HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 113 per nacht.

Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 282 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 118 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 57% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 57% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 257 per nacht.

Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 53% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 53% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 139 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 89 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 159 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 125 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 304 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
HotelsClick
13 september 2016 beoordeeld

Vandaag was ik in dit hotel voor een IT-congres. Dit vond in de tegenovergelegen kerk plaats, die onderdeel is van dit hotel, en wat bijzonder is: met een ondergrondse doorgang daarmee verbonden. De catering die werd verzorgd door het hotel was uitstekend.

Verbleef: september 2016
8 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier geweest in December tijdens het lichtfestival. Wij zijn zeer hartelijk ontvangen, de kamers waren inorde en het ontbijt was fijn. Volgende keer ik naar Amsterdam ga, logeer ik zeker en vast terug hier.

Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2016

Beste Jessica W,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf en tot een volgende keer,
met vriendelijke groeten,
Hedwig Linzel
Executive Assistant

20 maart 2016 beoordeeld

Kamertip: De badkamers kunnen schoner worden opgeleverd... haren in de wasbak is een obvious afknapper.
  • Verbleef: maart 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 maart 2016

10 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier afgelopen maand een nacht vertoeft, ligging is van het hotel is in het centrum van Amsterdam.
Personeel was wat kil en afstandelijk naar mijn mening.
Het hotel in zijn geheel straalt geen warmte uit.
Wie van stil en kil houdt is hier aan het goed adres.
Verder was alles wel netjes en schoon.
De hal van het hotel oogt kil, kamer was gewoon ok.

Verbleef: februari 2016, reisde alleen
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2016

Geachte Emir L,

Dank voor uw kommentaar op TripAdvisor. We betreuren dat ons hotel niet geheel conform uw verwachtingen was maar hopen u misschien toch nog eens in de toekomst te mogen begroeten.
Hedwig Linzel
Executive Assistant

22 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed business hotel in hartje stad en vlakbij het centraal station, toch rustig gelegen en gelukkig geen nachtlawaai. Kamers zijn mooi ingericht en hebben goede snelle WiFi connectie. Ontbijt is zeer uitgebreid, mogelijkheid tot het verkrijgen van een verse omelet of spiegeleitjes, heel behulpzaam personeel.

Verbleef: november 2015, reisde voor zaken