Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Hampton
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 135 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 156 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Kimpton
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 238 per nacht.

Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 155 per nacht.

Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 92 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 98 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 92 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
20 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een hip, gezellig, down to earth hotel! We sliepen in een type Cosy room. Inderdaad klein, maar Cosy! Schoon, mooie materialen, prettig ingericht!
Dol op de zeep van Pen&Ink! Leuk die kamer ontbijt zakjes!!! En daarna super lekker ontbijt! Gepocheerd ei met avocado! Mmmmm!
Helemaal blij! Aanrader!

Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 maart 2016

Hey there, thanks for sharing all that love! So glad you felt plenty cosy in the Cosy ;) Happy to hear you loved the brekkie bad and the breakfast in Lotti's, too – the avo and poached egg on toast is our fave as well! Hope to have you back again soon.

6 maart 2016 beoordeeld

Van vrijdag op zaterdag geslapen in het Hoxton Hotel in Amsterdam. Het was een aanrader van een familielid en het was zeker een goede. De lobby en het restaurant bruisen als je in de middag en avond binnenkomt. De amsterdammer heeft een leuke plek gevonden, dat merk je meteen. De check in ging erg snel en vriendelijk geholpen door een spontane dame. We hadden een mooie kamer in de nok van het hotel. De categorie cosy view. Wat niet eens de mooiste categorie is dus het kan nog beter! Heerlijke bedden, goede douche en smaakvol ingericht. Als ontbijt een breakfast bag welke je gratis krijgt. Inhoud; een banaan, verse jus en een yoghurt met muesli. Net wat je nodig hebt. Voor mijn man een appel omdat hij niet van bananen houdt. Dat had de receptionist onthouden. Wat een service.
's Morgens een kop koffie in Lottis (het restaurant). Heerlijke bonen van een brander uit Amsterdam, vertelde de barista. Wij komen zeker terug!

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2016

Hey there, thanks for spreading the love! So glad you enjoyed your stay and loved our team behind reception – they do have an eye for detail ;) Happy to hear you enjoyed a good coffee in Lotti's as well, we hope to see you back again soon!

22 februari 2016 beoordeeld

Op zondagmiddag naborrelen in The Hoxton is een leuke en gezellige bezigheid mits je een stoel kan vinden. Het is er druk en gezellig en de prijzen zijn zeer redelijk. Mooie fles witte wijn tegen een redelijke prijs en een mmoi uiterlijk maak alles weer goed. Een prima aanwinst voor amsterdam

• Verbleef: februari 2016, reisde met vrienden
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2016

Hey there, thanks for taking the time to review! Glad to hear you enjoyed Lotti's and loved the vibe at The Hox – hope to have you back again soon!

14 februari 2016 beoordeeld

Fijn verblijf gehad, heerlijk gedineerd, mooie kamers en lekker centraal in de stad.

Wat ik wel jammer vond was het ontbreken van een fatsoenlijk ontbijt. Een yoghurtje met een sappie vind ik voor de prijs die je betaald best karig.

Ook jammer dat er vieze handdoeken op de kamer lagen en deze pas na 3 keer werden verschoond. Geeft geen prettige gevoel bij het inchecken.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 februari 2016

Hey there, thanks for taking the time to review. Happy to hear you enjoyed your stay at The Hox! Sorry about the dirty towels – seems we dropped the ball there, we've communicated this with housekeeping. Hope to see you again soon!

10 januari 2016 beoordeeld

Samen met mijn zus genoten van een koffie in het Hoxton-hotel. De open huiskamersfeer maakt het geheel erg gezellig! De serveester mocht iets vriendelijker zijn, maar over het algemeen was de bediening aardig. Ik kom graag nog eens terug om in de avond hun cocktails te drinken, wellicht in combinatie met een overnachting!

• Verbleef: december 2015, reisde met familie
Hox_Team, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2016

Thanks for dropping by and leaving a review. So sorry to hear about the not-so-friendly barmaid, she must have got out on the wrong side of bed! But pleased that you loved the vibe. We'll look forward to seeing you back for something stronger!