“Yep, heerlijk!”

Geclassificeerd als nr. 53 van 4.593 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Internationale keuken met MamaMax' Indonesische specialiteiten. Wij gebruiken verse boemboes (kruiden) waardoor onze gerechten wel de rijke traditionele smaken hebben maar lichter en frisser van smaak. Lekker eten, lekkere wijnen en vriendelijke bediening in een warme moderne omgeving.
4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Strak moderne inrichting net buiten het drukste gedeelte van het centrum. Vriendelijke, efficiënte bediening met oog voor detail.
De gerechten: schitterde combinaties van kleuren in verzorgd servies. De smaken: zeer mooi op elkaar afgestemd nuances van smaken en geuren. Precies pittig genoeg!
Dit niveau nog niet eerder gezien in een Indonesische restaurant. Bedankt voor het heerlijke diner!

MaxLumankun, Eigenaar van MAX Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2017

Dank coor de mooie complimenten. Wij zijn ook blij dat het ons is gelukt om aan de lekkere Indonesische keuken op onze manier een toegevoegde waarde te geven. Op een simpele manier hebben wij de smaken in de gerechten frisser en complexer gemaakt waardoor deze gerechten goed bij onze wijnen passen.

4 oktober 2017 beoordeeld

een echte aanrader voor mensen die van de Indonesische keuken houd. het eten heeft een vermijden smaak en wordt geserveerd in voldoende grote porties. Als je meer wilt kan het altijd ,maar is niet nodig. Zeer leuke en attente bediening, het interieur is niet Indonesisch, maar gezellig modern.

MaxLumankun, Eigenaar van MAX Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2017

Dank dat jullie een aardig stuk over het restaurant en de bediening hebben geschreven. Fijn om te lezen dat jullie erg van het eten hebben genoten. Hopelijk tot de volgende keer. Groet, Max

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische bediening en service en geweldige ontdekking van Indonesische specialiteiten ! Subliem ! Aanrader!

23 juli 2017 beoordeeld

Hebben hier heerlijk gegeten en genoten van de 3 gangen rijsttafel. Vriendelijke bediening en leuke ambiance. Het is Amsterdam, dus het prijsniveau is wel relatief hoger. Het eten was echt lekker, maar kijkend naar het geld dat we per persoon kwijt waren, (€60,-) vind ik prijs/kwaliteit wel enigszins uit proportie, daarom 3 sterren. Voor alle duidelijkheid; wel heerlijk gegeten!

MaxLumankun, Eigenaar van MAX Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2017

Dank voor de reactie en fijn om te horen dat jullie heerlijk hebben gegeten en goed zijn geholpen en ook het gezellig vonden om bij ons te eten. Wij doen al jaren ons best om de kwaliteit hoog te houden en onze gasten gelukkig te maken met ons eten en aardige bediening. Wij vinden zelfs leuk om extra te brengen als onze gasten bepaalde gerechten heel lekker vinden. Wij hebben al jaren dezelfde prijs, 3 gangen menu voor 37 euro en gelukkig vinden de meeste van onze gasten dit een redelijk bedrag. Wij hebben ook goede wijnen die goed geprijsd zijn.

13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier inmiddels voor derde keer geweest en dat is niet zonder reden!
Eerste keer via Tripadvisor: hoge notering en lekker dicht bij het Renaissance hotel; gelukstreffer!

De eerste keer direct al gevallen voor de Gravad Lax; beste voorgerecht ooit!

Ook de andere gerechten stuk voor stuk overheerlijk; inmiddels samen met mijn vrouw de nodige gerechten geprobeerd en gedeeld.

Aankleding is eenvoudig maar gezellig en de bediening is erg hartelijk; vraagt of alles goed smaakt en of er nog moet worden aangevuld.

Gisteren beide de Indonesische rijsttafel gehad; heerlijke Javaanse kip sate op een heerlijke salade om mee starten. Echt perfecte smaakcombinaties in een op het oog simpel gerecht. Subliem.

Daarna genieten van een keur van Indonesische specialiteiten van de kaart in kleine bakjes geserveerd; echt genieten van al deze heerlijke smaken!

Dessert bestond uit ijs, vruchten en natuurlijk spekkoek; een heerlijke afsluiting van een gezellige en overheerlijke avond.

Wil je echt lekker Indonesisch eten in een eenvoudige, ongedwongen ambiance dan is restaurant Max, dat door Max "met het hart wordt geleefd en geleid" een hele goede keuze!

Wij rijden graag naar Amsterdam om na een culturele dag culinair af te sluiten bij Restaurant Max en komen zeker snel weer terug.

MaxLumankun, Eigenaar van MAX Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juli 2017

Dank voor de aardige review en fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met ons eten en onze service. Leuk ook dat jullie al vele verschillende soorten gerechten vh menu hebben geprobeerd. Hoop dat wij jullie nog vaker kunnen verwelkomen. Gr, Max.

Reizigers die MAX Amsterdam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In MAX Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!