Beoordeeld op 26 februari 2019

Echt een aanrader ! Echt een super hotel, goed ontvangen ,heel vriendelijk ! Ideale plek ook je kan veel te voet doen of de tram pakken ! Leuke restaurant in de buurt van het hotel of het restaurant van het hotel ! Echt een top hotel een echte aanrader !

Kamertip: Top kamer !
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 23 februari 2019

Een deels mooi verbouwde en vernieuwde kamer en restaurant . Een heerlijk ontbijt en zeer vriendelijke bediening.Het hotel ligt heel centraal je bent zo in het centrum. De La Mar theater ligt pal naast het American. Wij vinden het heerlijk om daar te logeren !

Kamertip: De kamer was prachtig vernieuwd met een heerlijk bed .
Beoordeeld op 7 februari 2019

Sfeervol hotel. De kamers zijn luxe en ruim. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk bed.Wat ook leuk is, is dat de kamer die wij hadden al in de stijl van het Hardrock Hotel was, met een mooie afbeelding boven het bed.

Kamertip: Mooie, schone, ruime kamer.
Datum van verblijf: februari 2019
NicoletteD119, Management Assistant van American Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2019

Geachte gast, hartelijk dank voor uw verblijf en review. Wij zijn verheugd om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft ervaren en dat de stijl van de Hard Rock kamers u bevalt. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 29 januari 2019

de service is uitstekend. ontbijtbuffet lekker en biologisch. de kamer was net dit jaar gerenoveerd en heel fijn. het is een art deco hotel midden in het hart van Amsterdam. een aanrader! echter de welness en sauna zijn erg oud, nog niet gerenoveerd. dat is zeker een min punt!

Kamertip: gerenoveerde nieuwe kamers
Beoordeeld op 28 januari 2019

De locatie van dit hotel is natuurlijk top, en daar betaal je ook voor. De inrichting is wel wat verouderd. De receptie mist sfeer voor zo'n authentiek hotel. De bedden lagen goed, maar het zijn twee 1-persoonsbedden met een kastje ertussen. Dat is gewoon niet prettig als je als stel komt. In het restaurant kan je werkelijk waar fantastisch ontbijten.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels