The Hoxton, Amsterdam
  • Zwembad
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 321 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 149 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Cancelon
Orbitz.com
1 februari 2017 beoordeeld

Centraal gelegen hotel, gelijkvloerse verdieping is een mix van restaurant, bar, ontbijtruimte en co working place waar er altijd wel een gezellige drukte heerst, kamers zeer vintage ingericht mr klein

Kamertip: Opletten waar je de wagen parkeert
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 februari 2017

Hey there, thanks for reviewing! Happy to hear you liked the vibe and buzz in the lobby and the design about the rooms. Sorry to hear you found your room a bit too cosy – next time be sure to check out our Roomy rooms :) Hope to have you back again soon!

9 januari 2017 beoordeeld

Wat een leuk hotel!! De inrichting is echt uitstekend, complimenten voor de persoon die hiervoor verantwoordelijk is geweest! Het hotel heeft sfeer, ontzettend vriendelijk personeel, lekker eten en mooie kamers! Het bed was heerlijk en de badkamer was lekker ruim met een heerlijke regendouche. Als je de kamer inloopt en je steekt de kamersleutel in de elektriciteitshouder.. springt ook de retro radio meteen aan. Dit vond ik waarde toevoegen omdat dit uniek is. Nogmaals: ik ben helemaal verliefd op de inrichting.
Een 'extraatje' wat ik erg leuk vond was het 'ontbijt aan de deur'. Op de kamer ligt een breakfast bag wat je in de avond aan je kamerdeur kan hangen.. de volgende dag vind je in deze zak een stuk fruit, bakje yoghurt met muesli en een flesje vers geperst sinaasappelsap. Super idee!
Geen last gehad van geluidsoverlast maar als dit zo was geweest had ik dit logisch gevonden: het hotel ligt midden in het centrum van BRUISEND Amsterdam! Je loopt zo de 9 straatjes in en het Rembrandtplein, de Dam etc. is allemaal op loopafstand.
Kortom: een aanrader! Ik ben alleen maar enthousiast en positief over dit hotel. Als ik Amsterdam weer ga bezoeken dan zal ik zeker weer in The Hoxton verblijven.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2017

Hey there, thanks for taking the time to share ALL THAT LOVE! Happy to hear you loved our vibe and our team behind reception, as well as Lotti's and the design, too :) Glad you enjoyed the lil' brekkie bags and our 'hood, too! Hope o have you back again soon.

28 november 2016 beoordeeld

Heerlijk verblijf, hartelijke ontvangst, de staff staat klaar met heel wat leuke adresjes in Amsterdam. Goed ingerichte kamers met heerlijke bedden. Leuk restaurant en bar in het hotel, er heerst altijd een gezellige drukte. De inrichting is heel geslaagd met oog voor detail. Toplocatie alles is op wandelafstand.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 december 2016

Hey there, thanks for reviewing! So glad you liked the room and got some good recommendations from our team behind reception. Happy to hear you loved our 'hood and the vibe in Lotti's, too. Hope to have you back again soon!

15 november 2016 beoordeeld

Hip hotel, super centrale ligging, kortom top! Enige minpunt: geen (kleer)kast. Ontbijt wordt aangeboden in een papieren zakje aan de deur van je kamer... indien dat niet volstaat, kan je in het restaurant tegen een prijsje lekker gaan ontbijten. 's Avonds heerst er een gezellige drukte in de bar.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 november 2016

Hey there, thanks for reviewing! Happy to hear you loved our vibe and our 'hood. Glad you enjoyed the bar and our lil' brekkie bags, too! Hope to have you back again soon :)

13 september 2016 beoordeeld

Heel mooi hotel met oog voor detail, goede bedden & de perfecte ligging. Ook bij aankomst meteen erg goed geholpen door Karim die ons de leukste plaatsjes van Amsterdam doorgaf. Zeker een aanrader, wij komen terug!

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2016

Hey there, thanks for taking the time to review. Happy to hear you had a great stay with us – we've passed along the love to Karim who hasn't stopped smiling since! Glad you like the decor around our pad, too. Looking forward to having you back!