Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
Hampton
  • Gratis ontbijt
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 141 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 155 per nacht.

Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Kimpton
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 247 per nacht.

Agoda.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 306 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 129 per nacht.

Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 94 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 166 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 91 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt mooi centraal in Amsterdam,ideaal voor het verkennen van de stad.Check in ging lekker vlot.Kamers zijn mooi en groot genoegmet lekker ruime bedden,we hadden 2 kamers geboekt met uitzicht op de grachten,hebben daar de volgende ochtend spijt van gehad.
Op de website staat dat de kamers geluiddicht zijn,maar als je in de ochtend om 7 uur word gewekt door een eindeloze stoet vrachtwagens die de bezorging doen van was,bier en overige producten wil je de volgende keer een ander hotel boeken.

Helaas hierdoor een slechte bijsmaak ,want goedkoop is het Hoxton hotel niet.

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
Jeroen B, Manager van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2016

Hi Bas,

Dank voor het delen van je ervaringen bij The Hoxton. Fijn te horen dat je het hotel mooi vond en hebt genoten van de bedden. Jammer dat jullie vroeg wakker zijn geworden door geluid van de straat. We zijn ons op dit moment aan het verdiepen om hier een oplossing voor te vinden.

Neem gerust kontakt met me op voor een eventueel volgend verblijf dan zal ik er voor zorgen dat jullie de meets rustige kamer krijgen.

Groet,

Jeroen
Jeroen@thehox.com

8 juli 2016 beoordeeld

Vanaf het moment dat je het hotel binnen stapt blijkt dat dit niet een doorsnee luxe hotel is. Het typische tegelwerk (verwijzing naar de Engelse Metro stations), de vitrine balie en de "huiskamer" geven een welkom gevoel. Het personeel ons uiterst vriendelijk en correct geholpen.

Over elk detail in het hotel lijkt nagedacht te zijn, van de teksten op de toiletrolsticker tot de designradiator die je nergens anders zo zult aantreffen. De bedden likken heerlijk, niet te zacht en niet te hard, al blijft dit natuurlijk een persoonlijke voorkeur.
De ligging van het hotel is prima, mooie omgeving en je bent zo bij de tramhalte.
Het hotel is niet bepaald geschikt voor mindervaliden, door de hoogteverschillen in vloeren, maar dat is inherent aan een oud pand.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2016

Hey there, thanks for taking the time to review! Super happy to hear you loved the vibe in our pad and our team behind reception. Glad you enjoyed all of the bits and bobs about the pad, too, and took good advantage of our 'hood! Hope to have you back again soon.

4 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super trendy hip hotel, in een van de gezelligste wijken van Amsterdam . Ligging is heel centraal , alles op loopafstand
Hotel heeft n leuke bar! Kamers zijn schoon , bedden zijn heerlijk !! Als je s ochtends geen tijd hebt om te ontbijten , hebben ze n makkelijke ontbijdservice en hangen ze t gezonde ontbijdje aan je deur.
Wij gaan hier zeker terug

Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2016

Hey there, thanks for sharing the love! So glad you loved the vibe and enjoyed our 'hood. Happy to hear you liked the bar at Lotti's and our lil' brekkie bags! Looking forward to having you back again soon :)

10 april 2016 beoordeeld

Voor 2 personen 320 euro voor 1 nachtje, behoorlijk prijzig. Inrichting bijeen geraapt.
Geen frisse uitstraling. Gordijnen hingen los en teveel prullaria in de vorm van oubollige kasten, bureautje, tv en boeken.
Geen aanduiding van hotel bij ingang.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Jeroen B, General Manager van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 april 2016

Hey,

Sorry to ear we did not live up to your expectations. I appreciate that our décor might not be to everyone's liking. At The Hox we like to think that we offer value for money by offering competitive rates from as low as €89 and loads of free perks included in the rate like free breakfast, internet, phone calls and minibar - prices do go up though as soon as the hotel gets busy so if you do decide to give us another shot, be sure to book early!

Best,

Jeroen

26 maart 2016 beoordeeld

We hebben een heel leuk weekend gehad, kort maar krachtig, 1 nacht maar hebben erg genoten van het hotel.
Bij aankomst was de kamer klaar en konden we meteen inchecken in een mooie kamer met uitzicht op de grachten.
Erg mooie deco met leuke en grappige accenten, goede bedden en alles in de kamer is kwaliteit.
Ontbijt was perfect, niet uitgebreid maar perfect om de dag gezond te beginnen.
S'avonds hebben we gegeten in het restaurant, reserveren is aan te raden want wij hebben geen tafel kunnen bemachtigen in de "hoofdzaal" en hebben in het bargedeelte gegeten wat op een vrijdag erg druk is met locals.
Personeel aardig en veelal engels sprekend.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2016

Hey there, thanks for taking the time to review. So happy to hear you loved the rooms and all the lil' bits and bobs about it! Glad you were able to snap up a seat in Lotti's and enjoyed the food. Hope to see you again soon!