“Vijf sterren service en kwaliteit voor de best preis”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
NH Collection Amsterdam Doelen
Beoordeeld als nr. 24 van 371 hotels in Amsterdam
22 februari 2017 beoordeeld

De lokatie is idiaal. De service is uitstekend en staf is geeft persoonlijke aandacht.De prijs kwaliteit verhouding is de beste van Amsterdam. Goed voor families en zaken reizen.
Geeft het mijn hoogste aanbeveling

• Verbleef: Februari, 2017, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Marije V, General Manager van NH Collection Amsterdam Doelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2017

Geachte Heer Alexander B,

Wij zijn u zeer dankbaar dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in het NH Collection Doelen te delen op TripAdvisor. Het doet mij deugd te lezen dat u een uitstekend verblijft heeft gehad, en dat u heeft genoten van onze service. Ik zal uw complimenten delen met de rest van het team.

Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Mochten wij u nog ergens mee van dienst zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor NH Collection Amsterdam Doelen
Bekijk de nieuwste beoordelingen

15 februari 2017 beoordeeld

Een hotel vol bijzondere details die je verblijf bijzonder prettig maken. Geen zin om met honderden mensen tegelijkertijd naar de Nachtwacht in het Rijks te staren? Ga dan zeker naar dit hotel, waar overal de geschilderde leden van de Nachtwacht hangen, want die huisvestten hier vroeger. Je proeft de rijke geschiedenis bijna wanneer je het hotel binnenloopt en overspoeld wordt door een gevoel van grandeur door de kroonluchters en alle details. Het hotel heeft de perfecte locatie en de kamers zijn erg fijn.

En waar ik nog helemaal vol van ben, letterlijk en figuurlijk? Het ontbijt in dit hotel! Het beste en lekkerste ooit. Je mag naar hartenlust kiezen van de kaart, waar Eggs Benedicts tot bijzondere yoghurtcreaties en de lekkerste verse sappen (die live worden geperst door een alleraardigste dame) op prijken en er is ook het buffet, waar je zelfs Amsterdamse Brandt & Levy worsten en Port Salut op je bordje kunt scheppen.

De service is hartelijk en met een grote glimlach, waardoor je als vanzelf met een grote lach op het gezicht het hotel weer verlaat. NH Collection Amsterdam Doelen: i’ll be back!

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Marije V, General Manager van NH Collection Amsterdam Doelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2017

Geachte mevrouw Iris H,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf in het NH Collection Doelen op TripAdvisor. Wij zijn u dankbaar voor uw mooie woorden over de rijke geschiedenis van ons hotel en zijn er dan ook trots op gevestigd te zijn in zo’n uniek pand in het hart van het centrum van Amsterdam.

Het doet mij deugd te horen dat u de service als hartelijk heeft ervaren en dat wij u volgens uw woorden hebben kunnen voorzien van het lekkerste en beste ontbijt ooit. Ik zal uw lovende woorden met alle genoegen delen met de rest van het team.

Wij zouden vereerd zijn om u wederom te mogen verwelkomen in het NH Collection Doelen en hopen u ook in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

6 februari 2017 beoordeeld

Het was ons eerste verblijf en wij willen hier graag terug komen. Het hotel is prachtig!
Men wordt gelijk gastvrij ontvangen en iedereen is zeer behulpzaam. De kamer was op de 4e verdieping met geweldig uitzicht, romantisch ingericht, schoon en licht. De inrichting is modern met veel oude originele elementen. Het ontbijt is ontzettend goed en uitgebreid, de ontbijtzaal heeft uitzicht op de gracht. Bij aankomst krijg je meteen iets lekkers aangeboden en ze maken a la carte de lekkerste gerechten...de omelet is echt een aanrader! Het personeel maakt het plaatje compleet, ze zijn zeer behulpzaam in het restaurant, bij de receptie helpen ze je met alles en de collega's van housekeeping komen vragen of ze nog iets kunnen betekenen. Kortom helemaal Top!

Kamertip: Vraag een kamer aan de grachtenkant, vanwege het mooie uitzicht
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Marije V, General Manager van NH Collection Amsterdam Doelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2017

Geachte mevrouw Marjo B,

Hartelijk dank voor het delen van een review over uw recente verblijf in het NH Collection Doelen. Wij zijn verheugd om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie kamer en het uitzicht. Tevens zijn we blij om te horen dat ook het ontbijt en de service aan jullie verwachtingen hebben voldaan en dat alles bij elkaar heeft geresulteerd in een voor jullie “compleet plaatje”. Ik zal ervoor zorgen dat uw warme woorden met het team worden gedeeld.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in het NH Collection Doelen, daar gezien u heeft aangegeven dat u graag bij ons wilt terugkomen. Mocht u een reservering willen maken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, zodat wij uw volgende verblijf nog onvergetelijker kunnen maken.

1 februari 2017 beoordeeld

We hebben heerlijk geslapen in een prachtige, frisse en luxe kamer met welliefst 3 hoofdkussens. Onze Hotelnacht kon niet meer stuk. Heel sympathiek om door personeel begeleid te worden naar onze kamer. Mooie schone badkamer met badjas en slofjes. Echt top!

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met vrienden

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw recente ervaring bij NH Collection Doelen op TripAdvisor. Het geeft ons voldoening om te lezen dat u heeft genoten van uw kamer en de begeleiding er naartoe door het personeel. Ik zal ervoor zorgen dat uw warme woorden met het team worden gedeeld.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Mocht u een reservering willen maken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, zodat wij uw volgende verblijf nog onvergetelijker kunnen maken.

16 november 2016 beoordeeld

Personeel doet alles om het de gasten naar de zin te maken.
Ligging is goed, parkeerservie is noodzakelijk echter geheel naar wens en op tijd.
Ontbijt en keuken is prima, keuze voor menu is wat beperkt

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Marije V, General Manager van NH Collection Amsterdam Doelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 december 2016

Beste Meneer,

Dank u wel voor uw reactie op TripAdvisor over uw bezoek aan het NH Collection Doelen. Wij zijn blij te lezen dat u ons hotel benoemt als zeer goed en dat het personeel alles eraan heeft gedaan om het u als gast naar de zin te maken.

Mocht u weer in Amsterdam zijn, hopen wij u wederom te mogen ontvangen in het NH Collection Doelen als hotelgast of als gast in onze bar en/of restaurant swych.

9 november 2016 beoordeeld

Geweldige service en geheel in de watten gelegd.

Bij binnenkomst gastvrij en zeer adequaat geholpen.
De kamer was een prachtig ingerichte suite, namelijk de Rembrandt suite en deze voldeed volledig aan de verwachtingen.

Het avondeten was van zeer hoogstaande kwaliteit en zeker niet alledaags. Complimenten aan de chef! Ook de gastheer Roelof heeft ons zeer uitgebreid bekend gemaakt met de selectie wijnen die er werden geserveerd. Onze dank hiervoor.

Na het diner zijn wij nog lekker verwend met een overheerlijk aperitief aan de bar door Maarten.

Het ontbijt was zeer luxueus en dag kon toen al niet meer stuk.

Wij raden anderen zeker aan om een nacht door te brengen in het NH Hotel De Doelen.

Groetjes,

Twee zeer tevreden gasten.

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Marije V, General Manager van NH Collection Amsterdam Doelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 december 2016

Beste Heer/Mevrouw,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring over uw verblijf in het NH Collection Doelen met ons te delen.

We zijn verheugd om te lezen dat u de service als “geweldig” heeft ervaren, alsmede om te horen dat u heeft genoten van het “zeer hoogstaande kwaliteit” eten bereid door onze Executive Chef Rudolf Brand en zijn team. Ik zal uw lovende woorden met trots delen met de rest van het personeel.

Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Mocht u een reservering willen maken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, zodat wij uw volgende verblijf nog onvergetelijker kunnen maken.

12 september 2016 beoordeeld

we waren aangenaam verrast toen we aankwamen bij het hotel en heb genoten van de overnachting en het heerlijk verzorgde ontbijt. Er werd ons spontaan een upgrade voor een kamer met uitzicht op de kanaalzijde aangeboden.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Carina O, General Manager van NH Collection Amsterdam Doelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2016

Beste meneer Nick K,

Allereest wil ik u graag bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen op Tripadvisor en dat wij als hotel dat enorm waarderen.

Ik ben zeer verheugd te lezen dat u heeft genoten van de overnachting en het ontbijt. Ik zal uw lovende woorden over zowel de service als over onze faciliteiten delen met de rest van het team.

Tot slot hopen wij u in de nabije toekomst wederom te mogen verwelkomen als hotel gast of in ons restaurant Swych. Indien u een nieuwe reservering wenst te maken, laat u het dan ons alstublieft weten wanneer wij u hierbij van dienst kunnen zijn.

Carina Opdam
Hotel Director NH Collection Doelen

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
De L'Europe Amsterdam
Hotel V Nesplein
nr. 20 van 371 in Amsterdam
1.017 beoordelingen
Prijzen weergeven

In NH Collection Amsterdam Doelen geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over NH Collection Amsterdam Doelen

Adres: Nieuwe Doelenstraat 26, 1012 CP Amsterdam, Nederland (Voorheen NH Doelen)
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > De Wallen , Binnenstad
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Roomservice Shuttlebusservice Suites
Stijl hotel:
Nr. 20 luxe hotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 206 - € 458 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — NH Collection Amsterdam Doelen 5*
Aantal kamers: 81
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Het NH Collection Amsterdam Doelen is het oudste en meest gevierde hotel van Amsterdam. Het ligt aan de oever van de rivier de Amstel in het hartje van het historische centrum van de stad. Dit culturele historische monument, daterend uit de 17e eeuw heeft gasten gekend van Koningin Victoria en Keizerin Sissi tot The Beatles en Rembrandt, waarvan de wereldberoemde Nachtwacht op de derde verdieping van het hotel is geschilderd. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van NHHotels, Expedia, Hotels.com, Booking.com, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij NH Collection Amsterdam Doelen met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Nh Doelen Hotel Amsterdam

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?