Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 94 per nacht.

HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 115 per nacht.

Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
  • Restaurant
Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 119 per nacht.

Besparingsmelding! 51% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 51% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 136 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 122 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 306 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
3 oktober 2016 beoordeeld

Hier heel kort verbleven voor een meeting. Bij het inchecken waren er wel veel onduidelijkheden alhoewel alles al van te voren was geboekt. Maar voor de rest was het personeel erg behulpzaam. De kamer zelfs was prima. Conferentie zaal was wel goed maar alleen waren de tafels te smal, niet zo handig voor je spullen.

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2016

Geachte Lisan Y,
Hartelijk dank voor uw feedback op TripAdvisor.Wij betreuren de onduidelijkheden bij aankomst maar zijn blij dat u tevreden was met de service van onze medewerkers. Onze excuses dat u de tafels in de vergaderzaal als te small ervaren heeft. Wij hopen u in de toekomst werderom bij ons te mogen begroeten.

13 september 2016 beoordeeld

Vandaag was ik in dit hotel voor een IT-congres. Dit vond in de tegenovergelegen kerk plaats, die onderdeel is van dit hotel, en wat bijzonder is: met een ondergrondse doorgang daarmee verbonden. De catering die werd verzorgd door het hotel was uitstekend.

Verbleef: september 2016
8 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier geweest in December tijdens het lichtfestival. Wij zijn zeer hartelijk ontvangen, de kamers waren inorde en het ontbijt was fijn. Volgende keer ik naar Amsterdam ga, logeer ik zeker en vast terug hier.

Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2016

Beste Jessica W,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf en tot een volgende keer,
met vriendelijke groeten,

20 maart 2016 beoordeeld

Kamertip: De badkamers kunnen schoner worden opgeleverd... haren in de wasbak is een obvious afknapper.
  • Verbleef: maart 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 maart 2016

10 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier afgelopen maand een nacht vertoeft, ligging is van het hotel is in het centrum van Amsterdam.
Personeel was wat kil en afstandelijk naar mijn mening.
Het hotel in zijn geheel straalt geen warmte uit.
Wie van stil en kil houdt is hier aan het goed adres.
Verder was alles wel netjes en schoon.
De hal van het hotel oogt kil, kamer was gewoon ok.

Verbleef: februari 2016, reisde alleen
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2016

Geachte Emir L,

Dank voor uw kommentaar op TripAdvisor. We betreuren dat ons hotel niet geheel conform uw verwachtingen was maar hopen u misschien toch nog eens in de toekomst te mogen begroeten.