!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner