Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 156 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 167 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 91 per nacht.

Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 251 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 129 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 94 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 154 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 307 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
8 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier geweest in December tijdens het lichtfestival. Wij zijn zeer hartelijk ontvangen, de kamers waren inorde en het ontbijt was fijn. Volgende keer ik naar Amsterdam ga, logeer ik zeker en vast terug hier.

Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2016

Beste Jessica W,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf en tot een volgende keer,
met vriendelijke groeten,

20 maart 2016 beoordeeld

Kamertip: De badkamers kunnen schoner worden opgeleverd... haren in de wasbak is een obvious afknapper.
  • Verbleef: maart 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 maart 2016

10 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier afgelopen maand een nacht vertoeft, ligging is van het hotel is in het centrum van Amsterdam.
Personeel was wat kil en afstandelijk naar mijn mening.
Het hotel in zijn geheel straalt geen warmte uit.
Wie van stil en kil houdt is hier aan het goed adres.
Verder was alles wel netjes en schoon.
De hal van het hotel oogt kil, kamer was gewoon ok.

Verbleef: februari 2016, reisde alleen
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2016

Geachte Emir L,

Dank voor uw kommentaar op TripAdvisor. We betreuren dat ons hotel niet geheel conform uw verwachtingen was maar hopen u misschien toch nog eens in de toekomst te mogen begroeten.

22 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed business hotel in hartje stad en vlakbij het centraal station, toch rustig gelegen en gelukkig geen nachtlawaai. Kamers zijn mooi ingericht en hebben goede snelle WiFi connectie. Ontbijt is zeer uitgebreid, mogelijkheid tot het verkrijgen van een verse omelet of spiegeleitjes, heel behulpzaam personeel.

Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
11 oktober 2015 beoordeeld

Dit hotel is goed gelegen op een dikke tien minuten stappen van het centraal station. De ontvangst is weinig verwelkomend. We werden uitsluitend aangesproken in het Engels alhoewel we duidelijk gemaakt hadden Nederlandstalig te zijn. Ondanks dat je alles zelf moet regelen en doorgeven via de website (voorkeuren, aankomsttijd, etc) bleek het toch onmogelijk ons van de eerste keer een correcte kamer toe te wijzen. Gelukkig hadden we dit opgemerkt en werd het rechtgezet. We hadden een zeer ruime Club Room met een nette badkamer aan de straatkant. Door slechte geluidsisolatie hebben we veel last gehad van nachtlawaai. Het ontbijt is uitgebreid maar zeer druk. Er is mogelijkheid om ontbijt mee te nemen voor onderweg. Teleurstellend was het afscheid, vroeg in de ochtend werd onze afrekening onder de deur geschoven met de boodschap dat we onze sleutels konden achterlaten en gewoon vertrekken. Wij voelden ons weinig welkom en ongewaardeerd als klant.

Kamertip: Vraag een kamer die niet aan de straatzijde ligt
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2015

Geache Ilse S.,

Hartelijk dank voor uw reactie op TripAdvisor. Wij betreuren het ten zeerste dat uw recent verblijf niet geheel volgens uw verwachtingen verlopen is en wij bieden u onze welgemeende verontschuldigingen aan voor het ondervonden ongemak.
Wij kunnen u verzekeren dat wij de door u beschreven met de desbetreffende afdelingen zullen bespreken om tot de nodige verbeteringen te komen.
Wij hopen u in de toekomst wederom bij ons te mogen begroeten en verblijven,
met vriendelijke groet,