“Echt in het centrum”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Renaissance Amsterdam Hotel
Beoordeeld als nr. 85 van 375 hotels in Amsterdam
24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is echt centraal gelegen, op loopafstand van het station. De kamers zijn prima, ondanks de drukte buiten, heb je geen last van nachtlawaai. Het event centre is heel uniek, een oude kapel met orgel, werkelijk mooi ingericht.

Verbleef: Juni, 2017, reisde voor zaken
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2017

Beste Linda B,
Hartelijk dank dat u uw positieve ervaringen hier op Trip Advisor wilde delen. Wij hopen u in de toekomst wederom bij ons te Mogen begroeten,
met vriendelijke groeet,

16 juni 2017 beoordeeld

Verbleven een nacht; met de Marriott app ging het in-checken snel. Goed ingerichte en schone kamer, uitstekend bed en Wi-Fi. Lounge was vrij druk gedurende het onbijt. Hotel is op loop afstand van het Centraal station (10 minuten). Aan te bevelen.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2017

Geachte Peter_vB2015,

Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en de tijd die u genomen heeft om uw bevindingen hier op TripAdvisor te delen. Wij stellen dit zeer op prijs en hopen u in de toekomst wederom bij ons te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet

29 mei 2017 beoordeeld

Het hotel ligt op een prima locatie. Het personeel vond ik afstandelijk. Wij werden zeker niet gastvrij ontvangen. Onze kamer was prima. Lekker ruim en goed ingericht. De kamer was wel heel erg warm. Het was ook een erg warme dag. Maar gelukkig was er airconditioning in de kamer. Maar hoewel wij deze op de laagste temperatuur en de blower op max zetten, kreeg de airco de kamer niet behaaglijk. Toen hebben wij uit arremoede het raam open gezet. Maar dan slaap je helemaal niet vanwege het lawaai van de straat.
De badkamer was prima. Alleen was de douche in het bad. Dat kan anno 2017 niet meer. Oudere mensen kunnen zo gemakkelijk uitglijden en zich bezeren.
Voor wifi moet je extra betalen. Dat vind ik voor een kamer van 480 euro erg slecht en niet meer van deze tijd.
Parkeren kost 58 euro! Ja, men kent hun prijzen wel.
Het ontbijt, dat ik ook aan de prijs vond (30 euro), was heel uitgebreid.
Kortom: een prima hotel, heeft op punten renovatie nodig (airco, douche, wifi), ruikt een beetje muffig (gangen en kamer) en is te duur (kamer, wifi, parkeren, ontbijt).

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
RenaissanceTeam, Front Office Supervisor van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2017

Dear DRNL2013,

Thank you for taking the time to provide us with valuable feedback. We are very sorry to learn that your stay with us did not meet your and our expectations. Rest assured that the appropriate teams have been informed about your findings to prevent such experiences in the future. We hope to have the honor to welcome you again, to have the chance to better ourselves.

Warm regards,
Irchell Wist
Irchell.Wist@Marriott.com

17 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een te duur hotel midden in de stad. de kamers zijn gedateerd. De TV kan bijvoorbeeld niet alle zenders uit Nederland ontvangen zoals RTL7 waardoor het mogelijk is om Europees voetbal te kijken. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was werd ik verwezen naar de bar in de lobby want daar was wel een TV met RTL 7.

Verbleef: Maart, 2017, reisde voor zaken
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2017

Beste Ijzerhandel,

We betreuren ten zeerste dat uw recent verblijf in ons hotel niet conform uw verwachtingen was en wij bieden u onze welgemeende verontschuldigingen aan voor het ondervonden ongemak. Wij hopen u desondanks wederom bij ons te mogen begroeten, zodat wij u van ons normaliter hoog service niveau kunnen overtuigen.

18 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de hotelnacht hebben wij geslapen in het Renaissance hotel. Het hotel vonden wij een beetje gedateerd, met name de gangen en kamers. Het inchecken duurde lang en de rekening was hoger dan verwacht. Nu bleek er een borg betaald te moeten worden wat niet toegelicht werd. Verder was een deel van het personeel vriendelijk maar bij enkele was overduidelijk dat het niet oprecht was. De kamer was prima, wel aan de kleine kant maar bed was goed.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2017

Beste Marieke v,

Wij betreuren dat uw verblijf bij ons tijdens "de Hotelnacht" niet geheel volgens uw verwachtingen verlopen is. Wij hebben gisteren op uw ingevuld vragenformulier geantwoord en bieden u hierbij nogmaals gaarne onze welgemeende verontschuldigingen aan voor het ondervonden ongemak.
Wij hopen u wederom bij ons te mogen begroeten.

18 januari 2017 beoordeeld

Een prima Hotel op een top locatie, dat mag gezegd worden. Een absolute 5 sterren topper? nou nee dat niet. Nu hadden wij de standaard kamer waar ik mij op baseer, die was klein, New York stijl klein. Daarbij komt het Hotel zelf, als je er door loopt, wat afstandelijk over. Je waant je dus niet in een warm, uitnodigend, luxueus Hotel dat 5 sterren uitstraalt. Ik moet zeggen dat het Bed wel absoluut top was en dat is in mijn mening het aller belangrijkste in een hotel, ok, en de douche. Maar die is ook prima.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner

Beste Alonso7x,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in ons hotel. Wij betreuren dat u uw kamer als te klein ervaren heeft, onze excuses hiervoor. Wij hopen dan ook u een volgende keer een kamer te kunnen toewijzen die meer naar uw wensen is.

3 oktober 2016 beoordeeld

Hier heel kort verbleven voor een meeting. Bij het inchecken waren er wel veel onduidelijkheden alhoewel alles al van te voren was geboekt. Maar voor de rest was het personeel erg behulpzaam. De kamer zelfs was prima. Conferentie zaal was wel goed maar alleen waren de tafels te smal, niet zo handig voor je spullen.

• Verbleef: September, 2016, reisde voor zaken
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2016

Geachte Lisan Y,
Hartelijk dank voor uw feedback op TripAdvisor.Wij betreuren de onduidelijkheden bij aankomst maar zijn blij dat u tevreden was met de service van onze medewerkers. Onze excuses dat u de tafels in de vergaderzaal als te small ervaren heeft. Wij hopen u in de toekomst werderom bij ons te mogen begroeten.
Executive Assistant

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Vondelpark
3.085 beoordelingen
De Wallen
NH Collection Amsterdam Barbizon Palace
Prijzen weergeven

In Renaissance Amsterdam Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Renaissance Amsterdam Hotel

Adres: Kattengat 1, 1012 SZ Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Centrum
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 51 zakenhotel in Amsterdam
Nr. 54 romantisch hotel in Amsterdam
Nr. 57 luxe hotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 150 - € 341 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Renaissance Amsterdam Hotel 5*
Aantal kamers: 402
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Ctrip TA, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Renaissance Amsterdam Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Amsterdam Renaissance

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?