Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
Hampton
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 140 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 94 per nacht.

HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 113 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 57% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 57% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 286 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 115 per nacht.

Besparingsmelding! 56% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 56% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 154 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 122 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 308 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
29 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima prijs kwaliteit verhouding. Kamer met uitzicht op binnenplaats vonden wij niet erg. Lekker bed en douche. Hele gezellige lobby. Enig minpuntje: inchecken om 2 uur betekent niet dat dan ook je kamer beschikbaar is. Gelukkig serveren ze heerlijke gin and tonics.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Hox_Team, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2016

Great to hear you had a good stay and liked the room and the lobby. So sorry to hear early check-in wasn't available on this occasion - we'll always try to accommodate where possible but can't always if we're full. Pleased to hear the G&Ts impressed ;)

24 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige kamers, een suuuperzacht bed, badkamer volledig naar mijn smaak ingericht: LOVE IT.
Neem daarbij het vriendelijke personeel, de goede ligging en de leuke extra's zoals het ontbijtje aan de deur en je hebt een tophotel. Aanradertje!!!

Verbleef: december 2015, reisde met een partner

We love that you love it! Glad the comfy bed and the brekkie bags went down so well! We'll look forward to having you back soon!

4 december 2015 beoordeeld

Recent een overnachting geboekt in the Hoxton in Amsterdam. Internationaal georiënteerd hotel met fraaie kamers in het hartje van Amsterdam. Er heerst een gezellige drukte en het hotel bruist van energie. Beslist een aanrader.
Overnachting was prijzig en exclusief ontbijt. Parkeren is lastig, maar kan in de garage van de Bijenkorf. Reken dan wel 50 euro voor een nachtje parkeren. Of kom met het openbaar vervoer, natuurlijk.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Hox_Team, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 december 2015

Pleased to hear you had a great stay with us and enjoyed our bustle and energy! We appreciate our parking is limited as we are in the heart of the city…we do encourage guests to use public transport and then see the city on bike – we’ve got free ones for guests to use too!

1 december 2015 beoordeeld

Onlangs was er een afscheidsfeestje voor ons georganiseerd in het Hoxton. Het was in 1 woord: Geweldig. Het personeel, de super relaxte sfeer, de kamer met fantastische inrichting, faciliteiten en uitzicht op de Singel (308), de organisatie van het feest, het eten en drinken. Ik kan echt niets bedenken wat beter kan! Een top aanwinst voor Amsterdam op 1 van de mooiste plekjes van de stad!

• Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
Hox_Team, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 december 2015

The best in Amsterdam! WOOP. We are blushing! Thanks so much for spreading the love. Hope to see you again real soon.

29 november 2015 beoordeeld

Wij kregen kamer 408,met uitzicht op Het Singel. Kamer is sfeervol ingericht met groot royaal bed met super lekkere matras en beddengoed. Badkamer wel wat klein, wc is apart, heel goed. Badkamer ken maar 1 wastafel met weinig mogelijkheden om je spullen op te zetten. Douche kent weinig waterdruk, helaas. Leuke internet radio en gratis wifi (20 mb up/20mb down) Stond een cadeautje op de kamer en een aardig briefje van een zekere Linda. Goed ontbijt in de centrale lounge. wachten op een cappucino duurde wel lang. Hotel is een echte aanrader voor centrum Amsterdam

Kamertip: kies een kamer zo hoog mogelijk en een grotekamer, meeste kamers zijn klein
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Hox_Team, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2015

Thanks for your words, we’re pleased to hear 408 treated you well! We’ll get the team to look into the water pressure issue though, as our showers should be functioning at full whack. We hope to see you back soon!