10 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor do 29 feb.
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor do 29 feb.
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 12 april 2022 via mobiele applicatie

Het was een luxueze ervaring, vriendelijk oprecht personeel in een sprookjesachtig decor. Een oase van rust in het stadscentrum! Een uitgebreid ontbijt in de gezellige bar en af en toe krijg je gezelschap van de poes die in het hotel woont. Ik voelde me thuis bij Hotel Esterhea

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 15 juli 2021

Ontvangst en verblijf in hotel waren fantastisch. Prachtig hotel gelegen vlakbij het oude centrum van de stad. Het is ook mogelijk om enkele extra's te bestellen bij reservatie zoals : bloemen op de kamer, champagne, chocolaatjes ...

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 14 juni 2021

Het hotel ligt aan de Singel en op loopafstand van veel wat je in Amsterdam wil zien en beleven. Het hotel heeft een boutique achtige uitstraling, rijk en vol kleur ingericht. Voor sommige mensen misschien zelfs wat over de top. Maar onderscheidend en netjes ingericht. Onze kamer aan de gracht was klein en laag, maar zeer netjes en schoon.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 6 juni 2021

Supergezellig interieur, heel schoon. Ligging van het hotel is top. Huiselijke sfeer. Ontbijt top. Kamers wel gehorig, wat helaas het enige minpunt vormde. We komen hier zeker terug. Het personeel was een beetje afwachtend ipv voorkomend en servicegericht; gelukkig maakte medewerkster Amal (en een andere jongen waarvan ik de naam niet weet, maar die ook de auto aannam) met haar professionaliteit, voorkomendheid en welkomende continue glimlach alles goed.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 21 mei 2021 via mobiele applicatie

Prachtig mooi hotel, zeer vriendelijk personeel, super ligging.
Alleen is dit niet rolstoel toegankelijk.
Erg jammer dat er geen rolstoel ingang is. Binnen wat smal maar goed te doen.
Wellicht dat dit nog ooit gerealiseerd kan worden, dan komen we zeker nog eens

Datum van verblijf: april 2021