2 personen bekijken dit hotel
NH Collection
Gratis annuleren tot 04-02-22
Gratis annuleren tot 03-02-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 04-02-22
Hotels.comUS$ 188
TravelocityUS$ 188
travelup.comUS$ 211
Beoordeeld op 12 augustus 2021

Dit is een heerlijk hotel, op een mooie plek in het centrum. De bedden zijn comfortabel en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers aan de grachtkant hebben een leuk uitzicht. Maar anders dan het hotel zelf doet, zou ik het geen 5-sterren rating geven. Daarvoor zijn de kamers te klein, moesten we wel erg lang wachten bij de receptie om in te checken (eerst moesten gasten uitgebreid geholpen worden om een uitje in de Zaanstreek te bespreken, prima voor hen natuurlijk, maar al die tijd stonden wij daar maar) en was het ontbijt niet wat we ervan verwachtten (geen vers geperste sap bijvoorbeeld, maar ook een behoorlijk beperkt buffet en geen ontbijtkaart, en we voelden ons een beetje opgejaagd omdat nogal duidelijk werd gemaakt dat andere gasten stonden te wachten voor een plekje). Kortom, een prima 4-sterrenhotel, en als je met die verwachting er naar toe gaat een goede keuze als je voor een redelijke prijs in hartje Amsterdam wil verblijven.

Datum van verblijf: augustus 2021
NH Collection Doelen, General Manager van NH Collection Amsterdam Doelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2021

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen.

Wij zijn blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij NH Collection Doelen.

Hopelijk kunnen wij u in de toekomst wederom verwelkomen.

Ludo de Jong
General Manager
NH Collection Doelen

Beoordeeld op 2 februari 2020

Een week hier verbleven en geweldig! Bij aankomst was onze kamer nog niet klaar, maar de general manager die ons incheckte - wat een verademing die man - adviseerde ons de Sissi Suite! In een woord “fantastisch “! Iedereen is behulpzaam en vriendelijk; hospitality zoals het moet zijn! In ieder geval hebben wij weer overnachtingen geboekt voor as februari en september! Absoluut een aanrader!

Kamertip: Dat is heel persoonlijk, wij hadden straat/ water niveau!
Datum van verblijf: januari 2020
Christian R, Guest Relations van NH Collection Amsterdam Doelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2020

Beste Louis,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen.
Wat fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf in de Sissi Suite.
Het was ons een genoegen u te mogen verwelkomen.
Wij zien u graag terug in februari en september.

Kimberley
Guest Relations

Beoordeeld op 2 november 2019

We hebben genoten van een nette kamer met alle comfort. Een super bed en mooi uitzicht op de Amstel. Het ontbijt was heerlijk. Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Perfecte ligging met alle bezienswaardigheden te voet bereikbaar. We komen zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Marije V, General Manager van NH Collection Amsterdam Doelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2019

Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to share your experience at NH Collection Doelen.
It is wonderful to hear that you had a great experience with the room, our staff and the breakfast.
It would be our pleasure to welcome you back if you plan to visit Amsterdam again.

Warm regards,
Hotel Director

Beoordeeld op 7 oktober 2019

Ik ben een tevreden klant op een schitterende locatie met een optimale service in een heerlijk authentiek hotel.
Het hotel voldoet aan meer dan de website kon weergeven dus werden mijn verwachtingen overtroffen

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Marije V, General Manager van NH Collection Amsterdam Doelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2019

Beste dhr. Laarhoven,

Wij willen u van harte bedanken voor uw feedback.
Het doet ons goed te horen dat wij uw verwachtingen hebben overtroffen.

Mocht u Amsterdam weer bezoeken, dan ontvangen wij u graag weer .

General Manager
NH Collection Doelen

Beoordeeld op 28 september 2019

Voor business 2 nachtjes doorgebracht in dit mooie hotel. Personeel super vriendelijk en uiterst behulpzaam. Correcte service en snelle afhandeling van check-in en check-out.
Kamer was voor 2 personen aan de kleine kant (gelukkig was ik alleen), moeilijk om rond bed te gaan (te smal). Ook kastruimte te beperkt en aantal kleerhangers te weinig. Wel mooie badkamer en alles zeer net en proper.
Kon op balkon (5de verdieping) echter geen afscheiding tussen de verschillende balkons van de andere kamers.
Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en vers, warm buffet, koud buffet, verschillende fruitsappen, granen, fruit ... en extra's te bevragen zonder extra te hoeven betalen.
Ligging zeer centraal in Amsterdam en prima uitvalsbasis voor de vele bezienswaardigheden.
Staat zeker op mijn lijst voor volgende citytrip.

Kamertip: Hogere verdiepingen, minder lawaai van de straat.
Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Marije V, General Manager van NH Collection Amsterdam Doelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2019

Beste meneer Broeck,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback met ons.

Wij voelen ons vereerd om te horen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad en dat u een fantastische ervaring heeft gehad met ons vriendelijk en behulpzaam personeel, de snelle afhandeling van de check-in en de check-out, met de nette kamer, ontbijtbuffet en met onze ligging. Dit maakt ons trots. Onze excuses dat de kamer grootte niet voldeed aan de verwachting.

Wij zouden het fantastisch vinden om u bij ons terug te mogen verwelkomen!

Hotel Director