• Zwembad
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 272 per nacht.

Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 76 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 139 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 229 per nacht.

Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Kimpton
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 252 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 117 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 154 per nacht.

25 oktober 2017 beoordeeld

Voor de Techdays hier twee nachten verbleven. Het hotel zat erg vol dus we hadden een tweepersoonskamer met twee tweepersoonsbedden. Nee, dat is geen tikfout. Weliswaar een twijfelaar, dus voor twee personen niet enorm veel ruimte, maar toch.

Bedden waren prima en sliepen heerlijk. Voldoende ruimte voor een persoon, maar ik denk dat het krap wordt als je met vier man op deze kamer gaat zitten; de bedden nemen het grootste deel van de kamer in. De badkamer is verouderd; het toilet was bruingrijs van binnen, de voegen van de tegels waren oud en op sommige plekken zwart. De afzuiging op de badkamer staat constant erg luidruchtig te loeien en is niet uit te zetten. Gelukkig hoor je daar weinig van met de badkamerdeur dicht, al kan ik me voorstellen dat lichte slapers er wakker van worden/blijven. De kamers was wel erg netjes en schoon. Bij het uitchecken kreeg ik vanwege de luidruchtige ventilatie een dag parkeren gratis (á 30 euro, best goedkoop voor Amsterdam), dat is erg netjes.

De eerste avond zijn we in het hotel gaan eten. We werden zeer vriendelijk begroet door het personeel en daar ook de gehele avond een super service van mogen ontvangen. Bij het aflopen van de dienst van onze originele serveerster kwam ze nog even gedag zeggen in de foyer waar we inmiddels waren neergestreken, erg leuk.

Het eten was helaas minder. prijs/kwaliteit is volkomen uit balans. Erg overpriced, en vreemde keuzes soms. Een plankje met hapjes voor twee personen voor iets van 28 euro. Niet een heel speciaal plankje; de gefrituurde garnalen waren gekookt en de aantallen van de hapjes waren oneven; niet handig voor twee personen.

Ook de hoofdgerechten waren niet wat je voor een dergelijk bedrag verwacht. Voor 33,50 euro krijg je weliswaar een nette portie spare-ribs, echter was de bovenste rib lauw (waarschijnlijk te lang laten staan voor serveren en geen warmtelampen) en waren de ribben niet echt mals en matig van smaak. Ook snap ik ketchup en mayo niet echt, normaal zit er een pittige saus en zeker knoflook bij. Verder geen doekjes oid om je handen schoon te maken, dat moest op het toilet waar je de deur met een Amerikaanse draaiknop open moest maken en dus met je vettige handen aan zit.

Groot voordeel dat dit Amsterdamse hotel echt bier op de tap heeft staan. Een beperkte selectie, maar wel een paar lekkere bieren. (Tip; neem een IPA op in het assortiment!) Ook de ambiance in de foyer maakt het dat je hier heerlijk kan zitten en wat kan kletsen. Ik zou dit dan ook voornamelijk aanraden voor een borrel, niet zozeer om te dineren.

Men adverteert wel met een Starbucks in de Foyer; helaas is dit dezelfde automaat als dat je bij iedere Shell langs de snelweg tegenkomt. Als je verwacht een echte Starbucks in je hotel te hebben kom je bedrogen uit.

Ontbijt was uitgebreid en erg lekker. Verse eieren worden voor je gebakken als je dat wilt.Tip; kom op tijd scoor je een normale tafel, sommige tafels zijn namelijk erg klein.

• Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
HolidayInnAmsterdam, General Manager van Holiday Inn Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2017

Beste Rowdy S,

Graag willen wij je hartelijk danken voor de duidelijke feedback! Wij zullen de aangegeven punten zeker meenemen in onze overleggen om op deze wijze ons service level zo hoog mogelijk te houden!

Wij kijken er naar uit u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in ons hotel!

21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met Ok eten en dito bar maar de airco stond véél te koud. Zowat iedereen verkouden de dag nadien. Het duurde ook even (halve dag) alvorens de temperatuur op punt stond...
Voor de rest goede service.

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
HolidayInnAmsterdam, General Manager van Holiday Inn Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2017

Beste Bdebruyn,

Vriendelijk bedankt voor het plaatsen van een review op TripAdvisor. Het is fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Onze excuses dat u de airco als veel te koud heeft ervaren. Wij waarderen uw feedback, dit geeft ons de gelegenheid onze diensten te kunnen verbeteren. We zullen dit zeker met ons team bespreken om ervoor te zorgen dat de temperatuur in het hotel juist is afgesteld.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Receptie was zeer vriendelijk. Early check-in was geen enkel probleem en een kamer op de 14e etage geeft mooi uitzicht. Verder alleen een prima congres genoten, maar gedineerd buiten de deur. Ik zou dit als bescheiden zakenhotel zeker aanbevelen. Dik in orde.

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
HolidayInnAmsterdam, General Manager van Holiday Inn Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2017

Beste Kees P,

Vriendelijk bedankt voor uw mooie review en aanbeveling van ons Hotel. Het is altijd fijn om positieve feedback van onze gasten te mogen ontvangen. We zijn erg blij om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest en wij u van dienst konden zijn met een early check-in. Wij hopen u dan ook in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Best wel gedateerd hotel. Niet bijzonder luxe. Wel prima geslapen al was het best wel warm op de kamer en de temperatuur was moeilijk te regelen.
Bij aankomst geen uitleg over ontbijt of restaurant.
Over ontbijt gesproken: 22 euro p.p. is best veel voor een niet meer dan gemiddeld ontbijt. De 'scrambled eggs' was wel het dieptepunt. Die natte smurrie mag je geen ei noemen.
De locatie is prima. Vlakbij tram, metro en treinstation RAI. Binnen een kwartier ben je in het hartje van Amsterdam.
Bij het uitchecken hoefden we het parkeren niet te betalen.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
HolidayInnAmsterdam, Area General Manager van Holiday Inn Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Geachte Niek H,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review op TripAdvisor na uw recente verblijf in het Holiday Inn Amsterdam. Ik ben blij te horen dat u prima heeft geslapen. Het spijt mij te moeten lezen dat de temperatuur moeilijk te regelen was in de kamer. Ik zal dit dan ook zeker delen met het desbetreffende afdelingshoofd. Uw opmerking over het ontbijt wordt zeer gewaardeerd en onze Food and Beverage Manager neemt dit dan ook zeer serieus, zodat wij ons product en onze service kunnen verbeteren. Het is goed om te horen dat u de lokatie van het hotel heeft gewaardeerd. Het Holiday Inn Amsterdam is gunstig gelegen, met de trein bent u snel op Schiphol en de metro brengt u in 15 minuten in het hartje van Amsterdam. Dank nogmaals voor uw feedback en wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

8 december 2016 beoordeeld

Mooie, grote, nette kamer met alle noodzakelijke voorzieningen. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Hotel zeer goed verzorgd, vlot bereikbaar met de tram vanuit amsterdam-centraal.Een absolute aanrader.

• Verbleef: november 2016, reisde met familie
HolidayInnAmsterdam, General Manager van Holiday Inn Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2016

Geachte exkram,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en wat goed om te lezen dat u het hotel zou willen aanraden. Uw aanbevelingen over het hoel en complimenten over het personeel worden zeer gewaareerd en zullen zeker gedeeld worden met het team. Dank voor uw verblijf en wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Pascal Aartman