“Diner with 2”

Geclassificeerd als nr. 51 van 4.590 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Internationale keuken met MamaMax' Indonesische specialiteiten. Wij gebruiken verse boemboes (kruiden) waardoor onze gerechten wel de rijke traditionele smaken hebben maar lichter en frisser van smaak. Lekker eten, lekkere wijnen en vriendelijke bediening in een warme moderne omgeving.
22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top
Heerlijk en smaakvolle gerechten
Super producten, niet verder zoeken als je in Amsterdam bent.
Wijnkaart top maar prijzig.
Viré Clessé is inderdaad meer dan recommended!!

MaxLumankun, Eigenaar van MAX Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Thank you for your recommendation and telling that our food is super and also that our wines are also very good ranked.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen restaurant met een fijne kaart. Wij genoten van de rijsttafel dus hadden een ruime selectie van gerechten. Een lekker vast hoofdgerecht, daarna 10 hoofdgerechten om te delen, en tenslotte een 4-tal desserthapjes om te delen. Heel lekker.

11 april 2018 beoordeeld

Klein tafeltje, vlak naast andere tafels, niet storend, intieme sfeer. Goede ontvangst. De jassen worden aangenomen. Dan begint een spektakel van gerechten, vier in ons geval. We namen à la carte en dat is indonesich revisited zou ik zeggen. Prachtig opgemaakt, verfijnd bereid en subtiele ecotische smaken. Perfect. De wijnkaart zit zeer vakkundig in elkaar en daar kan menig toprestaurant nog wat van leren. We namen een mooie witte natuurwijn uit Italie en een diepzwarte pedro ximenez bij het desert.
Niet eenvoudige dieetwensen van mijn tafelpartner worden uitstekend verwerkt.
Over toprestaurants gesproken. Dit restaurant kan zich daarmee meten. En qua bediening steekt deze plek met kop en schouders uit boven zelfs enkele met michelin ster gesierde etablissementen. Zie elders mijn review.
Twee personen bestieren de eetkamer en doen dat geruisloos en professioneel. Een bijzonder woord van waardering gaat naar de fijne persoonlijkheid "Merel".
Zeer redelijke prijzen voorvan al dit fraais.

26 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Supervriendelijke bediening, die ook gewoon lekker oplettend is; niet dat je tijden zit te wachten.
Het eten is subliem. We hebben de rijsttafel gekozen. Zeker een aanrader!!!
Het restaurant is modern ingericht en heeft een gezellige uitstraling. Ik kan niet anders zeggen: op alle fronten UITSTEKEND!

MaxLumankun, Eigenaar van MAX Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 maart 2018

Dank voor het aardige stuk over ons eten en de bediening. Leuk dat jullie zo genoten hebben van de avond. Ondanks de moderne inrichting en de gezellige uitstraling en zelfs de bijzondere moderne fusion gerechten, proberen wij onze Indonesische gerechten zo vers, fris en smaakvol mogelijk te maken zoals mijn moeder mij toen geleerd heeft en die ik vervolgens in de loop der jaren de andere jongens in de keuken ook heb geleerd. Een moderne traditie zet zich voort :-).

20 februari 2018 beoordeeld

Hier terecht gekomen op aanraden van onze hotelreceptioniste.
Geen kitscherig gedoe maar een modern interieur waar we werden ontvangen door bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel.
Kozen voor hun Indonesische rijsttafel en waren zeer aangenaam verrast. Enorme variatie en meer dan genoeg (er werd ons zelfs een repasse voorgesteld!) en dat alles voor een schappelijke prijs. Een aanrader!

Reizigers die MAX Amsterdam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In MAX Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!