• Zwembad
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 284 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 159 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 175 per nacht.

Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Kimpton
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 235 per nacht.

Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 141 per nacht.

Besparingsmelding! 50% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 50% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 134 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 82 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 127 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Restaurant
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 121 per nacht.

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Oke, misschien is mijn ervaring wat positief gekleurd door de topdag die aan ons verblijf vooraf ging, maar laat dat niet afleiden van het feit dat The Hoxton een fantastisch hotel is. Na onze bruiloft kwamen mijn kersverse vrouw en ik 's nachts aan zonder portemonnee aan (je vergeet na zo'n dag nog wel eens wat). Inchecken gebeurde met een lach obv onze outfit en we werden direct naar een prachtige kamer gebracht, 107, wauw! Een soort balzaal met allemaal lieve attenties en een persoonlijk welkomstbriefje. Heerlijke dubbele regendouche, gezellig uitzicht, superleuke vintage inrichting en een bed om een week onafgebroken in slaap te vallen. De volgende dag begonnen met het leuke ontbijtje aan de haak voor de deur en na een hele vriendelijke check out met een grijns van oor tot oor vertrokken na een late check out. Dank voor de geweldige herinnering!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2017

Hey there, thanks for sharing the love! Great to hear you chose to spend your wedding night with us and that you loved our Floral room. So glad our team behind reception impressed and that you enjoyed the little honeymoon brekkie bag, too. Hope to have you both back again soon!

6 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartje centrum, op de gracht wat een heerlijke relaxte plek of even neer te ploffen op een van de vintage loungebanken voor een drankje. Heerlijke plek ook smorgens voor kop koffie, krantje of even wat te werken. Wij aten er s avonds na het shoppen een verrukkelijke pumpkin ravioli, en geweldige burger met frietjes met geroosterd truffel. Jammie. Desert; drie varianten met carrot ook super.
Personeel; allemaal even vriendelijke en ongedwongen. Een feest om te kijken naar de totaal verschillende type koks in de open keuken. Gewoon een fijne plek dus.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2017

Hey there, thanks for sharing the love! So glad you enjoyed the vibe of Lotti's and loved the food. Happy to hear the staff impressed and that you liked our open kitchen, too. Hope to have you back again soon!

2 april 2017 beoordeeld

Vriendelijke service, leuke bar en eetruimte, schone en leuke kamers, lekker eten! Toplocatie aan de gracht, goede sfeer 's ochtends en 's avonds, met dj, leuke ontbijtservice en gratis gebruik minibar! Top

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2017

Hey there, thanks for taking the time to review! Happy to hear you loved our team throughout the pad and enjoyed the food in Lotti's. Glad you liked our 'hood and our brekkie bags, too! Hope to have you back again soon :)

18 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen 4 dagen A'dam bezocht en zorgvuldig gezocht naar een hotel waar we geinspireerd door zouden worden. Nou dat is met "the hox" zeker gelukt. Erg stijlvol ingericht en een sfeer die helemaal bij ons past. Ongedwongen, leuk, open met een trendy gevoel. Love it

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 maart 2017

Hey there, thanks for reviewing! Glad to hear you were able to find a lil' bit of inspo with us :) Happy you loved our style and hope to have you back again soon!

1 februari 2017 beoordeeld

Centraal gelegen hotel, gelijkvloerse verdieping is een mix van restaurant, bar, ontbijtruimte en co working place waar er altijd wel een gezellige drukte heerst, kamers zeer vintage ingericht mr klein

Kamertip: Opletten waar je de wagen parkeert
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 februari 2017

Hey there, thanks for reviewing! Happy to hear you liked the vibe and buzz in the lobby and the design about the rooms. Sorry to hear you found your room a bit too cosy – next time be sure to check out our Roomy rooms :) Hope to have you back again soon!