“Heel fijn verblijf in dit hotel te Amsterdam”
Beoordeling van Dikker & Thijs Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Dikker & Thijs Hotel
Beoordeeld als nr. 55 van 371 hotels in Amsterdam
26 december 2016 beoordeeld

Heel vriendelijk personeel. Onze hotelkamer was goed en de badkamer netjes. Het tapijt in de trapgang is nogal oubollig. We hadden kamer met 'ontbijt' gereserveerd ; het ontbijt was goed maar ze waren wel heel karig met hun croissants en chocoladekoeken :-( De ligging vh hotel is prima gezien je overal dichtbij bent & indien nodig kan je de tram nemen vlakbij het hotel. Het restaurant Thijs is een echte aanrader. We hebben er super lekker gegeten & het personeel was er zeer vriendelijk !

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Dikker & Thijs Hotel
Bekijk de nieuwste beoordelingen

15 december 2016 beoordeeld

een leuk hotel en goed gelegen en vooral vriendelijk personeel. Een echte aanrader. Ook de ontbijten en de lunch was super en prijs zeker waard. Ga daar zeker terug om andere plekken te ontdekken en met de tram goed te bereiken

Kamertip: aan de zuidkant rustig
  • Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht slecht slecht
Vanavond, Tijdens ons hoofdgerecht bleek dat we geen biertje meer konden bestellen. Het tapbier was op en de flesjes ook. Men wilde voor ons geen biertje uit het hotel haken. We konden nog wel frisdrank krijgen. We hebben onmiddellijk betaald en zijn vertrokken. We komen hier al 5 jaren Rn telkens weer is het bier op. Dit was de laatste keer !!! Mijn klacht bij de receptioniste van het hotel vond ook geen gehoor. Het interesseerde haar zichtbaar niets. 'Dat kan gebeuren zei ze'
Als ons dit bij aanvang verteld was waren we ergens anders gaan eten, echter, men liet ons in de waan dat we een gezellige avond konden hebben. Bedankt!

Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
Agnetha t, Front Office Manager van Dikker & Thijs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2016

Beste Robert V,

Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te horen dat wij u niet de gezellige avond hebben kunnen geven die u verwacht had. Het klopt dat er een misverstand is ontstaan met de bestellingen en dat het restaurant daardoor zonder bier zat. Dit heeft het personeel echter opgelost door bier uit de hotel voorraad te gebruiken. Onze excuses als dit verkeerd met u is mede gedeeld.

Het is jammer om te horen dat u hierdoor eerder bent vertrokken, zeker aangezien u al 5 jaar in Thijs komt eten en menig veranderingen in Thijs heeft meegemaakt.

Uiteraard hopen wij u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Thijs by Dikker & Thijs.

Agnetha ten Hove | Dikker & Thijs Hotel

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek voor super lunch!

We hebben genoten van heerlijke smoothies, plankje met verschillende in huis gemaakte salades (kip en tonijnslades, sla met kaas en noten, en nog ander lekkers) en daarnaast ook lekker brood.

Het is een Aanrader!!!

Verbleef: September, 2016, reisde met familie
1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super locatie! We hadden een kamer op de 3 e verdieping met grachtenzicht, echt heel mooi! Aangenaam verblijven hier met de grote ramen, natuurlijke lichtinval en de grote bomen voor het raam. Kamer was netjes en was voorzien van alles voor een aangenaam verblijf. Enkel het ontbijt kan beter! Heel erg basic, weinig keuze, er was zelfs geen confituur ( jam).

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
11 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nachtje in het Penthouse, wat een luxe! Zeer ruime kamer met een geweldig uitzicht over Amsterdam; lekker ontbijt en aardig en behulpzaam personeel,op een perfecte ligging,centraal in de stad, voor herhaling vatbaar!!!

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
Agnetha t, Front Office Manager van Dikker & Thijs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 maart 2016

Beste Pauline C,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Heel erg fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in de Penthouse Suite. Het uitzicht is zeker fenomenaal.

Uiteraard verwelkomen wij u graag weer in ons hotel.

Agnetha ten Hove | Dikker & Thijs Fenice Hotel

3 maart 2016 beoordeeld

Het is schoon, mooie kamer, geen geluidoverlast gehad. Mijn kamer was relatief klein, net als het bed. Voor verblijf met twee personen zou ik aangeven dat je een ruim(er) bed zou prefereren tijdens de boeking. Ontbijt was heerlijk, met voldoende opties.

Verbleef: December, 2015
Agnetha t, Front Office Manager van Dikker & Thijs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 maart 2016

Beste AdamVerhaar,

Hartelijk dank voor het delen van u ervaringen tijdens uw verblijf in ons hotel. Wij vinden het fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Ik kan het voorstellen dat u graag een ruimere kamer/bed wenst als u met twee personen overnacht.

Wij verwelkomen u graag weer in ons hotel. Neemt u alstublieft direct contact met ons op via reservations@dtfh.nl, zodat ons team u een goed verblijf kan verzorgen.

Agnetha ten Hove | Dikker & Thijs Fenice Hotel

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Rembrandtplein
377 House - Amsterdam
nr. 58 van 371 in Amsterdam
269 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Dikker & Thijs Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Dikker & Thijs Hotel

Adres: Prinsengracht 444, 1017 KE Amsterdam, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites
Stijl hotel:
Nr. 39 luxe hotel in Amsterdam
Nr. 70 romantisch hotel in Amsterdam
Nr. 73 zakenhotel in Amsterdam
Nr. 75 familiehotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 129 - € 332 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Dikker & Thijs Hotel 4*
Aantal kamers: 42
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Dikker & Thijs Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Dikker And Thijs Fenice Hotel
Dikker Thijs Fenice Hotel
Hotel Dikker Thijs Fenice

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?