Beoordeeld op 21 juni 2018

Vlak naast de snelweg veroorzaakt strijd tussen behoefte aan frisse lucht (raam open) en rust (raam dicht); in de gang hing een stofzuigerlucht maar de kamer was wel ok. Personeel is vriendelijk en het ontbijt bij LaPlace okee. Toch niet aan te bevelen voor meer dan 1 overnachting.

Kamertip: vraag een kamer aan de zuidkant (dus niet aan de snelwegkant)
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 18 juni 2018

Geweldige service, het nieuwe restaurant heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Het ontbijt was altijd super, met vriendelijke bediening.

Ook de ontvangst was altijd prettig en correct.

Na een korte periode had je al het gevoel van thuiskomen. Het hotelpersoneel weet snel wie de vaste gasten zijn

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst prima ontvangst. Na aankomst in kamer wordt snel duidelijk dat er al heel heel lang niks aan de kamers is gedaan. Tapijt smerig. Badkamer vies met oude kitranden, meubilair oud en beschadigd . Gevoel dat je in een jaren 80 motel zit. Grootste minpunt. Geen regelbare airco en ramen kunnen niet open. M.a.w. een muf en warm hol.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

Als touringcar chauffeur van internationale touristen, dit keer uit Frankrijk, loop je elke keer tegen een apart fenomeen aan. Je krijgt best vaak de slechte/ongunstig gelegen/niet gerenoveerde kamer. Dit omdat het uitgangspunt van het hotel is: "de gasten krijgen de mooiste kamers".
Nu was deze kamer zo slecht dat ik er een review over schrijf. Geen airco, temperatuur was 27 graden, sterk verouderd interieur, beide zeepdispensers leeg, koude douche, te zacht bed en het ergste een zeer gehorige kamer. Zowel van dicht slaande deuren als het verkeer wat langsraast op een meter of 10 van je raam.

Nu staat deze vleugel op de nominatie voor een renovatie en het hotel is overgenomen door GR8 hotels dus misschien volgende keer wel een nette kamer.

Pluspunten waren er ook, gratis parkeren van de touringcar, een prima restaurant van La Place met diner en ontbijt. Vriendelijk personeel.

Hopelijk krijg ik de volgende keer een kamer met goede voorzieningen zodat ik overdag veilig de passagiers kan vervoeren.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 april 2018

Wat een drama! Verstopte, gore wc's wat ze niets interesseert, want deze zijn van La Place... jouw gasten gebruiken deze ook hoor!
La Place personeel ook geen fatsoen en totaal niet op de hoogte of geïnteresseerd in allergenen. Echt te triest!

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken