Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.726)
Beoordelingen filteren
1.726 resultaten
Waardering van reizigers
1.325
319
60
15
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.325
319
60
15
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
25 - 30 van 1.726 beoordelingen
22 februari 2016 beoordeeld

Op zondagmiddag naborrelen in The Hoxton is een leuke en gezellige bezigheid mits je een stoel kan vinden. Het is er druk en gezellig en de prijzen zijn zeer redelijk. Mooie fles witte wijn tegen een redelijke prijs en een mmoi uiterlijk maak alles weer goed. Een prima aanwinst voor amsterdam

  • Verbleef: februari 2016, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank PvdBurg
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2016
Google-vertaling

Hey there, thanks for taking the time to review! Glad to hear you enjoyed Lotti's and loved the vibe at The Hox – hope to have you back again soon!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
14 februari 2016 beoordeeld

Fijn verblijf gehad, heerlijk gedineerd, mooie kamers en lekker centraal in de stad.

Wat ik wel jammer vond was het ontbreken van een fatsoenlijk ontbijt. Een yoghurtje met een sappie vind ik voor de prijs die je betaald best karig.

Ook jammer dat er vieze handdoeken op de kamer lagen en deze pas na 3 keer werden verschoond. Geeft geen prettige gevoel bij het inchecken.

  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank edje1977
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 februari 2016
Google-vertaling

Hey there, thanks for taking the time to review. Happy to hear you enjoyed your stay at The Hox! Sorry about the dirty towels – seems we dropped the ball there, we've communicated this with housekeeping. Hope to see you again soon!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
10 januari 2016 beoordeeld

Samen met mijn zus genoten van een koffie in het Hoxton-hotel. De open huiskamersfeer maakt het geheel erg gezellig! De serveester mocht iets vriendelijker zijn, maar over het algemeen was de bediening aardig. Ik kom graag nog eens terug om in de avond hun cocktails te drinken, wellicht in combinatie met een overnachting!

  • Verbleef: december 2015, reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Eline R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hox_Team, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2016
Google-vertaling

Thanks for dropping by and leaving a review. So sorry to hear about the not-so-friendly barmaid, she must have got out on the wrong side of bed! But pleased that you loved the vibe. We'll look forward to seeing you back for something stronger!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima prijs kwaliteit verhouding. Kamer met uitzicht op binnenplaats vonden wij niet erg. Lekker bed en douche. Hele gezellige lobby. Enig minpuntje: inchecken om 2 uur betekent niet dat dan ook je kamer beschikbaar is. Gelukkig serveren ze heerlijke gin and tonics.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
1  Bedank Harriët V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hox_Team, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2016
Google-vertaling

Great to hear you had a good stay and liked the room and the lobby. So sorry to hear early check-in wasn't available on this occasion - we'll always try to accommodate where possible but can't always if we're full. Pleased to hear the G&Ts impressed ;)

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige kamers, een suuuperzacht bed, badkamer volledig naar mijn smaak ingericht: LOVE IT.
Neem daarbij het vriendelijke personeel, de goede ligging en de leuke extra's zoals het ontbijtje aan de deur en je hebt een tophotel. Aanradertje!!!

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
2  Bedank Kym H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hox_Team, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2016
Google-vertaling

We love that you love it! Glad the comfy bed and the brekkie bags went down so well! We'll look forward to having you back soon!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken