• Zwembad
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 270 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 172 per nacht.

Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 81 per nacht.

Holiday Inn Amsterdam(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 48% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 48% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 239 per nacht.

Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 280 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 98 per nacht.

Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Kimpton
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 261 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 118 per nacht.

16 juni 2017 beoordeeld

Verbleven een nacht; met de Marriott app ging het in-checken snel. Goed ingerichte en schone kamer, uitstekend bed en Wi-Fi. Lounge was vrij druk gedurende het onbijt. Hotel is op loop afstand van het Centraal station (10 minuten). Aan te bevelen.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2017

Geachte Peter_vB2015,

Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en de tijd die u genomen heeft om uw bevindingen hier op TripAdvisor te delen. Wij stellen dit zeer op prijs en hopen u in de toekomst wederom bij ons te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet

29 mei 2017 beoordeeld

Het hotel ligt op een prima locatie. Het personeel vond ik afstandelijk. Wij werden zeker niet gastvrij ontvangen. Onze kamer was prima. Lekker ruim en goed ingericht. De kamer was wel heel erg warm. Het was ook een erg warme dag. Maar gelukkig was er airconditioning in de kamer. Maar hoewel wij deze op de laagste temperatuur en de blower op max zetten, kreeg de airco de kamer niet behaaglijk. Toen hebben wij uit arremoede het raam open gezet. Maar dan slaap je helemaal niet vanwege het lawaai van de straat.
De badkamer was prima. Alleen was de douche in het bad. Dat kan anno 2017 niet meer. Oudere mensen kunnen zo gemakkelijk uitglijden en zich bezeren.
Voor wifi moet je extra betalen. Dat vind ik voor een kamer van 480 euro erg slecht en niet meer van deze tijd.
Parkeren kost 58 euro! Ja, men kent hun prijzen wel.
Het ontbijt, dat ik ook aan de prijs vond (30 euro), was heel uitgebreid.
Kortom: een prima hotel, heeft op punten renovatie nodig (airco, douche, wifi), ruikt een beetje muffig (gangen en kamer) en is te duur (kamer, wifi, parkeren, ontbijt).

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
RenaissanceTeam, Front Office Supervisor van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2017

Dear DRNL2013,

Thank you for taking the time to provide us with valuable feedback. We are very sorry to learn that your stay with us did not meet your and our expectations. Rest assured that the appropriate teams have been informed about your findings to prevent such experiences in the future. We hope to have the honor to welcome you again, to have the chance to better ourselves.

Warm regards,
Irchell Wist
Irchell.Wist@Marriott.com

17 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een te duur hotel midden in de stad. de kamers zijn gedateerd. De TV kan bijvoorbeeld niet alle zenders uit Nederland ontvangen zoals RTL7 waardoor het mogelijk is om Europees voetbal te kijken. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was werd ik verwezen naar de bar in de lobby want daar was wel een TV met RTL 7.

Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2017

Beste Ijzerhandel,

We betreuren ten zeerste dat uw recent verblijf in ons hotel niet conform uw verwachtingen was en wij bieden u onze welgemeende verontschuldigingen aan voor het ondervonden ongemak. Wij hopen u desondanks wederom bij ons te mogen begroeten, zodat wij u van ons normaliter hoog service niveau kunnen overtuigen.

18 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de hotelnacht hebben wij geslapen in het Renaissance hotel. Het hotel vonden wij een beetje gedateerd, met name de gangen en kamers. Het inchecken duurde lang en de rekening was hoger dan verwacht. Nu bleek er een borg betaald te moeten worden wat niet toegelicht werd. Verder was een deel van het personeel vriendelijk maar bij enkele was overduidelijk dat het niet oprecht was. De kamer was prima, wel aan de kleine kant maar bed was goed.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2017

Beste Marieke v,

Wij betreuren dat uw verblijf bij ons tijdens "de Hotelnacht" niet geheel volgens uw verwachtingen verlopen is. Wij hebben gisteren op uw ingevuld vragenformulier geantwoord en bieden u hierbij nogmaals gaarne onze welgemeende verontschuldigingen aan voor het ondervonden ongemak.
Wij hopen u wederom bij ons te mogen begroeten.

18 januari 2017 beoordeeld

Een prima Hotel op een top locatie, dat mag gezegd worden. Een absolute 5 sterren topper? nou nee dat niet. Nu hadden wij de standaard kamer waar ik mij op baseer, die was klein, New York stijl klein. Daarbij komt het Hotel zelf, als je er door loopt, wat afstandelijk over. Je waant je dus niet in een warm, uitnodigend, luxueus Hotel dat 5 sterren uitstraalt. Ik moet zeggen dat het Bed wel absoluut top was en dat is in mijn mening het aller belangrijkste in een hotel, ok, en de douche. Maar die is ook prima.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner

Beste Alonso7x,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in ons hotel. Wij betreuren dat u uw kamer als te klein ervaren heeft, onze excuses hiervoor. Wij hopen dan ook u een volgende keer een kamer te kunnen toewijzen die meer naar uw wensen is.