The Hoxton, Amsterdam
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Restaurant
Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
NH Hotels
  • Restaurant
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
15 november 2016 beoordeeld

Hip hotel, super centrale ligging, kortom top! Enige minpunt: geen (kleer)kast. Ontbijt wordt aangeboden in een papieren zakje aan de deur van je kamer... indien dat niet volstaat, kan je in het restaurant tegen een prijsje lekker gaan ontbijten. 's Avonds heerst er een gezellige drukte in de bar.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 november 2016

Hey there, thanks for reviewing! Happy to hear you loved our vibe and our 'hood. Glad you enjoyed the bar and our lil' brekkie bags, too! Hope to have you back again soon :)

13 september 2016 beoordeeld

Heel mooi hotel met oog voor detail, goede bedden & de perfecte ligging. Ook bij aankomst meteen erg goed geholpen door Karim die ons de leukste plaatsjes van Amsterdam doorgaf. Zeker een aanrader, wij komen terug!

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2016

Hey there, thanks for taking the time to review. Happy to hear you had a great stay with us – we've passed along the love to Karim who hasn't stopped smiling since! Glad you like the decor around our pad, too. Looking forward to having you back!

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals de titel het al zegt, de bedden zijn waanzinnig. Daarbij hebben ze ook op allerlei leuke details gelet. Zo staat bijvoorbeeld je radio aan terwijl je voor het eerst je kamer binnen komt. Meteen gezellig dus. Daarnaast hebben ze een leuke ontbijt service wanneer je vroeg moet vertrekken hangt er een lekker ontbijt tasje aan je deur waar je onderweg van kan genieten. Verder hebben wij maar 1 nachtje in het hotel geslapen maar ik kon in één opslag zien dat het een supergaaf hotel is! Zeker aan te raden wanneer je in Amsterdam bent!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2016

Hey there, thanks for sharing the love! Great to hear you loved our beds so much and felt immediately cosy in the room – 'gezellig' is what we were going for ;) Glad you enjoyed our brekkie bags, too, and hope you're back again soon for longer than the one night!

25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt mooi centraal in Amsterdam,ideaal voor het verkennen van de stad.Check in ging lekker vlot.Kamers zijn mooi en groot genoegmet lekker ruime bedden,we hadden 2 kamers geboekt met uitzicht op de grachten,hebben daar de volgende ochtend spijt van gehad.
Op de website staat dat de kamers geluiddicht zijn,maar als je in de ochtend om 7 uur word gewekt door een eindeloze stoet vrachtwagens die de bezorging doen van was,bier en overige producten wil je de volgende keer een ander hotel boeken.

Helaas hierdoor een slechte bijsmaak ,want goedkoop is het Hoxton hotel niet.

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
Jeroen B, Manager van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2016

Hi Bas,

Dank voor het delen van je ervaringen bij The Hoxton. Fijn te horen dat je het hotel mooi vond en hebt genoten van de bedden. Jammer dat jullie vroeg wakker zijn geworden door geluid van de straat. We zijn ons op dit moment aan het verdiepen om hier een oplossing voor te vinden.

Neem gerust kontakt met me op voor een eventueel volgend verblijf dan zal ik er voor zorgen dat jullie de meets rustige kamer krijgen.

Groet,

Jeroen
Jeroen@thehox.com

8 juli 2016 beoordeeld

Vanaf het moment dat je het hotel binnen stapt blijkt dat dit niet een doorsnee luxe hotel is. Het typische tegelwerk (verwijzing naar de Engelse Metro stations), de vitrine balie en de "huiskamer" geven een welkom gevoel. Het personeel ons uiterst vriendelijk en correct geholpen.

Over elk detail in het hotel lijkt nagedacht te zijn, van de teksten op de toiletrolsticker tot de designradiator die je nergens anders zo zult aantreffen. De bedden likken heerlijk, niet te zacht en niet te hard, al blijft dit natuurlijk een persoonlijke voorkeur.
De ligging van het hotel is prima, mooie omgeving en je bent zo bij de tramhalte.
Het hotel is niet bepaald geschikt voor mindervaliden, door de hoogteverschillen in vloeren, maar dat is inherent aan een oud pand.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2016

Hey there, thanks for taking the time to review! Super happy to hear you loved the vibe in our pad and our team behind reception. Glad you enjoyed all of the bits and bobs about the pad, too, and took good advantage of our 'hood! Hope to have you back again soon.