HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 263 per nacht.

Besparingsmelding! 51% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 51% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 134 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 118 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 57% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 57% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 253 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 89 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 123 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 301 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
HotelsClick
18 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de hotelnacht hebben wij geslapen in het Renaissance hotel. Het hotel vonden wij een beetje gedateerd, met name de gangen en kamers. Het inchecken duurde lang en de rekening was hoger dan verwacht. Nu bleek er een borg betaald te moeten worden wat niet toegelicht werd. Verder was een deel van het personeel vriendelijk maar bij enkele was overduidelijk dat het niet oprecht was. De kamer was prima, wel aan de kleine kant maar bed was goed.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2017

Beste Marieke v,

Wij betreuren dat uw verblijf bij ons tijdens "de Hotelnacht" niet geheel volgens uw verwachtingen verlopen is. Wij hebben gisteren op uw ingevuld vragenformulier geantwoord en bieden u hierbij nogmaals gaarne onze welgemeende verontschuldigingen aan voor het ondervonden ongemak.
Wij hopen u wederom bij ons te mogen begroeten.

18 januari 2017 beoordeeld

Een prima Hotel op een top locatie, dat mag gezegd worden. Een absolute 5 sterren topper? nou nee dat niet. Nu hadden wij de standaard kamer waar ik mij op baseer, die was klein, New York stijl klein. Daarbij komt het Hotel zelf, als je er door loopt, wat afstandelijk over. Je waant je dus niet in een warm, uitnodigend, luxueus Hotel dat 5 sterren uitstraalt. Ik moet zeggen dat het Bed wel absoluut top was en dat is in mijn mening het aller belangrijkste in een hotel, ok, en de douche. Maar die is ook prima.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner

Beste Alonso7x,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in ons hotel. Wij betreuren dat u uw kamer als te klein ervaren heeft, onze excuses hiervoor. Wij hopen dan ook u een volgende keer een kamer te kunnen toewijzen die meer naar uw wensen is.

3 oktober 2016 beoordeeld

Hier heel kort verbleven voor een meeting. Bij het inchecken waren er wel veel onduidelijkheden alhoewel alles al van te voren was geboekt. Maar voor de rest was het personeel erg behulpzaam. De kamer zelfs was prima. Conferentie zaal was wel goed maar alleen waren de tafels te smal, niet zo handig voor je spullen.

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2016

Geachte Lisan Y,
Hartelijk dank voor uw feedback op TripAdvisor.Wij betreuren de onduidelijkheden bij aankomst maar zijn blij dat u tevreden was met de service van onze medewerkers. Onze excuses dat u de tafels in de vergaderzaal als te small ervaren heeft. Wij hopen u in de toekomst werderom bij ons te mogen begroeten.

13 september 2016 beoordeeld

Vandaag was ik in dit hotel voor een IT-congres. Dit vond in de tegenovergelegen kerk plaats, die onderdeel is van dit hotel, en wat bijzonder is: met een ondergrondse doorgang daarmee verbonden. De catering die werd verzorgd door het hotel was uitstekend.

Verbleef: september 2016
8 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier geweest in December tijdens het lichtfestival. Wij zijn zeer hartelijk ontvangen, de kamers waren inorde en het ontbijt was fijn. Volgende keer ik naar Amsterdam ga, logeer ik zeker en vast terug hier.

Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2016

Beste Jessica W,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf en tot een volgende keer,
met vriendelijke groeten,