Dikker & Thijs Hotel
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 222*
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Rho Hotel(Amsterdam)
US$ 208*
US$ 197*
  • Inclusief ontbijt
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 243*
US$ 230*
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 189*
US$ 308*
US$ 404*
US$ 348*
Agoda.com
  • Zwembad
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 229*
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 94*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 123*
15 december 2016 beoordeeld

een leuk hotel en goed gelegen en vooral vriendelijk personeel. Een echte aanrader. Ook de ontbijten en de lunch was super en prijs zeker waard. Ga daar zeker terug om andere plekken te ontdekken en met de tram goed te bereiken

Kamertip: aan de zuidkant rustig
  • Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht slecht slecht
Vanavond, Tijdens ons hoofdgerecht bleek dat we geen biertje meer konden bestellen. Het tapbier was op en de flesjes ook. Men wilde voor ons geen biertje uit het hotel haken. We konden nog wel frisdrank krijgen. We hebben onmiddellijk betaald en zijn vertrokken. We komen hier al 5 jaren Rn telkens weer is het bier op. Dit was de laatste keer !!! Mijn klacht bij de receptioniste van het hotel vond ook geen gehoor. Het interesseerde haar zichtbaar niets. 'Dat kan gebeuren zei ze'
Als ons dit bij aanvang verteld was waren we ergens anders gaan eten, echter, men liet ons in de waan dat we een gezellige avond konden hebben. Bedankt!

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
Agnetha t, Front Office Manager van Dikker & Thijs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2016

Beste Robert V,

Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te horen dat wij u niet de gezellige avond hebben kunnen geven die u verwacht had. Het klopt dat er een misverstand is ontstaan met de bestellingen en dat het restaurant daardoor zonder bier zat. Dit heeft het personeel echter opgelost door bier uit de hotel voorraad te gebruiken. Onze excuses als dit verkeerd met u is mede gedeeld.

Het is jammer om te horen dat u hierdoor eerder bent vertrokken, zeker aangezien u al 5 jaar in Thijs komt eten en menig veranderingen in Thijs heeft meegemaakt.

Uiteraard hopen wij u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Thijs by Dikker & Thijs.

Agnetha ten Hove | Dikker & Thijs Hotel

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek voor super lunch!

We hebben genoten van heerlijke smoothies, plankje met verschillende in huis gemaakte salades (kip en tonijnslades, sla met kaas en noten, en nog ander lekkers) en daarnaast ook lekker brood.

Het is een Aanrader!!!

Verbleef: september 2016, reisde met familie
1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super locatie! We hadden een kamer op de 3 e verdieping met grachtenzicht, echt heel mooi! Aangenaam verblijven hier met de grote ramen, natuurlijke lichtinval en de grote bomen voor het raam. Kamer was netjes en was voorzien van alles voor een aangenaam verblijf. Enkel het ontbijt kan beter! Heel erg basic, weinig keuze, er was zelfs geen confituur ( jam).

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
11 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nachtje in het Penthouse, wat een luxe! Zeer ruime kamer met een geweldig uitzicht over Amsterdam; lekker ontbijt en aardig en behulpzaam personeel,op een perfecte ligging,centraal in de stad, voor herhaling vatbaar!!!

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Agnetha t, Front Office Manager van Dikker & Thijs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 maart 2016

Beste Pauline C,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Heel erg fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in de Penthouse Suite. Het uitzicht is zeker fenomenaal.

Uiteraard verwelkomen wij u graag weer in ons hotel.

Agnetha ten Hove | Dikker & Thijs Fenice Hotel