“Gezellig en top kwaliteit eten!!”
Beoordeling van Oresti's Taverna

Oresti's Taverna
Reserveren met
Oresti's Taverna is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 301 van 4.046 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: De Pijp
Beschrijving: Een mediterraans café-restaurant midden in de Pijp. Net buiten Albert Cuyp en op loopafstand van het Heineken plein. De meeste tapas restaurants voeren alleen de Spaanse keuken, maar bij ORESTI’S taverna wordt het beste van verschillende keukens, uit talloze landen rond de Middellandse Zee, geserveerd. Geniet van heerlijke Griekse mezze, Spaanse tapas.
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijk en lief personeel, die er samen een waar feest van maken! Heerlijk eten, veel keus uit kleine Mediterraanse hapjes, die verrukkelijk zijn! De wijnen zijn ook uitstekend, vooral de Falasco is heerlijk bij het eten. We hebben volop genoten.

Schrijf een beoordeling

19 juli 2017 beoordeeld

Een sfeervol, gezellig restaurant midden in de Pijp. Heerlijke kleine Griekse, Spaanse en andere mediterrane tapas. Erg vriendelijke service en voor de zoveelste keer heerlijk gegeten.

23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van een restaurant cadeau bon uitgekomen op dit restaurant. Op TripAdvisor zag het er goed uit en alleen maar lovende recensies dus de beslissing was snel gemaakt. Helaas zijn we best wel teleurgesteld en dit zijn de redenen: Service was matig laat ik niet zeggen slecht. Personeel is vriendelijk maar ontzettend langzaam en vaak gewoon niet aanwezig. Gerechtjes (salade caprese , garnaaltjes en lamskoteletten) zien er lekker uit maar zijn smakelijk. De calamaris was net iets te rauw. De "zoetste" wijn is ronduit niet te zuipen. Maar smaken verschillen. Misschien was dit gewoon een slechte dag maar ik denk niet dat ik snel terug zou komen. Ik raad dit restaurant niet aan. Het was het net niet en we gingen met een soort van 'het was wel lekker als ze dit of dat hadden gedaan' gevoel weg. Jammer want een klein beetje zout en peper en iets net krokanter doorbakken zou misschien wel een lovende recensie hebben opgeleverd.

13 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel gezellige tent, heerlijk gegeten en super bediening. Een geslaagde avond.
Wij komen zeker terug!!

7 mei 2017 beoordeeld

Verborgen parel in de Pijp. Top eten, top service en prima genieten! Mooie tappas van over het hele middelandse zee gebied. Ongecompliceerd maar top kwaliteit!

Reizigers die Oresti's Taverna bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Oresti's Taverna geweest? Deel je ervaringen!