Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.766)
Beoordelingen filteren
3.766 resultaten
Waardering van reizigers
1.518
1.507
480
162
99
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.518
1.507
480
162
99
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
18 - 23 van 3.766 beoordelingen
10 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben in juli geboekt om in september te komen en expliciet gevraagd om 2 kamers naast elkaar (mijn man snurkt). Helaas...onze boeking werd uiteindelijk na 15 min gevonden, maar het hotel was zo goed als vol..en we kregen 2 Deluxe kamers met 2 losse bedden op 2 verschillende verdiepingen. Niet leuk.
Ik reis heel veel voor zaken maar ik was verbaasd over de 5* want hierin ben ik wel anders gewend. Het interieur vind ik gedateerd met de gekleurde vloerbedekking en gordijnen en een lelijke bruine granieten wasbak en een douchegordijn (dat dat nog kan anno 2015 in een 5* hotel??). Op die laatste vond ik nog enkeke haren van de vorige gast, plus een gedragen sok half onder een stoel...dus de schoonmaak is niet erg nauwkeurig. Er waren zelfs geen echte metalen lepeltjes, maar houten take-Away stokjes waarmee je in je koffie op je kamer mag roeren, een half gevulde minibar ('for your convenience' ?), geen badjas, geen slippers, geen verzorgingssetje (wattenpads etc), geen chocolaatje op je kussen. Kleine, maar fijne dingen die je overal ter wereld wel vindt in een 5* hotel. De prijs is overigens wel heel erg 5*, maar daarvoor zit je midden in het centrum. Het personeel is ook enorm vriendelijk, maar een enkeling spreekt Nederlands.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
1  Bedank Hanna_B_73
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2015
Google-vertaling

Sehr geehrte Frau Hanna B.,
vielen Dank fuer Ihren Kommentar auf Tripadvisor. Wir bedauern es ausserordentlich, dass Ihr Aufenthalt in unserem Hause nicht zu Ihrer Zufriendenheit verlaufen ist. Bitte akzeptieren Sie unsere aufrichtige Entschuldigung fuer die Unannehmlichkeiten, die Sie erfahren haben.
Wir werden all Ihre Punkte gruendlich mit unseren Mitarbeitern besprechen um die Ursache der verschiedenen Nachlaessigkeiten fest zu stellen, um dafuer zu sorgen dass aehnliche Situationen in Zukunft nicht mehr passieren.
Wir hoffen Sie wiedrum bei uns begruessen zu duerfen.
Mit freundlichem Gruss,
Hedwig Linzel
Executive Assistant

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 juli 2015 beoordeeld

Door een ongelukkige samenloop van omstandigheden was de toegezegde kamer niet beschikbaar. Maar de wijze waarop dit werd rechtgezet verdient alle lof. Hulde voor de front office supervisor. Fokje Busscher was kordaat, daadkrachtig en sympathiek.

  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank gijs k
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 juni 2015 beoordeeld

Deze beoordeling gaat primair over de wifi service; deze werkte namelijk niet behoorlijk in mijn kamer. Er zou iemand langskomen om eea te fixen, maar ipv daarvan kreeg ik een engels sprekende helpdesk aan de lijn. Na veel geploeter kreeg ik het werkend op mijn laptop, maar niet op mn telefoon. Mijn inziens komt dit door het verdienmodel hierachter; in hotels waar internet inclusief is werkt het wat mij betreft altijd beter!

  • Verbleef: juni 2015, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Ruben v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2015

Geachte Ruben VS,

Wij betreueren ten zeerste dat u problemen heeft ondervonden met betrekking tot WiFi in uw gastenkamer en wij bieden u onze welgemeende verontschuldigingen aan voor het ondervonden ongemak. Wij zullen uw kommentaar met ons team bespreken om een dergelijk incident in de toekomst te voorkomen.
Wij hopen u wederom bij ons te mogen begroeten en verblijven,
met vriendelijke groet,
Hedwig Linzel
Executive Assistant

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 mei 2015 beoordeeld

Bruin cafe en hotel bar slechts 1 persoon waardoor zeer lange wacht tijden voor een kop koffie. Tafels en kopjes waren zeer smerig. Het personeel is beledigd als je kritiek levert. Buitenlands personeel dat geen Nederlands en zeer slecht Engels sprak. De kamer was zeer klein met een groot bed waardoor er weinig loop ruimte is. WIFI kost 20 euro per dag. En dat voor een 5 sterren hotel.

  • Verbleef: mei 2015, reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank teleurstelling
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2015

Geachte gast,
wij betreuren het ten zeerste dat uw verblijf in ons hotel niet na tevredenheid verlopen is en bieden u onze welgemeende verontschuldigingen aan voor het ondervonden ongemak.
Wij zouden het op prijs stellen als u met ons contact zou willen opnemen zodat wij uw
ervaringen persoonlijk kunnen bespreken.
Met vriendelijke groet,
Hedwig Linzel
Executive Assistant
renaissance.amsterdam@renaissancehotels.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
14 april 2015 beoordeeld

Erg mooi hotel met een fantastische ligging. De kamers zijn aan de kleine kant maar erg smaakvol ingericht met superbedden. Maar eerder viersterren- dan vijfsterrenhotel: douchegordijn, kraan lekte, slechte beeldkwaliteit televisie, kleine 'slijtagefoutjes' op de kamer...
Er waren wel twee zaken die me stoorden: ik kon geen enkele keer nederlands praten aan de receptie (een schande in Nederland vind ik) en alles wat er bij komt, kost handenvol geld: 60 euro/dag parking, 10 euro/dag wifi, 30 euro/dag ontbijt... Voor een vierdagenverblijf kost je dan een bom geld.
Maar de mooie ligging en de gezellige sfeer die in de kamers hangt, zorgde voor een prima verblijf!

  • Verbleef: april 2015, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank wceent
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken