Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 94 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 112 per nacht.

Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 125 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 118 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 133 per nacht.

Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 243 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 04/08
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Zwembad
1 december 2015 beoordeeld

Onlangs was er een afscheidsfeestje voor ons georganiseerd in het Hoxton. Het was in 1 woord: Geweldig. Het personeel, de super relaxte sfeer, de kamer met fantastische inrichting, faciliteiten en uitzicht op de Singel (308), de organisatie van het feest, het eten en drinken. Ik kan echt niets bedenken wat beter kan! Een top aanwinst voor Amsterdam op 1 van de mooiste plekjes van de stad!

• Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
Hox_Team, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 december 2015

The best in Amsterdam! WOOP. We are blushing! Thanks so much for spreading the love. Hope to see you again real soon.

29 november 2015 beoordeeld

Wij kregen kamer 408,met uitzicht op Het Singel. Kamer is sfeervol ingericht met groot royaal bed met super lekkere matras en beddengoed. Badkamer wel wat klein, wc is apart, heel goed. Badkamer ken maar 1 wastafel met weinig mogelijkheden om je spullen op te zetten. Douche kent weinig waterdruk, helaas. Leuke internet radio en gratis wifi (20 mb up/20mb down) Stond een cadeautje op de kamer en een aardig briefje van een zekere Linda. Goed ontbijt in de centrale lounge. wachten op een cappucino duurde wel lang. Hotel is een echte aanrader voor centrum Amsterdam

Kamertip: kies een kamer zo hoog mogelijk en een grotekamer, meeste kamers zijn klein
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Hox_Team, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2015

Thanks for your words, we’re pleased to hear 408 treated you well! We’ll get the team to look into the water pressure issue though, as our showers should be functioning at full whack. We hope to see you back soon!

25 oktober 2015 beoordeeld

We kwamen hier met vrienden na een dagje wandelen langs het oude Amsterdam. Wat een verbetering vergeleken met het vorige hotel! Een mooie open ruimte met goede bediening. Wat doe je dan dus: bitterballen!

Verbleef: oktober 2015
20 september 2015 beoordeeld

Heel relaxte sfeer, huiselijk en toegankelijk. Super gaaf ingerichte kamers, heel trendy en in lijn met de beleving vanaf binnenkomst. Enthousiast en servicegericht personeel die de totale beleving compleet maken. Ook een leuke ontmoetingsplek voor een borrel of avondje dineren. Ligging is ideaal voor shoppen, boetiekjes, cultuur en terrasjes.
Kortom: absolute aanrader en must have seen or experienced!

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Hox_Team, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2015

Thank you for the kind words. Great to hear you digged the team, place and our neighbourhood. Do come around again soon. We loved having you.

13 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige hotel ervaring. Grote service door vriendelijk, hulpvaardig en deskundig personeel. Mooie hedendaagse kamers op super centrale locatie in hartje Amsterdam. Gratis wifi en verrassend ontwaken. Ook het restaurant is goed. Advies: reserveer tijdig. AANRADER

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Hox_Team, Hox_Team van The Hoxton, Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2015

Wonderful review! Good to hear you liked our rooms :-) High five on the recommendation and the short and sweet review too, hope to see you again soon.