Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 178 per nacht.

HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 116 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 118 per nacht.

Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 48% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 48% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 127 per nacht.

Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Kimpton
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 225 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 89 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 42% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 42% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 147 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 168 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 266 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
30 juli 2017 beoordeeld

Dit hotel is zeer centraal gelegen en zowel met openbaar als eigen vervoer zeer goed te bereiken. Het hele centrum van de stad ligt op loopafstand of je pakt de tram voor een paar haltes voor bijvoorbeeld een bezoek aan het Rijks Museum.
Ik denk dat het gebouw eind jaren 70 is neergezet en gelukkig zijn er inmiddels meerdere renovaties geweest. Wat mij wel opviel waren de smalle gangen en lage plafonds. Het lijkt of de architect niet hoger mocht bouwen en er zo toch nog een extra verdieping in heeft kunnen proppen. ALs je 2m plus bent moet je echt op je hoofd passen. Natuurlijk zijn de standaard kamers niet erg groot, maar wel van alle moderne gemakken voorzien en in Amsterdam ga je toch zo veel mogelijk op pad.
De executive lounge is echt prima in orde met veel ruimte en een grote selectie hapjes en drankjes. Bovendien loopt er voldoende attent personeel rond dat de boel keurig in orde houdt. Hiervoor dank aan mevrouw Francia. Ook het ontbijt is hier prima.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Ralf_Vaessen, Director of Sales van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017

Beste Harpert K,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Onze locatie is inderdaad heel centraal gelegen en perfect om de stad goed te kunnen ontdekken! Onze Navigators zijn experts in het aanraden van verborgen plekken in Amsterdam. Leuk om te horen dat onze moderne en comfortabele kamers zijn opgevallen. Het gebouw van het hotel is inderdaad wat ouder maar we doen ons best om het goed te onderhouden door regelmatig te renoveren. Wij hebben geen extra verdieping toegevoegd, maar de plafonds zijn iets verlaagd voor veiligheidsredenen.

Bedankt voor uw complimenten over de Executive lounge, ik zal deze ook met Francia delen. We hopen u in de de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Ralf Vaessen

24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is echt centraal gelegen, op loopafstand van het station. De kamers zijn prima, ondanks de drukte buiten, heb je geen last van nachtlawaai. Het event centre is heel uniek, een oude kapel met orgel, werkelijk mooi ingericht.

Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2017

Beste Linda B,
Hartelijk dank dat u uw positieve ervaringen hier op Trip Advisor wilde delen. Wij hopen u in de toekomst wederom bij ons te Mogen begroeten,
met vriendelijke groeet,

16 juni 2017 beoordeeld

Verbleven een nacht; met de Marriott app ging het in-checken snel. Goed ingerichte en schone kamer, uitstekend bed en Wi-Fi. Lounge was vrij druk gedurende het onbijt. Hotel is op loop afstand van het Centraal station (10 minuten). Aan te bevelen.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2017

Geachte Peter_vB2015,

Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en de tijd die u genomen heeft om uw bevindingen hier op TripAdvisor te delen. Wij stellen dit zeer op prijs en hopen u in de toekomst wederom bij ons te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet

29 mei 2017 beoordeeld

Het hotel ligt op een prima locatie. Het personeel vond ik afstandelijk. Wij werden zeker niet gastvrij ontvangen. Onze kamer was prima. Lekker ruim en goed ingericht. De kamer was wel heel erg warm. Het was ook een erg warme dag. Maar gelukkig was er airconditioning in de kamer. Maar hoewel wij deze op de laagste temperatuur en de blower op max zetten, kreeg de airco de kamer niet behaaglijk. Toen hebben wij uit arremoede het raam open gezet. Maar dan slaap je helemaal niet vanwege het lawaai van de straat.
De badkamer was prima. Alleen was de douche in het bad. Dat kan anno 2017 niet meer. Oudere mensen kunnen zo gemakkelijk uitglijden en zich bezeren.
Voor wifi moet je extra betalen. Dat vind ik voor een kamer van 480 euro erg slecht en niet meer van deze tijd.
Parkeren kost 58 euro! Ja, men kent hun prijzen wel.
Het ontbijt, dat ik ook aan de prijs vond (30 euro), was heel uitgebreid.
Kortom: een prima hotel, heeft op punten renovatie nodig (airco, douche, wifi), ruikt een beetje muffig (gangen en kamer) en is te duur (kamer, wifi, parkeren, ontbijt).

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
RenaissanceTeam, Front Office Supervisor van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2017

Dear DRNL2013,

Thank you for taking the time to provide us with valuable feedback. We are very sorry to learn that your stay with us did not meet your and our expectations. Rest assured that the appropriate teams have been informed about your findings to prevent such experiences in the future. We hope to have the honor to welcome you again, to have the chance to better ourselves.

Warm regards,
Irchell Wist
Irchell.Wist@Marriott.com

17 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een te duur hotel midden in de stad. de kamers zijn gedateerd. De TV kan bijvoorbeeld niet alle zenders uit Nederland ontvangen zoals RTL7 waardoor het mogelijk is om Europees voetbal te kijken. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was werd ik verwezen naar de bar in de lobby want daar was wel een TV met RTL 7.

Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2017

Beste Ijzerhandel,

We betreuren ten zeerste dat uw recent verblijf in ons hotel niet conform uw verwachtingen was en wij bieden u onze welgemeende verontschuldigingen aan voor het ondervonden ongemak. Wij hopen u desondanks wederom bij ons te mogen begroeten, zodat wij u van ons normaliter hoog service niveau kunnen overtuigen.