“Heerlijk eten op een gezellige plek!”
Beoordeling van Oresti's taverna

Oresti's taverna
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 270 van 4.486 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Oud-West
Beschrijving: De meeste tapas restaurants voeren alleen de Spaanse keuken, maar bij ORESTI’S taverna wordt het beste van verschillende keukens, uit talloze landen rond de Middellandse Zee, geserveerd. Geniet van heerlijke Griekse mezze, Spaanse tapas.
31 augustus 2020 beoordeeld

Wat een fijn restaurant! Afgelopen twee weken twee keer met mijn familie gaan eten, echt een aanrader. Heerlijke wijntjes gedronken en goede tapas gegeten. Super sfeer op een toplocatie, hartje Amsterdam. Een echte aanrader om een leuke dag mee af te sluiten.

Datum van bezoek: augustus 2020

26 mei 2020 beoordeeld

Er staan zoveel lekkere tapas op de kaart dat we het liefst alles wilde proberen. Echte aanraders: Pata Negra, lamshotelletjes en bruschettas. De bediening is heel erg goed en vriendelijk! Wij komen zeker nog een keer terug!

Datum van bezoek: januari 2020
6 maart 2020 beoordeeld

Voor de tweede keer hier gegeten. Was een verrassings diner voor mij.
De tapas en wijnen zijn heerlijk en de bediening heel aardig en super attent.
Dit restaurant is een echte aanrader.

Datum van bezoek: maart 2020
28 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten en wijn goed van kwaliteit, bediening vriendelijk. Alleen toen het wat drukker werd leek de bediening ons te vergeten. Verder gezellig sfeervol restaurant met lekker eten.

Datum van bezoek: februari 2020
9 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant gerund door een bevlogen familie. Modern, maar gezellig ingericht. Fijne sfeer. Het eten was heerlijk, vooral de feta met honing en amandelen uit de oven ;)
De bediening was zeer goed!!! Behulpzaam, kwamen regelmatig langs om te vragen of alles naar wens was of dat we nog iets wilden drinken. Ik ga hier zeker nog een keer eten

Datum van bezoek: november 2019
orestistaverna, Manager van Oresti's taverna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2019

Dank je wel voor het compliment. Fijn dat alles naar wens was. Graag tot een volgende keer.

Gr. team Oresti's taverna

Reizigers die Oresti's taverna bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Oresti's taverna geweest? Deel je ervaringen!