“Goede locatie en fijne service”
Beoordeling van Renaissance Amsterdam Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Renaissance Amsterdam Hotel
Beoordeeld als nr. 83 van 376 hotels in Amsterdam
3 oktober 2016 beoordeeld

Hier heel kort verbleven voor een meeting. Bij het inchecken waren er wel veel onduidelijkheden alhoewel alles al van te voren was geboekt. Maar voor de rest was het personeel erg behulpzaam. De kamer zelfs was prima. Conferentie zaal was wel goed maar alleen waren de tafels te smal, niet zo handig voor je spullen.

• Verbleef: September, 2016, reisde voor zaken
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2016

Geachte Lisan Y,
Hartelijk dank voor uw feedback op TripAdvisor.Wij betreuren de onduidelijkheden bij aankomst maar zijn blij dat u tevreden was met de service van onze medewerkers. Onze excuses dat u de tafels in de vergaderzaal als te small ervaren heeft. Wij hopen u in de toekomst werderom bij ons te mogen begroeten.

13 september 2016 beoordeeld

Vandaag was ik in dit hotel voor een IT-congres. Dit vond in de tegenovergelegen kerk plaats, die onderdeel is van dit hotel, en wat bijzonder is: met een ondergrondse doorgang daarmee verbonden. De catering die werd verzorgd door het hotel was uitstekend.

Verbleef: September, 2016
8 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier geweest in December tijdens het lichtfestival. Wij zijn zeer hartelijk ontvangen, de kamers waren inorde en het ontbijt was fijn. Volgende keer ik naar Amsterdam ga, logeer ik zeker en vast terug hier.

Verbleef: December, 2015, reisde met vrienden
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2016

Beste Jessica W,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf en tot een volgende keer,
met vriendelijke groeten,

20 maart 2016 beoordeeld

Kamertip: De badkamers kunnen schoner worden opgeleverd... haren in de wasbak is een obvious afknapper.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 maart 2016

10 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier afgelopen maand een nacht vertoeft, ligging is van het hotel is in het centrum van Amsterdam.
Personeel was wat kil en afstandelijk naar mijn mening.
Het hotel in zijn geheel straalt geen warmte uit.
Wie van stil en kil houdt is hier aan het goed adres.
Verder was alles wel netjes en schoon.
De hal van het hotel oogt kil, kamer was gewoon ok.

Verbleef: Februari, 2016, reisde alleen
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2016

Geachte Emir L,

Dank voor uw kommentaar op TripAdvisor. We betreuren dat ons hotel niet geheel conform uw verwachtingen was maar hopen u misschien toch nog eens in de toekomst te mogen begroeten.

22 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed business hotel in hartje stad en vlakbij het centraal station, toch rustig gelegen en gelukkig geen nachtlawaai. Kamers zijn mooi ingericht en hebben goede snelle WiFi connectie. Ontbijt is zeer uitgebreid, mogelijkheid tot het verkrijgen van een verse omelet of spiegeleitjes, heel behulpzaam personeel.

Verbleef: November, 2015, reisde voor zaken
11 oktober 2015 beoordeeld

Dit hotel is goed gelegen op een dikke tien minuten stappen van het centraal station. De ontvangst is weinig verwelkomend. We werden uitsluitend aangesproken in het Engels alhoewel we duidelijk gemaakt hadden Nederlandstalig te zijn. Ondanks dat je alles zelf moet regelen en doorgeven via de website (voorkeuren, aankomsttijd, etc) bleek het toch onmogelijk ons van de eerste keer een correcte kamer toe te wijzen. Gelukkig hadden we dit opgemerkt en werd het rechtgezet. We hadden een zeer ruime Club Room met een nette badkamer aan de straatkant. Door slechte geluidsisolatie hebben we veel last gehad van nachtlawaai. Het ontbijt is uitgebreid maar zeer druk. Er is mogelijkheid om ontbijt mee te nemen voor onderweg. Teleurstellend was het afscheid, vroeg in de ochtend werd onze afrekening onder de deur geschoven met de boodschap dat we onze sleutels konden achterlaten en gewoon vertrekken. Wij voelden ons weinig welkom en ongewaardeerd als klant.

Kamertip: Vraag een kamer die niet aan de straatzijde ligt
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2015

Geache Ilse S.,

Hartelijk dank voor uw reactie op TripAdvisor. Wij betreuren het ten zeerste dat uw recent verblijf niet geheel volgens uw verwachtingen verlopen is en wij bieden u onze welgemeende verontschuldigingen aan voor het ondervonden ongemak.
Wij kunnen u verzekeren dat wij de door u beschreven met de desbetreffende afdelingen zullen bespreken om tot de nodige verbeteringen te komen.
Wij hopen u in de toekomst wederom bij ons te mogen begroeten en verblijven,
met vriendelijke groet,
Executive Assistant

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Vondelpark
Hilton Amsterdam
nr. 42 van 376 in Amsterdam
3.112 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Renaissance Amsterdam Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Renaissance Amsterdam Hotel

Adres: Kattengat 1, 1012 SZ Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Centrum
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 51 zakenhotel in Amsterdam
Nr. 54 romantisch hotel in Amsterdam
Nr. 56 luxe hotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 147 - € 387 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Renaissance Amsterdam Hotel 5*
Aantal kamers: 402
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Ctrip TA, Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Renaissance Amsterdam Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Amsterdam Renaissance

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?