• Zwembad
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 265 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 278 per nacht.

Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 79 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
Holiday Inn Amsterdam(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 186 per nacht.

Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Kimpton
  • Restaurant
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 99 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 121 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 161 per nacht.

4 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super trendy hip hotel, in een van de gezelligste wijken van Amsterdam . Ligging is heel centraal , alles op loopafstand
Hotel heeft n leuke bar! Kamers zijn schoon , bedden zijn heerlijk !! Als je s ochtends geen tijd hebt om te ontbijten , hebben ze n makkelijke ontbijdservice en hangen ze t gezonde ontbijdje aan je deur.
Wij gaan hier zeker terug

Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2016

Hey there, thanks for sharing the love! So glad you loved the vibe and enjoyed our 'hood. Happy to hear you liked the bar at Lotti's and our lil' brekkie bags! Looking forward to having you back again soon :)

10 april 2016 beoordeeld

Voor 2 personen 320 euro voor 1 nachtje, behoorlijk prijzig. Inrichting bijeen geraapt.
Geen frisse uitstraling. Gordijnen hingen los en teveel prullaria in de vorm van oubollige kasten, bureautje, tv en boeken.
Geen aanduiding van hotel bij ingang.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Jeroen B, General Manager van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 april 2016

Hey,

Sorry to ear we did not live up to your expectations. I appreciate that our décor might not be to everyone's liking. At The Hox we like to think that we offer value for money by offering competitive rates from as low as €89 and loads of free perks included in the rate like free breakfast, internet, phone calls and minibar - prices do go up though as soon as the hotel gets busy so if you do decide to give us another shot, be sure to book early!

Best,

Jeroen

26 maart 2016 beoordeeld

We hebben een heel leuk weekend gehad, kort maar krachtig, 1 nacht maar hebben erg genoten van het hotel.
Bij aankomst was de kamer klaar en konden we meteen inchecken in een mooie kamer met uitzicht op de grachten.
Erg mooie deco met leuke en grappige accenten, goede bedden en alles in de kamer is kwaliteit.
Ontbijt was perfect, niet uitgebreid maar perfect om de dag gezond te beginnen.
S'avonds hebben we gegeten in het restaurant, reserveren is aan te raden want wij hebben geen tafel kunnen bemachtigen in de "hoofdzaal" en hebben in het bargedeelte gegeten wat op een vrijdag erg druk is met locals.
Personeel aardig en veelal engels sprekend.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2016

Hey there, thanks for taking the time to review. So happy to hear you loved the rooms and all the lil' bits and bobs about it! Glad you were able to snap up a seat in Lotti's and enjoyed the food. Hope to see you again soon!

20 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een hip, gezellig, down to earth hotel! We sliepen in een type Cosy room. Inderdaad klein, maar Cosy! Schoon, mooie materialen, prettig ingericht!
Dol op de zeep van Pen&Ink! Leuk die kamer ontbijt zakjes!!! En daarna super lekker ontbijt! Gepocheerd ei met avocado! Mmmmm!
Helemaal blij! Aanrader!

Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 maart 2016

Hey there, thanks for sharing all that love! So glad you felt plenty cosy in the Cosy ;) Happy to hear you loved the brekkie bad and the breakfast in Lotti's, too – the avo and poached egg on toast is our fave as well! Hope to have you back again soon.

6 maart 2016 beoordeeld

Van vrijdag op zaterdag geslapen in het Hoxton Hotel in Amsterdam. Het was een aanrader van een familielid en het was zeker een goede. De lobby en het restaurant bruisen als je in de middag en avond binnenkomt. De amsterdammer heeft een leuke plek gevonden, dat merk je meteen. De check in ging erg snel en vriendelijk geholpen door een spontane dame. We hadden een mooie kamer in de nok van het hotel. De categorie cosy view. Wat niet eens de mooiste categorie is dus het kan nog beter! Heerlijke bedden, goede douche en smaakvol ingericht. Als ontbijt een breakfast bag welke je gratis krijgt. Inhoud; een banaan, verse jus en een yoghurt met muesli. Net wat je nodig hebt. Voor mijn man een appel omdat hij niet van bananen houdt. Dat had de receptionist onthouden. Wat een service.
's Morgens een kop koffie in Lottis (het restaurant). Heerlijke bonen van een brander uit Amsterdam, vertelde de barista. Wij komen zeker terug!

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2016

Hey there, thanks for spreading the love! So glad you enjoyed your stay and loved our team behind reception – they do have an eye for detail ;) Happy to hear you enjoyed a good coffee in Lotti's as well, we hope to see you back again soon!