Beoordeeld op 26 december 2017

Prima hotel maar absoluut niet 5* waardig. Geen oprechte vriendelijke medewerkers, weinig uitleg tijdens de checkin waardoor we 3x opnieuw dingen moesten vragen bij de receptie; oa. uitleg Wifi, ontbijt etc. Het is een prima hotel, maar niet 5* waard en voldoet niet aan de Marriott standaarden. Jammer.

• Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
RenaissanceTeam, Front Office Manager van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2017

Geachte Evi244,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw bezoek aan het Renaissance Amsterdam Hotel, en wat fijn dat u uw waardevolle review met ons heeft willen delen op TripAdvisor.

Wij betreuren het zeer dat de informatie voorziening bij check-in onvoldoende bleek te zijn. Wij nemen uw verbeterpunten dan ook uiterst serieus. Dankzij uw review kunnen wij gericht te werk gaan om uw volgende verblijf aangenamer te maken.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met het volgende e-mailadres: gs@renhotels.com? Wij zouden graag wat verdere details van u willen vragen, teneinde dit in de toekomst te voorkomen.

Met warme groet,

Adam Mansour - Front Office Manager

Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

De medewerkers waren erg vriendelijk. Ondanks dat het druk was tijdens het inchecken nam iedereen gewoon de tijd voor de gasten. Het hotel ligt mega centraal in Amsterdam. De kamer was erg netjes en schoon. Het bed sliep heerlijk en de climat control was een verademing.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Ralf_Vaessen, Director of Sales van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2017

Beste NLSB81,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons deze prachtige review achter te laten. Ik ben blij om te horen dat onze medewerkers een goede indruk op u gemaakt hebben, wij vinden het belangrijk om elke gast persoonlijke aandacht te geven. Wij zijn heel blij met onze centrale locatie in hartje Amsterdam vlakbij veel museums, winkels en restaurants. Fijn om te horen dat de kamer en vooral het bed naar uw verwachtingen waren.Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Ralf Vaessen

Beoordeeld op 30 juli 2017

Dit hotel is zeer centraal gelegen en zowel met openbaar als eigen vervoer zeer goed te bereiken. Het hele centrum van de stad ligt op loopafstand of je pakt de tram voor een paar haltes voor bijvoorbeeld een bezoek aan het Rijks Museum.
Ik denk dat het gebouw eind jaren 70 is neergezet en gelukkig zijn er inmiddels meerdere renovaties geweest. Wat mij wel opviel waren de smalle gangen en lage plafonds. Het lijkt of de architect niet hoger mocht bouwen en er zo toch nog een extra verdieping in heeft kunnen proppen. ALs je 2m plus bent moet je echt op je hoofd passen. Natuurlijk zijn de standaard kamers niet erg groot, maar wel van alle moderne gemakken voorzien en in Amsterdam ga je toch zo veel mogelijk op pad.
De executive lounge is echt prima in orde met veel ruimte en een grote selectie hapjes en drankjes. Bovendien loopt er voldoende attent personeel rond dat de boel keurig in orde houdt. Hiervoor dank aan mevrouw Francia. Ook het ontbijt is hier prima.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Ralf_Vaessen, Director of Sales van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017

Beste Harpert K,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Onze locatie is inderdaad heel centraal gelegen en perfect om de stad goed te kunnen ontdekken! Onze Navigators zijn experts in het aanraden van verborgen plekken in Amsterdam. Leuk om te horen dat onze moderne en comfortabele kamers zijn opgevallen. Het gebouw van het hotel is inderdaad wat ouder maar we doen ons best om het goed te onderhouden door regelmatig te renoveren. Wij hebben geen extra verdieping toegevoegd, maar de plafonds zijn iets verlaagd voor veiligheidsredenen.

Bedankt voor uw complimenten over de Executive lounge, ik zal deze ook met Francia delen. We hopen u in de de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Ralf Vaessen

Beoordeeld op 24 juni 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is echt centraal gelegen, op loopafstand van het station. De kamers zijn prima, ondanks de drukte buiten, heb je geen last van nachtlawaai. Het event centre is heel uniek, een oude kapel met orgel, werkelijk mooi ingericht.

Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2017

Beste Linda B,
Hartelijk dank dat u uw positieve ervaringen hier op Trip Advisor wilde delen. Wij hopen u in de toekomst wederom bij ons te Mogen begroeten,
met vriendelijke groeet,
Hedwig Linzel
Executive Assistant

Beoordeeld op 16 juni 2017

Verbleven een nacht; met de Marriott app ging het in-checken snel. Goed ingerichte en schone kamer, uitstekend bed en Wi-Fi. Lounge was vrij druk gedurende het onbijt. Hotel is op loop afstand van het Centraal station (10 minuten). Aan te bevelen.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2017

Geachte Peter_vB2015,

Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en de tijd die u genomen heeft om uw bevindingen hier op TripAdvisor te delen. Wij stellen dit zeer op prijs en hopen u in de toekomst wederom bij ons te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet
Hedwig Linzel