Beoordeeld op 19 mei 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt centraal gelegen langs de Singel. We hadden een Deluxe kamer aan de achterzijde. Mooi ingerichte kamer met alle voorzieningen. Het personeel is heel vriendelijk. Smaken verschillen, maar het interieur en sfeer van het hotel krijgt een 10+. Echt een aanrader!!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 26 december 2018 via mobiele applicatie

Afgelopen week 1 nachtje in dit geweldige hotel aan het Singel verbleven. We hadden geluk met 2 mooie kamers met uitzicht op de gracht. Kamers zijn prachtig en bedden heel comfortabel. De kerstmis versieringvin het hotel is erg sfeervol en het ontbijt was heerlijk. Kortom een echte aanrader!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 18 december 2018 via mobiele applicatie

Zalige 2 nachten gehad (die veel te snel voorbij waren). Vriendelijk personeel, rustig gelegen en zeer propere kamers. S'avonds nog een lekkere burger gegeten in de bar. Ons zien ze hier zeker nog terug!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 19 november 2018

Voor de derde maal in evenveel jaren boekten wij drie nachtjes in dit rustig hotel aan de Singel. Toen wij dit aangaven aan de vriendelijke receptioniste werd onmiddellijk gereageerd dat het ontbijt dan aangeboden werd door de Directie.
De lounge straalde een sfeer van rust uit. De gasten konden gratis genieten van koffie, thee en eigengemaakte frisdranken. Ook waren er diverse schalen met lekkers.
Wij werden naar onze kamer begeleid en kregen heel wat informatie. De kamer was voldoende ruim en gaf uitzicht op een binnentuintje. De badkamer, met ligbad had alles . Het ontbijt was iedere ochtend zeer lekker. De jus werd ter plekke gemaakt en de broodjes werden regelmatig aangevuld.
Dit hotel zullen wij bij volgend bezoek zeker opnieuw boeken. Dank ook aan het voltallig personeel, van kamermeisje tot receptioniste.

Kamertip: Wij hadden telkens een kamer aan de achterzijde van het gebouw : dus zeker rustig.
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 24 augustus 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, we waren er op 1 januari alles was nog in kerstsfeer.
In de lobby stonden schalen met lekkers en koffie en thee.
Kamer super netjes, mooie kleine badkamer met prachtige badprodukten van Occitane.
De housekeeper dame was zo vriendelijk om mijn kleindochter iets te geven.
Ontbijt was prima voor die prijs. Heel aardig personeel, we hebben genoten.

Datum van verblijf: januari 2018