“Heerlijke Indo”

Geclassificeerd als nr. 51 van 4.590 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Internationale keuken met MamaMax' Indonesische specialiteiten. Wij gebruiken verse boemboes (kruiden) waardoor onze gerechten wel de rijke traditionele smaken hebben maar lichter en frisser van smaak. Lekker eten, lekkere wijnen en vriendelijke bediening in een warme moderne omgeving.
13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Konden zonder te reserveren nog net terecht, alleen op t terras maar ze hadden n dekentje.
Vriendelijk personeel. Hadden gekozen voor de rijsttafel voor 39 euro pp.
Kregen n heerlijk voorgerecht met saté (zie foto).
Vervolgens kregen we n bakje rijst met 9 bijgerechtjes. Alles was lekker, persoonlijk vond ik de rendang, de zeebaars pepesan en de kip t lekkerst.
Het was niet heel veel eten, maar t was genoeg.
Toetje was spekkoek, brownie en 2 bolletjes ijs.
Het was allemaal niet heel veel en voor onze maatstaven n beetje prijzig, maar t is Amsterdam en t was erg lkkr.
Conclusie: vooral n x proberen.

MaxLumankun, Eigenaar van MAX Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2018

Dear Lara, thank you for enjoying your visit at MAX restaurant and sharing your good experience about the food and the friendly service. Thank you for recommending us to other readers.
So sorry that we didn’t know that you liked our food that much that you actually liked to have more...it’s our pleasure if we can bring you more food, it’s part of our service. Usually we ask to our guests if we can bring extra food and of course without any extra cost ! We love to bring some more of the delicious beef rendang or the spicy chicken curry or the caramelised soy chicken slices.
We have our prices but quantity must not be an issue in our restaurant.
With love and pride we try to offer our service and flavours to the MAX in Amsterdam.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn gelegen restaurant in de 9 straatjes van Amsterdam. De gerechten zijn mooi opgemaakt en bijzonder smaakvol. De wijn was aan de prijzige kant en de bediening mag wat alerter zijn.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top
Heerlijk en smaakvolle gerechten
Super producten, niet verder zoeken als je in Amsterdam bent.
Wijnkaart top maar prijzig.
Viré Clessé is inderdaad meer dan recommended!!

MaxLumankun, Eigenaar van MAX Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Thank you for your recommendation and telling that our food is super and also that our wines are also very good ranked.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen restaurant met een fijne kaart. Wij genoten van de rijsttafel dus hadden een ruime selectie van gerechten. Een lekker vast hoofdgerecht, daarna 10 hoofdgerechten om te delen, en tenslotte een 4-tal desserthapjes om te delen. Heel lekker.

11 april 2018 beoordeeld

Klein tafeltje, vlak naast andere tafels, niet storend, intieme sfeer. Goede ontvangst. De jassen worden aangenomen. Dan begint een spektakel van gerechten, vier in ons geval. We namen à la carte en dat is indonesich revisited zou ik zeggen. Prachtig opgemaakt, verfijnd bereid en subtiele ecotische smaken. Perfect. De wijnkaart zit zeer vakkundig in elkaar en daar kan menig toprestaurant nog wat van leren. We namen een mooie witte natuurwijn uit Italie en een diepzwarte pedro ximenez bij het desert.
Niet eenvoudige dieetwensen van mijn tafelpartner worden uitstekend verwerkt.
Over toprestaurants gesproken. Dit restaurant kan zich daarmee meten. En qua bediening steekt deze plek met kop en schouders uit boven zelfs enkele met michelin ster gesierde etablissementen. Zie elders mijn review.
Twee personen bestieren de eetkamer en doen dat geruisloos en professioneel. Een bijzonder woord van waardering gaat naar de fijne persoonlijkheid "Merel".
Zeer redelijke prijzen voorvan al dit fraais.

Reizigers die MAX Amsterdam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In MAX Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!