Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.089)
Beoordelingen filteren
1.089 resultaten
Waardering van reizigers
332
468
195
66
28
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
332
468
195
66
28
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.089 beoordelingen
13 juni 2017 beoordeeld

Alles was top voor elkaar, netjes en uitstekende service. Locatie was perfect de bar, ontbijt en het eten was uitstekend. Wij komen hier zeker weer terug net zoals bij alle andere NH hotels waar ook alles perfect voor elkaar is

  • Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank tacov133
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BartvandenHauten, General Manager van NH Amsterdam Caransa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2017

Beste Tacov133,

Hartelijk dank voor deze prachtige feedback. Heel fijn te lezen dat wij u een uitstekend verblijf hebben kunnen bezorgen.
Wij hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel!

Gastvrije groet,
Bart van den Hauten

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 mei 2017 beoordeeld

Een is een prima hotel met een uitstekende ligging, het heeft schone kamers en goede bedden, waarbij de kamers wel iets ruimer mogen zijn voor de prijs die je betaald, een beetje overpriced zoals heel Amsterdam! Schone badkamer, kleine receptie,

  • Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Björn J
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BartvandenHauten, General Manager van NH Amsterdam Caransa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2017

Beste Bjorn J,

Allereerst hartelijk bedankt voor het nemen van de tijd om deze fantastische recente ervaring bij ons in het NH Caransa met ons te delen.

Wat fijn om te lezen dat u een zorgeloos verblijf bij ons heeft gehad. Het doet ons dan ook goed om te weten dat u heeft mogen genieten van onze ligging en kamers.

Mocht u in de nabije toekomst wederom een bezoek aan Amsterdam brengen, laat het ons dan gerust weten - wij kijken uit om uw wederom te mogen verwelkomen bij ons in het hotel.

Met gastvrije groet,

Bart van den Hauten
Hotel Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 januari 2017 beoordeeld

Wij hadden een hele mooie ruime kamer op de 5e verdieping met een prachtig uitzicht over het Rembrandtplein. Zeer behulpzaam en zeer vriendelijk personeel Alissa en Christiaan hebben ons geholpen.
Dit was een prima ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. Goede bedden en schone kamer.
Ook geweldig was de Valet Parking. De auto werd meegenomen en stond weer klaar toen wij vertrokken voor € 35,00 per 24 uur. Vraag er naar bij de receptie.
Dus geen parkeer sores.

Kamertip: Kamers aan de voorkant hebben een mooi uitzicht over het Rembrandtplein
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank ltuin
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BartvandenHauten, General Manager van NH Amsterdam Caransa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2017

Beste Ituin,

Allereest hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een bericht over uw recent verblijf te delen.
Fantastisch te lezen dat alles naar wens is geweest en dat u tevreden bent met de service die wij verlenen.
Uw complimenten zullen zeker gedeeld worden met Alissa en Christiaan.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze hotels.

Met vriendelijke groet,
Bart van den Hauten
Hotel Director.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 januari 2017 beoordeeld

Nog een sok van vorige gast onder de stoel. Verwarming veel te hoog met onbegrijpelijke thermostaat, dus moest raam open. Daarom helaas geen slaap door straat lawaai. Geen prijskaartje minibar op kamer. Heel goed ontbijt en nette ruime kamer

  • Verbleef: december 2016, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Thea K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BartvandenHauten, General Manager van NH Amsterdam Caransa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2017

Beste Thea,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen met ons.
Spijtig te lezen dat niet alles naar wens is verlopen. Onze oprechte excuses hiervoor.
Dit zijn niet de standaarden die u van ons mag verwachten en zullen dit dan ook intern bespreken en aktie ondernemen.

Hopelijk kunnen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen om te laten zien dat dit een incident is geweest.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
B. van den Hauten, Hotel Directeur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 november 2016 beoordeeld

Ontbijt heel uitgebreid en prachtig uitzicht op het Rembrandtplein.
Kamers heel schoon. We kregen het advies van de receptionist om, in het weekend, achter te logeren. Voorkant kan rumoerig zijn in het weekend.

  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank 289ellyv
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BartvandenHauten, General Manager van NH Amsterdam Caransa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2016

Beste 289ellyv,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te plaatsen op tripadvisor met betrekking tot uw recente verblijf in ons hotel. Wat fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Mocht u in de toekomst nog een keer naar Amsterdam toe reizen, denkt u dan weer aan ons?

Met gastvrije groeten,

Bart van den Hauten
Hotel Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken