NH Collection Amsterdam Doelen
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 222*
Rho Hotel(Amsterdam)
US$ 208*
US$ 197*
  • Inclusief ontbijt
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 229*
  • Restaurant
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 243*
US$ 230*
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 189*
US$ 127*
  • Inclusief ontbijt
US$ 404*
US$ 348*
  • Zwembad
US$ 308*
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 94*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 143*
US$ 122*
6 februari 2017 beoordeeld

Het was ons eerste verblijf en wij willen hier graag terug komen. Het hotel is prachtig!
Men wordt gelijk gastvrij ontvangen en iedereen is zeer behulpzaam. De kamer was op de 4e verdieping met geweldig uitzicht, romantisch ingericht, schoon en licht. De inrichting is modern met veel oude originele elementen. Het ontbijt is ontzettend goed en uitgebreid, de ontbijtzaal heeft uitzicht op de gracht. Bij aankomst krijg je meteen iets lekkers aangeboden en ze maken a la carte de lekkerste gerechten...de omelet is echt een aanrader! Het personeel maakt het plaatje compleet, ze zijn zeer behulpzaam in het restaurant, bij de receptie helpen ze je met alles en de collega's van housekeeping komen vragen of ze nog iets kunnen betekenen. Kortom helemaal Top!

Kamertip: Vraag een kamer aan de grachtenkant, vanwege het mooie uitzicht
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Marije V, General Manager van NH Collection Amsterdam Doelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2017

Geachte mevrouw Marjo B,

Hartelijk dank voor het delen van een review over uw recente verblijf in het NH Collection Doelen. Wij zijn verheugd om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie kamer en het uitzicht. Tevens zijn we blij om te horen dat ook het ontbijt en de service aan jullie verwachtingen hebben voldaan en dat alles bij elkaar heeft geresulteerd in een voor jullie “compleet plaatje”. Ik zal ervoor zorgen dat uw warme woorden met het team worden gedeeld.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in het NH Collection Doelen, daar gezien u heeft aangegeven dat u graag bij ons wilt terugkomen. Mocht u een reservering willen maken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, zodat wij uw volgende verblijf nog onvergetelijker kunnen maken.

1 februari 2017 beoordeeld

We hebben heerlijk geslapen in een prachtige, frisse en luxe kamer met welliefst 3 hoofdkussens. Onze Hotelnacht kon niet meer stuk. Heel sympathiek om door personeel begeleid te worden naar onze kamer. Mooie schone badkamer met badjas en slofjes. Echt top!

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw recente ervaring bij NH Collection Doelen op TripAdvisor. Het geeft ons voldoening om te lezen dat u heeft genoten van uw kamer en de begeleiding er naartoe door het personeel. Ik zal ervoor zorgen dat uw warme woorden met het team worden gedeeld.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Mocht u een reservering willen maken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, zodat wij uw volgende verblijf nog onvergetelijker kunnen maken.

16 november 2016 beoordeeld

Personeel doet alles om het de gasten naar de zin te maken.
Ligging is goed, parkeerservie is noodzakelijk echter geheel naar wens en op tijd.
Ontbijt en keuken is prima, keuze voor menu is wat beperkt

• Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Marije V, General Manager van NH Collection Amsterdam Doelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 december 2016

Beste Meneer,

Dank u wel voor uw reactie op TripAdvisor over uw bezoek aan het NH Collection Doelen. Wij zijn blij te lezen dat u ons hotel benoemt als zeer goed en dat het personeel alles eraan heeft gedaan om het u als gast naar de zin te maken.

Mocht u weer in Amsterdam zijn, hopen wij u wederom te mogen ontvangen in het NH Collection Doelen als hotelgast of als gast in onze bar en/of restaurant swych.

9 november 2016 beoordeeld

Geweldige service en geheel in de watten gelegd.

Bij binnenkomst gastvrij en zeer adequaat geholpen.
De kamer was een prachtig ingerichte suite, namelijk de Rembrandt suite en deze voldeed volledig aan de verwachtingen.

Het avondeten was van zeer hoogstaande kwaliteit en zeker niet alledaags. Complimenten aan de chef! Ook de gastheer Roelof heeft ons zeer uitgebreid bekend gemaakt met de selectie wijnen die er werden geserveerd. Onze dank hiervoor.

Na het diner zijn wij nog lekker verwend met een overheerlijk aperitief aan de bar door Maarten.

Het ontbijt was zeer luxueus en dag kon toen al niet meer stuk.

Wij raden anderen zeker aan om een nacht door te brengen in het NH Hotel De Doelen.

Groetjes,

Twee zeer tevreden gasten.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Marije V, General Manager van NH Collection Amsterdam Doelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 december 2016

Beste Heer/Mevrouw,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring over uw verblijf in het NH Collection Doelen met ons te delen.

We zijn verheugd om te lezen dat u de service als “geweldig” heeft ervaren, alsmede om te horen dat u heeft genoten van het “zeer hoogstaande kwaliteit” eten bereid door onze Executive Chef Rudolf Brand en zijn team. Ik zal uw lovende woorden met trots delen met de rest van het personeel.

Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Mocht u een reservering willen maken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, zodat wij uw volgende verblijf nog onvergetelijker kunnen maken.

12 september 2016 beoordeeld

we waren aangenaam verrast toen we aankwamen bij het hotel en heb genoten van de overnachting en het heerlijk verzorgde ontbijt. Er werd ons spontaan een upgrade voor een kamer met uitzicht op de kanaalzijde aangeboden.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Carina O, General Manager van NH Collection Amsterdam Doelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2016

Beste meneer Nick K,

Allereest wil ik u graag bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen op Tripadvisor en dat wij als hotel dat enorm waarderen.

Ik ben zeer verheugd te lezen dat u heeft genoten van de overnachting en het ontbijt. Ik zal uw lovende woorden over zowel de service als over onze faciliteiten delen met de rest van het team.

Tot slot hopen wij u in de nabije toekomst wederom te mogen verwelkomen als hotel gast of in ons restaurant Swych. Indien u een nieuwe reservering wenst te maken, laat u het dan ons alstublieft weten wanneer wij u hierbij van dienst kunnen zijn.

Carina Opdam