“zeer lekker”
Beoordeling van Maya's Grillsteakhouse

Maya's Grillsteakhouse
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Maya's Grillsteakhouse is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2.000 van 4.630 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Argentijns, Grill
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Maya’s Argentinian Grill & Steakhouse 1982 Proef een authentiek stukje Zuid Amerikaanse Argentijnse sfeer in Maya’s Argentinian Grill & Steakhouse. Al bijna 33 jaar hét adres voor goed eten in een van de meest geliefde en gastvrije Argentinian Grill & Steakhouse in Amsterdam grenzend aan het gezellige Leidseplein. Late Night dining, de constant hoge kwaliteit, bijzondere wijnkaart en attente bediening maken dat de vele trouwe gasten de weg naar Maya’s Argentinian Grill & Steakhouse altijd weer weten te vinden. Uitgaan en winkelen Maya’s Argentinian Grill & Steakhouse is heel centraal gelegen in het hart van Amsterdam, aan het bruisende Leidseplein dat nooit slaapt. Midden in een sprankelend uitgaansgebied en op loopafstand van de Leidsestraat, een van de gezelligste winkelstraat van de stad en dichtbij andere winkelgebieden. Theater en musea Wij zijn ook heel gunstig gelegen op slechts een paar minuten lopen van het Museumplein, Vondelpark, Van Gogh Museum, Rijksmuseum, Stedelijk Museum & het Concertgebouw. Het restaurant beschikt over een ruime keuze van verschillende soorten wijnen, bier en cocktails. Het is een gezellig restaurant waar u met zijn twee-en of met hele familie kunt eten. Wij hopen van harte u te mogen begroeten om bij ons te genieten.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

een echte aanrader in Amsterdam , zeer lekker en correct eten ook de bediening is zeer goed en vlot de fajida's zijn echte aanrader

Datum van bezoek: november 2018

4 weken geleden beoordeeld

ga hier niet eten! aangebrand vlees, duur en niet te vreten.
snap de positieve reactie niet, zijn niets gewend zeker.
onhygienische tent.

Datum van bezoek: november 2018
1 november 2018 beoordeeld

Door een dinervoucher hier gaan eten. In een straat met alleen maar steakrestaurants. Bediening gezellig en vriendelijk; glutenvrij : geen probleem.
Prima steak, niet te groot en de chimichurri is goed .
Informele sfeer.
Verwacht hier geen haute cuisine, maar wel ene goede keuken.
We waren te vroeg, maar dat was geen enkel probleem

Datum van bezoek: oktober 2018
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De service is uitstekend en het eten is heerlijk en snel en wacht niet te veel en de prijs is normaal

Datum van bezoek: augustus 2018
30 juni 2018 beoordeeld

Toen het buiten wat frisjes werd, zijn we binnen gaan zitten voor onze Argentijnse steak. Het is dan wel vreemd, dat je bediend wordt in Casa Italiana, een Italiaans restaurant, dus. Omdat wij geen grote vleeseters zijn, werd gevraagd om één ossenhaas van 300 gram met toebehoren over twee borden te verdelen. Dat was geen probleem, maar in de praktijk krijg je één opgemaakt bord en een los bord erbij. Op zich is alles van goede kwaliteit en smaakvol bereid, misschien een beetje te weinig salade. De bediening is in orde. Minpuntje is, dat er flink betaald moet worden voor water, ondanks de bestelling van een halve liter wijn.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Maya's Grillsteakhouse bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Maya's Grillsteakhouse geweest? Deel je ervaringen!