7 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 05-02-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Gratis annuleren tot 05-02-22
Hotels.comUS$ 149
PricelineUS$ 124
getaroom.comUS$ 161
Beoordeeld op 14 juni 2021

Het hotel ligt aan de Singel en op loopafstand van veel wat je in Amsterdam wil zien en beleven. Het hotel heeft een boutique achtige uitstraling, rijk en vol kleur ingericht. Voor sommige mensen misschien zelfs wat over de top. Maar onderscheidend en netjes ingericht. Onze kamer aan de gracht was klein en laag, maar zeer netjes en schoon.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 6 juni 2021

Supergezellig interieur, heel schoon. Ligging van het hotel is top. Huiselijke sfeer. Ontbijt top. Kamers wel gehorig, wat helaas het enige minpunt vormde. We komen hier zeker terug. Het personeel was een beetje afwachtend ipv voorkomend en servicegericht; gelukkig maakte medewerkster Amal (en een andere jongen waarvan ik de naam niet weet, maar die ook de auto aannam) met haar professionaliteit, voorkomendheid en welkomende continue glimlach alles goed.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 21 mei 2021 via mobiele applicatie

Prachtig mooi hotel, zeer vriendelijk personeel, super ligging.
Alleen is dit niet rolstoel toegankelijk.
Erg jammer dat er geen rolstoel ingang is. Binnen wat smal maar goed te doen.
Wellicht dat dit nog ooit gerealiseerd kan worden, dan komen we zeker nog eens

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 11 mei 2021

Het hotel is prachtig gedecoreerd. Zou het thuis niet zo willen want mij te druk maar ik heb een paar dagen echt enorm genoten van het prachtige interieur. Heel fijn personeel, niet zo onpersoonlijk en afstandelijk als in veel andere grotere hotels. Ze stonden elk moment voor ons klaar. Koffie/thee/water faciliteiten in de lounge waar ook fijne zitplekjes zijn. In de ochtend gezellig even buiten aan de gracht gezeten met koffie. Ze hebben ook een hele mooie bar met heerlijke cocktails. We hadden een prachtige suite met bubbelbad en dubbele douche. Laatste was supergezellig, zeker omdat ik niet zo van in bad gaan houd. We hebben direct nogmaals geboekt.

Kamertip: Kies de enige kamer met balkon of de roze suite voor op en top romantiek.
Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 11 maart 2021

Mijn man had een nachtje in Hotel Estherea geboekt als verassing voor mn verjaardag (14 februari). Ook had hij een fles bubbels en balonnen besteld als verassing bij aankomst. Bij aankomt was het erg druk en moesten wij een kwartier in de rij staan om in te checken. We werden door een (denk een stagiar) gebracht naar onze kamer, toen wij de kamer binnen gingen waren er helaas geen bubbels en balonnen en niet eens een kaartje met fijne verjaardag. Wat heel ongemakkelijk
Was voor mn man want die wilde het graag als verassing maar moest met mijn bijzijn tegen de jongen zeggen wat hij als verassing had besteld maar niet op de kamer stond. Er werd verzocht om te wachten op de kamer en dat het snel opgelost zou worden. Na een half uur gewacht te hebben besloten wij zelf naar de fd te bellen en daar bleek dat zij op ons aan het wachten waren tot wij de kamer uit zouden gaan. Om vervolgens weet heel ongemakkelijk de jongen rennend met ballonnen en fles bubbels tegen te komen in de gang die als verassing voor mij bedoeld waren.

Erg jammer dat een simpele communicatie zo mis kan gaan en het oplossen ook erg rommelig gaat. Het is een kleine moeite voor de FD om aan het begin van de ochtend shift even alle kamers na te gaan die gaan inchecken op die dag en de special requests (zoals bubbels etc) alvast klaar te zetten of door te geven aan de keuken of housekeeping om het op tijd op de kamer te hebben. Mijn man had ook doorgegeven hoelaat wij aan zouden komen in het hotel dus daar lag het niet aan. Verder bij het uitchecken hebben wij niets hierover gehoord en bleek het heel normaal te zijn. Wij hebben vaak in een hotel gelogeerd met verjaardagen, trouwdagen etc en zelf wanneer wij geen special requests hadden werd er zowieso aandacht aan onze verjaardag of trouwdag besteed in de vorm van een persoonlijke kaart of ballon etc. Heel jammer dat zo een leuk hotel niet zon een goede front desk blijkt te hebben.

Datum van verblijf: februari 2021