Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
Hampton
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 141 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 155 per nacht.

Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Kimpton
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 244 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 170 per nacht.

Agoda.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 307 per nacht.

Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 92 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 128 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 90 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
22 februari 2016 beoordeeld

Op zondagmiddag naborrelen in The Hoxton is een leuke en gezellige bezigheid mits je een stoel kan vinden. Het is er druk en gezellig en de prijzen zijn zeer redelijk. Mooie fles witte wijn tegen een redelijke prijs en een mmoi uiterlijk maak alles weer goed. Een prima aanwinst voor amsterdam

• Verbleef: februari 2016, reisde met vrienden
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2016

Hey there, thanks for taking the time to review! Glad to hear you enjoyed Lotti's and loved the vibe at The Hox – hope to have you back again soon!

14 februari 2016 beoordeeld

Fijn verblijf gehad, heerlijk gedineerd, mooie kamers en lekker centraal in de stad.

Wat ik wel jammer vond was het ontbreken van een fatsoenlijk ontbijt. Een yoghurtje met een sappie vind ik voor de prijs die je betaald best karig.

Ook jammer dat er vieze handdoeken op de kamer lagen en deze pas na 3 keer werden verschoond. Geeft geen prettige gevoel bij het inchecken.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
HoxAMSTeam, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 februari 2016

Hey there, thanks for taking the time to review. Happy to hear you enjoyed your stay at The Hox! Sorry about the dirty towels – seems we dropped the ball there, we've communicated this with housekeeping. Hope to see you again soon!

10 januari 2016 beoordeeld

Samen met mijn zus genoten van een koffie in het Hoxton-hotel. De open huiskamersfeer maakt het geheel erg gezellig! De serveester mocht iets vriendelijker zijn, maar over het algemeen was de bediening aardig. Ik kom graag nog eens terug om in de avond hun cocktails te drinken, wellicht in combinatie met een overnachting!

• Verbleef: december 2015, reisde met familie
Hox_Team, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2016

Thanks for dropping by and leaving a review. So sorry to hear about the not-so-friendly barmaid, she must have got out on the wrong side of bed! But pleased that you loved the vibe. We'll look forward to seeing you back for something stronger!

29 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima prijs kwaliteit verhouding. Kamer met uitzicht op binnenplaats vonden wij niet erg. Lekker bed en douche. Hele gezellige lobby. Enig minpuntje: inchecken om 2 uur betekent niet dat dan ook je kamer beschikbaar is. Gelukkig serveren ze heerlijke gin and tonics.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Hox_Team, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2016

Great to hear you had a good stay and liked the room and the lobby. So sorry to hear early check-in wasn't available on this occasion - we'll always try to accommodate where possible but can't always if we're full. Pleased to hear the G&Ts impressed ;)

24 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige kamers, een suuuperzacht bed, badkamer volledig naar mijn smaak ingericht: LOVE IT.
Neem daarbij het vriendelijke personeel, de goede ligging en de leuke extra's zoals het ontbijtje aan de deur en je hebt een tophotel. Aanradertje!!!

Verbleef: december 2015, reisde met een partner

We love that you love it! Glad the comfy bed and the brekkie bags went down so well! We'll look forward to having you back soon!