Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.769)
Beoordelingen filteren
3.769 resultaten
Waardering van reizigers
1.519
1.509
480
162
99
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.519
1.509
480
162
99
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
13 - 18 van 3.769 beoordelingen
8 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier geweest in December tijdens het lichtfestival. Wij zijn zeer hartelijk ontvangen, de kamers waren inorde en het ontbijt was fijn. Volgende keer ik naar Amsterdam ga, logeer ik zeker en vast terug hier.

Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
Bedank Jessica W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2016

Beste Jessica W,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf en tot een volgende keer,
met vriendelijke groeten,
Hedwig Linzel
Executive Assistant

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
20 maart 2016 beoordeeld

Kamertip: De badkamers kunnen schoner worden opgeleverd... haren in de wasbak is een obvious afknapper.
  • Verbleef: maart 2016, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 maart 2016

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
10 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier afgelopen maand een nacht vertoeft, ligging is van het hotel is in het centrum van Amsterdam.
Personeel was wat kil en afstandelijk naar mijn mening.
Het hotel in zijn geheel straalt geen warmte uit.
Wie van stil en kil houdt is hier aan het goed adres.
Verder was alles wel netjes en schoon.
De hal van het hotel oogt kil, kamer was gewoon ok.

Verbleef: februari 2016, reisde alleen
Bedank Emir L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2016

Geachte Emir L,

Dank voor uw kommentaar op TripAdvisor. We betreuren dat ons hotel niet geheel conform uw verwachtingen was maar hopen u misschien toch nog eens in de toekomst te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
Hedwig Linzel
Executive Assistant

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed business hotel in hartje stad en vlakbij het centraal station, toch rustig gelegen en gelukkig geen nachtlawaai. Kamers zijn mooi ingericht en hebben goede snelle WiFi connectie. Ontbijt is zeer uitgebreid, mogelijkheid tot het verkrijgen van een verse omelet of spiegeleitjes, heel behulpzaam personeel.

Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
Bedank Odilon
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 oktober 2015 beoordeeld

Dit hotel is goed gelegen op een dikke tien minuten stappen van het centraal station. De ontvangst is weinig verwelkomend. We werden uitsluitend aangesproken in het Engels alhoewel we duidelijk gemaakt hadden Nederlandstalig te zijn. Ondanks dat je alles zelf moet regelen en doorgeven via de website (voorkeuren, aankomsttijd, etc) bleek het toch onmogelijk ons van de eerste keer een correcte kamer toe te wijzen. Gelukkig hadden we dit opgemerkt en werd het rechtgezet. We hadden een zeer ruime Club Room met een nette badkamer aan de straatkant. Door slechte geluidsisolatie hebben we veel last gehad van nachtlawaai. Het ontbijt is uitgebreid maar zeer druk. Er is mogelijkheid om ontbijt mee te nemen voor onderweg. Teleurstellend was het afscheid, vroeg in de ochtend werd onze afrekening onder de deur geschoven met de boodschap dat we onze sleutels konden achterlaten en gewoon vertrekken. Wij voelden ons weinig welkom en ongewaardeerd als klant.

Kamertip: Vraag een kamer die niet aan de straatzijde ligt
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Edwin_Ilse
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2015

Geache Ilse S.,

Hartelijk dank voor uw reactie op TripAdvisor. Wij betreuren het ten zeerste dat uw recent verblijf niet geheel volgens uw verwachtingen verlopen is en wij bieden u onze welgemeende verontschuldigingen aan voor het ondervonden ongemak.
Wij kunnen u verzekeren dat wij de door u beschreven met de desbetreffende afdelingen zullen bespreken om tot de nodige verbeteringen te komen.
Wij hopen u in de toekomst wederom bij ons te mogen begroeten en verblijven,
met vriendelijke groet,
Hedwig Linzel
Executive Assistant

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken