“Fijn, schoon en centraal”
Beoordeling van Dikker & Thijs Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Dikker & Thijs Hotel
Beoordeeld als nr. 55 van 371 hotels in Amsterdam
3 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toplocatie aan de Prinsengracht/ Leidseplein. Al het personeel zeer vriendelijk en overal schoon en opgeruimd. Ontbijt uitgebreid en goede koffie (da's wel eens anders in hotels). Hotelkamer was gedateerd. Niet onze smaak. Goede WiFi, grote badkamer, ruime kamer. Mocht je een lastige slaper zijn; hoek Prinsengracht/ Leidseplein = altijd volk op straat. Betekent aan de straatkant 's nachts dus ramen dicht.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Dikker & Thijs Hotel
Bekijk de nieuwste beoordelingen

13 februari 2017 beoordeeld

Goed hotel gelegen aan de Prinsengracht, om de hoek het Leidse Plein en iets verder museumkwartier. Alles makkelijk te voet te doen. Ook de gekende winkelstraten liggen dichtbij. De tramhalte ligt naast het hotel, wat ook minder goede wandelaars kan helpen. Het ontbijt is heerlijk. Veel keuze oa vers fruit, lekkere zalm, vleessoorten, indien gewenst maken ze het gewenste eitje voor jou klaar(gebakken, roerei, paardenoog, gekookt). Goede matrassen en leuk zicht op de prinsengracht, geeft de a'damse sfeer weer! Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam!!!!

Kamertip: best kamer langs de prinsengracht
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
2 februari 2017 beoordeeld

Fijn hotel met een mooi uitzicht en een leuke inrichting. Restaurant is niet super, maar wel gewoon goed. Badkamer is mooi en ruim en de slaapkamer me bedden is net zo mooi als op de foto's. een aanrader voor als je naar amsterdam gaat.

Verbleef: Januari, 2017, reisde voor zaken
26 december 2016 beoordeeld

Heel vriendelijk personeel. Onze hotelkamer was goed en de badkamer netjes. Het tapijt in de trapgang is nogal oubollig. We hadden kamer met 'ontbijt' gereserveerd ; het ontbijt was goed maar ze waren wel heel karig met hun croissants en chocoladekoeken :-( De ligging vh hotel is prima gezien je overal dichtbij bent & indien nodig kan je de tram nemen vlakbij het hotel. Het restaurant Thijs is een echte aanrader. We hebben er super lekker gegeten & het personeel was er zeer vriendelijk !

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
15 december 2016 beoordeeld

een leuk hotel en goed gelegen en vooral vriendelijk personeel. Een echte aanrader. Ook de ontbijten en de lunch was super en prijs zeker waard. Ga daar zeker terug om andere plekken te ontdekken en met de tram goed te bereiken

Kamertip: aan de zuidkant rustig
  • Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht slecht slecht
Vanavond, Tijdens ons hoofdgerecht bleek dat we geen biertje meer konden bestellen. Het tapbier was op en de flesjes ook. Men wilde voor ons geen biertje uit het hotel haken. We konden nog wel frisdrank krijgen. We hebben onmiddellijk betaald en zijn vertrokken. We komen hier al 5 jaren Rn telkens weer is het bier op. Dit was de laatste keer !!! Mijn klacht bij de receptioniste van het hotel vond ook geen gehoor. Het interesseerde haar zichtbaar niets. 'Dat kan gebeuren zei ze'
Als ons dit bij aanvang verteld was waren we ergens anders gaan eten, echter, men liet ons in de waan dat we een gezellige avond konden hebben. Bedankt!

Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
Agnetha t, Front Office Manager van Dikker & Thijs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2016

Beste Robert V,

Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te horen dat wij u niet de gezellige avond hebben kunnen geven die u verwacht had. Het klopt dat er een misverstand is ontstaan met de bestellingen en dat het restaurant daardoor zonder bier zat. Dit heeft het personeel echter opgelost door bier uit de hotel voorraad te gebruiken. Onze excuses als dit verkeerd met u is mede gedeeld.

Het is jammer om te horen dat u hierdoor eerder bent vertrokken, zeker aangezien u al 5 jaar in Thijs komt eten en menig veranderingen in Thijs heeft meegemaakt.

Uiteraard hopen wij u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Thijs by Dikker & Thijs.

Agnetha ten Hove | Dikker & Thijs Hotel

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek voor super lunch!

We hebben genoten van heerlijke smoothies, plankje met verschillende in huis gemaakte salades (kip en tonijnslades, sla met kaas en noten, en nog ander lekkers) en daarnaast ook lekker brood.

Het is een Aanrader!!!

Verbleef: September, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Rembrandtplein
377 House - Amsterdam
nr. 58 van 371 in Amsterdam
269 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Dikker & Thijs Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Dikker & Thijs Hotel

Adres: Prinsengracht 444, 1017 KE Amsterdam, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites
Stijl hotel:
Nr. 39 luxe hotel in Amsterdam
Nr. 70 romantisch hotel in Amsterdam
Nr. 73 zakenhotel in Amsterdam
Nr. 75 familiehotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 129 - € 332 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Dikker & Thijs Hotel 4*
Aantal kamers: 42
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Dikker & Thijs Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Dikker And Thijs Fenice Hotel
Dikker Thijs Fenice Hotel
Hotel Dikker Thijs Fenice

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?