“zeer mooi”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Hotel Estherea
Beoordeeld als nr. 18 van 373 hotels in Amsterdam
26 november 2016 beoordeeld

Zeer romantische kamer en kraak proper. Vriendelijk personeel Wij komen hier zeker terug. Heel centraal gelegen. Het is niet onze persoonlijke stijl maar het was zeer leuk om hier te verblijven, super bedden

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner

5 november 2016 beoordeeld

Wij hadden een suite en hebben genoten. De service is uitzonderlijk goed en het hele hotel heeft een bijzonder sfeervol interieur. De ligging is ook goed, je loopt zo de stad in.
Ga niet met de auto want parkeren is duur

• Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Estherea is een kleurrijk hotel met oog voor prachtige details. Luxe kamers in romantische sfeer. Ietwat popperig maar dat past uitstekend! De bar is gezellig.
Ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Perfecte ligging in het centrum bij de Negen straatjes. Aanrader!

Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bijzonder verblijf in een nogal bijzonder hotel. De muren zijn redelijk dun waardoor we nu ook weten dat de buren een erg fijne nacht heb en gehad.
Verder een net hotel met veel tierlantijntjes. Alleen een erg kleine badkamer en bad welke in een last gebouwd zat? Zag er een beetje gekkig uit. Wel enorm ruime kamer met een ontzettend grote bank. Erg veel stof, dus voor m'n astma was dit niet heel erg succesvol. Wel van genoten en prachtig uitzicht over de gracht en Singel.

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
15 augustus 2016 beoordeeld

Het hotel is mooi, netjes, gezellig en ligt ideaal om vanuit daar Amsterdam te verkennen. Toch heb ik bij dit hotel enkele opmerkingen. Ten eerste biedt het een garage aan maar is deze héél duur, nl. 55,00 €/24u ! Onze kamer (classic room) was netjes, verzorgd maar héél klein en luidruchtig. Onze kamer was aan de achterkant van het hotel en werden 's ochtends gewekt door de bed-avonturen van de kamer ernaast OF tijdens de nacht door het geruzie op straat van enkele dronken cafébezoekers. Wanneer je dus dit hotel boekt, vraag dan naar een kamer aan de waterkant. 1 tip : controleer je rekening bij het uitchecken !!! Bij mijn boeking had ik, de laatste nacht, de kamer aan 175 € terwijl deze kamer mij werd aangerekend aan 275 € bij het uitchecken. Gelukkig had ik de boekingsdocumenten bij de hand en kon ik hen deze voorleggen. Het hotel verontschuldigde zich en ik kreeg het teveel betaald bedrag terug. Ondanks hun vriendelijkheid blijkt het hotel véél te duur te zijn voor wat je krijgt !

Kamertip: Als je toch dit hotel wilt, boek dan uitsluitend een kamer aan de waterkant !
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel, centraal gelegen. Goede ontvangst. Bonte kleurrijke inrichting, mooie kamers, lekkere bedden, kregen gratis upgrade van de kamer met uitzicht op de gracht. Overdag gratis koffie en thee met iets lekkers. Ontbijt prima, aanrader!

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
7 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel, lekker centraal gelegen. Erg smaakvol ingericht en fijne bediening.
Het Spui om de hoek, de Kalverstraat, Rembrandtsplein, Tuschinski ....alles binnen bereik! De ambiance in de lobby is heerlijk om in binnen te vallen na een dagje shoppen!

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
The Toren
1.490 beoordelingen
Centrum
INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel
Prijzen weergeven

In Hotel Estherea geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Estherea

Adres: Singel 303-309, 1012 WJ Amsterdam, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Centrum
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice
Stijl hotel:
Nr. 5 familiehotel in Amsterdam
Nr. 9 romantisch hotel in Amsterdam
Nr. 10 zakenhotel in Amsterdam
Nr. 14 luxe hotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 126 - € 428 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Estherea 4*
Aantal kamers: 71
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Agoda, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Estherea met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Estherea Hotel Amsterdam
Hotel Estherea Amsterdam

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?