Dikker & Thijs Hotel
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 222*
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Rho Hotel(Amsterdam)
US$ 208*
US$ 197*
  • Inclusief ontbijt
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 243*
US$ 230*
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 229*
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 189*
US$ 308*
US$ 404*
US$ 348*
Agoda.com
  • Zwembad
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 94*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 122*
Agoda.com
13 februari 2017 beoordeeld

Goed hotel gelegen aan de Prinsengracht, om de hoek het Leidse Plein en iets verder museumkwartier. Alles makkelijk te voet te doen. Ook de gekende winkelstraten liggen dichtbij. De tramhalte ligt naast het hotel, wat ook minder goede wandelaars kan helpen. Het ontbijt is heerlijk. Veel keuze oa vers fruit, lekkere zalm, vleessoorten, indien gewenst maken ze het gewenste eitje voor jou klaar(gebakken, roerei, paardenoog, gekookt). Goede matrassen en leuk zicht op de prinsengracht, geeft de a'damse sfeer weer! Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam!!!!

Kamertip: best kamer langs de prinsengracht
  • Verbleef: februari 2017, reisde met familie
2 februari 2017 beoordeeld

Fijn hotel met een mooi uitzicht en een leuke inrichting. Restaurant is niet super, maar wel gewoon goed. Badkamer is mooi en ruim en de slaapkamer me bedden is net zo mooi als op de foto's. een aanrader voor als je naar amsterdam gaat.

Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
26 december 2016 beoordeeld

Heel vriendelijk personeel. Onze hotelkamer was goed en de badkamer netjes. Het tapijt in de trapgang is nogal oubollig. We hadden kamer met 'ontbijt' gereserveerd ; het ontbijt was goed maar ze waren wel heel karig met hun croissants en chocoladekoeken :-( De ligging vh hotel is prima gezien je overal dichtbij bent & indien nodig kan je de tram nemen vlakbij het hotel. Het restaurant Thijs is een echte aanrader. We hebben er super lekker gegeten & het personeel was er zeer vriendelijk !

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
15 december 2016 beoordeeld

een leuk hotel en goed gelegen en vooral vriendelijk personeel. Een echte aanrader. Ook de ontbijten en de lunch was super en prijs zeker waard. Ga daar zeker terug om andere plekken te ontdekken en met de tram goed te bereiken

Kamertip: aan de zuidkant rustig
  • Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht slecht slecht
Vanavond, Tijdens ons hoofdgerecht bleek dat we geen biertje meer konden bestellen. Het tapbier was op en de flesjes ook. Men wilde voor ons geen biertje uit het hotel haken. We konden nog wel frisdrank krijgen. We hebben onmiddellijk betaald en zijn vertrokken. We komen hier al 5 jaren Rn telkens weer is het bier op. Dit was de laatste keer !!! Mijn klacht bij de receptioniste van het hotel vond ook geen gehoor. Het interesseerde haar zichtbaar niets. 'Dat kan gebeuren zei ze'
Als ons dit bij aanvang verteld was waren we ergens anders gaan eten, echter, men liet ons in de waan dat we een gezellige avond konden hebben. Bedankt!

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
Agnetha t, Front Office Manager van Dikker & Thijs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2016

Beste Robert V,

Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te horen dat wij u niet de gezellige avond hebben kunnen geven die u verwacht had. Het klopt dat er een misverstand is ontstaan met de bestellingen en dat het restaurant daardoor zonder bier zat. Dit heeft het personeel echter opgelost door bier uit de hotel voorraad te gebruiken. Onze excuses als dit verkeerd met u is mede gedeeld.

Het is jammer om te horen dat u hierdoor eerder bent vertrokken, zeker aangezien u al 5 jaar in Thijs komt eten en menig veranderingen in Thijs heeft meegemaakt.

Uiteraard hopen wij u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Thijs by Dikker & Thijs.

Agnetha ten Hove | Dikker & Thijs Hotel