Hotel Estherea
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 235*
  • Inclusief ontbijt
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 230*
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 239*
US$ 229*
US$ 404*
US$ 326*
Agoda.com
  • Zwembad
US$ 308*
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 99*
US$ 95*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 147*
US$ 122*
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 267*
US$ 212*
Elvoline
26 november 2016 beoordeeld

Zeer romantische kamer en kraak proper. Vriendelijk personeel Wij komen hier zeker terug. Heel centraal gelegen. Het is niet onze persoonlijke stijl maar het was zeer leuk om hier te verblijven, super bedden

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
5 november 2016 beoordeeld

Wij hadden een suite en hebben genoten. De service is uitzonderlijk goed en het hele hotel heeft een bijzonder sfeervol interieur. De ligging is ook goed, je loopt zo de stad in.
Ga niet met de auto want parkeren is duur

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Estherea is een kleurrijk hotel met oog voor prachtige details. Luxe kamers in romantische sfeer. Ietwat popperig maar dat past uitstekend! De bar is gezellig.
Ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Perfecte ligging in het centrum bij de Negen straatjes. Aanrader!

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bijzonder verblijf in een nogal bijzonder hotel. De muren zijn redelijk dun waardoor we nu ook weten dat de buren een erg fijne nacht heb en gehad.
Verder een net hotel met veel tierlantijntjes. Alleen een erg kleine badkamer en bad welke in een last gebouwd zat? Zag er een beetje gekkig uit. Wel enorm ruime kamer met een ontzettend grote bank. Erg veel stof, dus voor m'n astma was dit niet heel erg succesvol. Wel van genoten en prachtig uitzicht over de gracht en Singel.

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
15 augustus 2016 beoordeeld

Het hotel is mooi, netjes, gezellig en ligt ideaal om vanuit daar Amsterdam te verkennen. Toch heb ik bij dit hotel enkele opmerkingen. Ten eerste biedt het een garage aan maar is deze héél duur, nl. 55,00 €/24u ! Onze kamer (classic room) was netjes, verzorgd maar héél klein en luidruchtig. Onze kamer was aan de achterkant van het hotel en werden 's ochtends gewekt door de bed-avonturen van de kamer ernaast OF tijdens de nacht door het geruzie op straat van enkele dronken cafébezoekers. Wanneer je dus dit hotel boekt, vraag dan naar een kamer aan de waterkant. 1 tip : controleer je rekening bij het uitchecken !!! Bij mijn boeking had ik, de laatste nacht, de kamer aan 175 € terwijl deze kamer mij werd aangerekend aan 275 € bij het uitchecken. Gelukkig had ik de boekingsdocumenten bij de hand en kon ik hen deze voorleggen. Het hotel verontschuldigde zich en ik kreeg het teveel betaald bedrag terug. Ondanks hun vriendelijkheid blijkt het hotel véél te duur te zijn voor wat je krijgt !

Kamertip: Als je toch dit hotel wilt, boek dan uitsluitend een kamer aan de waterkant !
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner