Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hebben afgelopen weekend hier 1 nacht geslapen. De sfeer in het hotel is fantastisch. Het ziet er werkelijk prachtig en chique uit. Onze slaapkamer zag er ook goed uit en was groot genoeg voor ons 4 (4 persoonskamer). De badkamer daar integer was dan wel iets aan de kleine kant. Verder was de kamer mooi gedecoreerd en hadden uitzicht op de straat. Alleen jammer dat de tv het niet deed (geen zenders)
Elk personeelslid is erg vriendelijk en hartelijk. Je voelt je welkom
De koffie en gebakfacaliteiten in de lobby zijn ook erg prettig. Het ontbijt was ook prima. Zeker een aanrader als je in het midden van het centrum wilt zitten en je echt wilt genieten..

Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 20 januari 2018

super room, super staff, feeling like Cinderella.... Mooi verblijf voor mensen die van de *oude* stijl houden... Super goed ontvangen, enkel moeilijk te bereiken maar dat was NIET de fout van het hotel. EEN AANRADER !!!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 januari 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft een geweldige uitstraling.
Goed geholpen met inchecken en uitzoeken attracties. Er stonden gratis drankjes en lekkernijen.
Onze kamer was niet groot maar erg mooi ingericht en alles zit er in. Mooie badproducten van L,occitane. Gratis mobiel om te gebruiken.
Wat hebben wij genoten.

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 24 december 2017

Estherea op wandelafstand van het Centraal Station is prachtig gelegen, een prima uivalsbasis om de stad te ontdekken. Dicht bij de Dam en 30min wandelen naar Van Gogh en Rijksmuseum. Goed ontbijt en de uitzonderlijke dienst van steeds gratis koffie met koek. Enig nadeel : heel kleine kamers.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 november 2017 via mobiele applicatie

Ideale ligging van dit hotel. Mooie luxueuze kamer. Super geslapen want een uitstekend bed. Vriendelijk personeel dat tot onze verbazing in het Engels antwoordt zelfs als je ze in het Nederlands aanspreekt. Enig minpuntje geen warm water aan onze lavabo, wel in de douche.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner