“Leuke kennismaking met de Indonesische keuken”
Beoordeling van MAX Amsterdam

MAX Amsterdam
Geclassificeerd als nr. 54 van 4.596 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Internationale keuken met MamaMax' Indonesische specialiteiten. Wij gebruiken verse boemboes (kruiden) waardoor onze gerechten wel de rijke traditionele smaken hebben maar lichter en frisser van smaak. Lekker eten, lekkere wijnen en vriendelijke bediening in een warme moderne omgeving.
20 februari 2018 beoordeeld

Hier terecht gekomen op aanraden van onze hotelreceptioniste.
Geen kitscherig gedoe maar een modern interieur waar we werden ontvangen door bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel.
Kozen voor hun Indonesische rijsttafel en waren zeer aangenaam verrast. Enorme variatie en meer dan genoeg (er werd ons zelfs een repasse voorgesteld!) en dat alles voor een schappelijke prijs. Een aanrader!

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Strak moderne inrichting net buiten het drukste gedeelte van het centrum. Vriendelijke, efficiënte bediening met oog voor detail.
De gerechten: schitterde combinaties van kleuren in verzorgd servies. De smaken: zeer mooi op elkaar afgestemd nuances van smaken en geuren. Precies pittig genoeg!
Dit niveau nog niet eerder gezien in een Indonesische restaurant. Bedankt voor het heerlijke diner!

MaxLumankun, Eigenaar van MAX Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2017

Dank coor de mooie complimenten. Wij zijn ook blij dat het ons is gelukt om aan de lekkere Indonesische keuken op onze manier een toegevoegde waarde te geven. Op een simpele manier hebben wij de smaken in de gerechten frisser en complexer gemaakt waardoor deze gerechten goed bij onze wijnen passen.

4 oktober 2017 beoordeeld

een echte aanrader voor mensen die van de Indonesische keuken houd. het eten heeft een vermijden smaak en wordt geserveerd in voldoende grote porties. Als je meer wilt kan het altijd ,maar is niet nodig. Zeer leuke en attente bediening, het interieur is niet Indonesisch, maar gezellig modern.

MaxLumankun, Eigenaar van MAX Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2017

Dank dat jullie een aardig stuk over het restaurant en de bediening hebben geschreven. Fijn om te lezen dat jullie erg van het eten hebben genoten. Hopelijk tot de volgende keer. Groet, Max

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische bediening en service en geweldige ontdekking van Indonesische specialiteiten ! Subliem ! Aanrader!

23 juli 2017 beoordeeld

Hebben hier heerlijk gegeten en genoten van de 3 gangen rijsttafel. Vriendelijke bediening en leuke ambiance. Het is Amsterdam, dus het prijsniveau is wel relatief hoger. Het eten was echt lekker, maar kijkend naar het geld dat we per persoon kwijt waren, (€60,-) vind ik prijs/kwaliteit wel enigszins uit proportie, daarom 3 sterren. Voor alle duidelijkheid; wel heerlijk gegeten!

MaxLumankun, Eigenaar van MAX Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2017

Dank voor de reactie en fijn om te horen dat jullie heerlijk hebben gegeten en goed zijn geholpen en ook het gezellig vonden om bij ons te eten. Wij doen al jaren ons best om de kwaliteit hoog te houden en onze gasten gelukkig te maken met ons eten en aardige bediening. Wij vinden zelfs leuk om extra te brengen als onze gasten bepaalde gerechten heel lekker vinden. Wij hebben al jaren dezelfde prijs, 3 gangen menu voor 37 euro en gelukkig vinden de meeste van onze gasten dit een redelijk bedrag. Wij hebben ook goede wijnen die goed geprijsd zijn.

Reizigers die MAX Amsterdam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In MAX Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!