Beoordeeld op 11 oktober 2018

Mooie kamers met prachtig uitzicht en een fijne ligging. Van hieruit kun je gemakkelijk de rest van Amsterdam gaan verkennen. De service is prima en het ontbijt was uitstekend. Wij komen hier zeker nog terug.

Datum van verblijf: juni 2018
HKlok, General Manager van NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2018

Beste meneer/mevrouw Joosten,

Wat een geweldige recensie! Ik wil u oprecht bedanken voor het nemen van de tijd om uw ervaring met ons te delen.

We zijn vereerd om te lezen dat u genoten hebt van uw verblijf hier vanwege de locatie van ons hotel, de service en het ontbijt buffet, en dat u NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky aan anderen zou aanbevelen - dat is zeker het grootste compliment dat we mogelijk kunnen ontvangen.

We zouden blij zijn om u weer te mogen verwelkomen in het NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky.

Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

very good, very high quality high tea. Nice staff.
Geweldige high tea genoten. Echt een aanrader. Naast exclusieve produkten doet de staf er alles aan om je welkom te voelen.
Kortom één grote verwennerij.

Datum van verblijf: september 2018
HKlok, General Manager van NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2018

Dear Mr./Ms. Joan,

Thank you for taking the time to post a review of your recent visit at NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky.

We are delighted to read that you had such an enjoyable time with us. We would like to thank you for your positive remarks about our high tea, the exclusive products and the services of our staff.

We have shared your experience with our colleagues; as such great praise is a fabulous reward for their continued and consistent efforts.

It would be our pleasure to welcome you back again in NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky!

With kindest regards,
Herman Klok – Hotel Director

Beoordeeld op 14 september 2018 via mobiele applicatie

Voor mijn vrouw haar verjaardag een high tea hier gedaan. Ik dacht ga wel mee omdat zij het zo leuk vind maar ik was onder de indruk van de geweldige service! Daarnaast uiteraard van de locatie en de geweldige gerechten. Voor alle mannen neem je vrouw hiermee naar toe want je hebt gegarandeerd een leuk weekend en een partij pluspunten

Datum van verblijf: september 2018
HKlok, General Manager van NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2018

Beste meneer Edwin,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen van uw recente bezoek aan NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky.

We zijn verheugd om te lezen dat u het bij ons zo leuk vond. We willen u bedanken voor uw positieve opmerkingen over onze high tea, de geweldige service, de locatie en de gerechten.

We hebben uw ervaringen met onze collega's gedeeld; dit is een fantastische beloning voor hun voortdurende en consistente inspanningen.

Het zou ons een genoegen zijn u weer te mogen verwelkomen in NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 10 september 2018

Door mijn dochter uitgenodigd voor de High Tea in Krasnapolsky. Van A tot Z een geweldige ervaring. De gastvrijheid van Francesco was geweldig en de kwaliteit van de High Tea ook top. Wij hadden ook nog eens een mooi tafeltje met uitzicht op de Dam. Kortom een echte aanrader!

Datum van verblijf: september 2018
HKlok, General Manager van NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018

Geachte Jet,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.

Wij vinden het geweldig om te horen dat u zo tevreden was over de High Tea in Grand Café Krasnapolsky.

Uiteraard zullen wij de complimenten delen met Francesco!

Wij hopen u in de toekomst wederom in Grand Cafe Krasnaposly te mogen ontvangen.

Herman Klok - Hotel Directeur

Beoordeeld op 17 augustus 2018

Super vriendelijke ontvangst bij de receptie.
Prachtige junior suite aan correcte prijs.
Gezellige bar en vlotte bediening.
Uniek ontbijt. Niet goedkoop, maar zijn prijs waard.
Het betere hotel van A'dam.

Datum van verblijf: juli 2018
HKlok, General Manager van NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2018

Beste meneer/mevrouw,

We willen u hartelijk bedanken voor het delen van uw ervaringen hier op deze website.

Ik ben blij om te lezen dat u heeft genoten van de suite en de Tailor Bar en dat we u een buitengewoon verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden!

U mag er zeker van zijn dat uw complimenten zullen worden gedeeld met de rest van het team.

Het zou ons een eer zijn u opnieuw te mogen verwelkomen. Mocht u een nieuwe boeking bij ons willen maken? We zijn meer dan blij om u te helpen.